Ovako, dobio sam zvanične odgovore Škodine tehničke službe na pitanja koja sam i ovde bio postavio i oni glase:
1. Škoda Kamiq 1.0 G-tec definitivno nema GPF (napisali su da je G-tec kao brend homologovan bez GPF-a).
2. G-tec uvek pali na metan nevezano da li je motor zagrejan ili hladan - naravno pod uslovom da ima metana u rezervoaru, osim u tri slučaja: 1. Nakon sipanja metana radi zaštite motora zbog različitog kvaliteta metana, 2. Kada je spoljna temperatura ispod -10C. i 3. Ovo mi nije baš najjasnije kada i kako to računar procenjuje da je potrebno pokretanje podmazivanja sistema za ubrizgavanje benzina ("The ECU starts a flush of the petrol injection system to protect the longevity of the system")
Takođe proizvođač nije predvideo neko posebno održavanje što se tiče sistema za CNG, osim redovne provere CNG sistema i boca i to prva provera nakon 4 godine, a sledeća na svake 2 godine, a boce se menjaju na 20 godina!