Autor Tema: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG  (Pročitano 1776 puta)

Vladapetr, Neskela i 7 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Br@n@Započeo temu

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #45 poslato: 22. Maj, 2024. 23:20 »
Čitao sam neki članak na Škodinom sajtu prilikom najave Kamiqa i sa kojim motorima će biti dostupan. Naime tom prilikom su eksplicitno naznačili da svi benzinski TSI motori imaju GPF (Gas Particle Filter). Nigde nisu naglasili da li 1.0  G-tec Kamiq ima GPF. Meni je logično da nema, ali nigde nisam uspeo da nađem zvaničan podatak koji to potvrđuje. Da li neko sa sigurnošću može da potvrdi da li ima GPF ili nema?

Na mreži Ljuba

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #46 poslato: 23. Maj, 2024. 09:34 »
Mislim da ima gpf filter, pretpostavimo u slucaju kvara na gasnom sistemu ili jednostavno nemogucnosti sipanja istog, na neodređen period,  preslo bi se na voznju samo na benzin gde se zakonski opet moraju ispostovati eko norme.
  • Vozi: Fabia 2

Na mreži Br@n@Započeo temu

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #47 poslato: 23. Maj, 2024. 23:31 »
Zanimljivo da svi do jednog  AI engine-i tvrde da 1.0 G-tec nema GPF, za razliku od 1.0 TSI i to oslanjajući se na pretpostavku baš suprotnu od tvoje da G-tec nema GPF jer to nije benzinski motor već motor na metan i samim tim  što nije benzinski motor primarno, G-tec nema GPF! Nije da nema logike, ali nigde nije zvanično potvrđeno pa samim i AI pretpostavlja da nema...

Van mreže AcoSk

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #48 poslato: 24. Maj, 2024. 16:46 »
99,9% nema GPF ni 1.0TGI ni 1.5TGI (bar ne ovi prvi 2019, 2020god.)
Cak ni u saobracajnoj ne pise vise BENZIN/KPG, vec samo KPG. To je slucaj kada je benzinski rezervoar manji od 10l, a na ovim novim je svima manji.
Tako su meni rekli u AMSS i na tehnickom.

Na mreži Br@n@Započeo temu

Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Odgovor #49 poslato: 16. Jun, 2024. 01:59 »
Ovako, dobio sam zvanične odgovore  Škodine tehničke službe na pitanja koja sam i ovde bio postavio i oni glase:

1. Škoda Kamiq 1.0 G-tec definitivno nema GPF (napisali su da je G-tec kao brend homologovan bez GPF-a).
2. G-tec uvek pali na metan nevezano da li je motor zagrejan ili hladan -  naravno pod uslovom da ima metana u rezervoaru, osim u tri slučaja: 1. Nakon sipanja metana radi zaštite motora zbog različitog kvaliteta metana, 2. Kada je spoljna temperatura ispod -10C. i 3. Ovo mi nije baš najjasnije kada i kako to računar procenjuje da je potrebno pokretanje podmazivanja sistema za ubrizgavanje benzina ("The ECU starts a flush of the petrol injection system to protect the longevity of the system")

Takođe proizvođač nije predvideo neko posebno održavanje što se tiče sistema za CNG, osim redovne provere CNG sistema i boca i to prva provera nakon 4 godine, a sledeća na svake 2 godine, a boce se menjaju na 20 godina!



Pretraga foruma [Google]