Kakav dizel, to je proslost, tng vrlo rado,ali dizel, nikad....Scala 1.5tsi dec.2024.po Vojvodini ide ispod 5lit na regionalnom putu. Kupili smo novu.
Sto se tice potrosnje ulja, pa nista, pratiti,normalno je da na 7-8k km sidje nivo za nekih 3dcl, ipak je to turbo motor. Prva break-in ulja su i nesto losijeg kvaliteta,to je vrv.njihov Mogul odn.sad su pod poljskim Orlen-om,ali ni to nema mozda toliki uticaj. Nov motor mora malo da potrosi,trosi se i u drugim motorima, ali zbog tzv.'fuel dilution', vozaci imaju privid da im je nivo ulja stalan,a nije. Mozda, ko izadje iz garancije,zamena brenda pomogne, Liqui Moly Top Tec 6200 0w20 npr.mada ovaj VW LL-IV original=Shel AV vw508 je isto skroz ok. Noviji motori sa 150ks su DXDB, tu je dosta toga poboljsano, npr kangarooing su resili dodavanjem injekcije vazduha za sto tacniju smesu ispred katalizatora...itd. ali zavisi i od same teske noge na gasu. Kako sam proucio,ne dolivajte nikad u ovim motoruma do max, vec npr 4-5mm ispod.