Autor Tema: SUPERB 4 info, utisci, komentari  (Pročitano 4294 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #135 poslato: 30. Okt, 2024. 18:15 »
Normalno da čim sam rekao to oko volana - odmah na forumu niču oni kojima je taj volan "odličan", iako će ti isti na drugim temama ponavljati moje reči  =))

To i dalje ne menja činjenicu da je taj volan namerno ostavljan takav da nervira, što je prvi slučaj autoindustriji uopšte.

Nikada od kada automobili postoje kao dvokraki volan nije stavljen trokraki sa iščupanim srednjom paokom i ostavljenom zjapećom rupom.

Iako se to nekima "sviđa", to ne menja činjenicu da je takav volan čisto vređanje inteligencije.
  • Vozi: Superb 2.0TFSI DSG7 STYLE Plus 270HP, VW Bora 1.8TURBO 20V Highline Plus 210HP

Van mreže fobia24

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #136 poslato: 30. Okt, 2024. 20:57 »
Isto tako su neki mislili pre vise desetina godina da niko namerno ne bi iscepao i prodavao nove iscepane farmerke.
Imam trokraki volan na 04 RS i namerno nisam doplatio 120e za trokraki na O4 tdi da bude drugacije. Slazem se sa ovim sto je Petar pomenuo, cesto turim ruku u tu rupu.

Na mreži Bingodalton

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #137 poslato: 30. Okt, 2024. 21:21 »
U press release-u Skode su napisali da je taj volan bas napravljen sa tim razlogom.

Izlaskom novog Superb 4, Skoda se okrenula novom dizajnerskom pravcu.
Nakon visegodisnjeg uspesnog slogana Simply Clever, doslo je vreme za nesto novo i revolucionarno kako bi prosirili interesnu grupu onih kojima jednostavna pametna resenja nisu dovoljna.

Simply Irritating je nastao kao plod maste pojedinih kupaca specificnih modela Superba trece generacije.
S obzirom da se ta ciljna grupa (pojedinac) odlucila da kupi unikatni primerak prototipa sa motorom koji radi na principu perpetuum mobile i kao takav bude zagovornik jedinstvenih stavova u domenu konstrukcije i tjuniranja motora, Skoda je odlucila da njima u cast na novoj generaciji ukljuci za njih iritantna resenja poput volana sa nevidljivim trecim krakom (u narodu nazvanim patrljak) i resetkama za skupljanje prasine, dok su posebnu paznju posvetili nekim naborima i osecaju prostranosti kabine uz ujedno smanjenje njenih spoljnih dimenzija. Da doliju ulje na vatru, povecali su vec pozamasni prtljazni prostor.
Simply Irritating.

Skoda je uvek bila brend koja brine o svojim kupcima, ma kolilo oni bili specificni, naporni, nabedjeni ili jednostavno nesposobni za normalnu komunikaciju, te je sva ona resenja koja su postojala i na prethodnom modelu, a koji su takvi kupci smatrali nepodobnim, zadrzala i na cetvrtoj generaciji.
U njih bi recimo ubrojali 2.0 tdi motor sa 4x4 pogonom i izbor felni vecih od 18".
Simply Irritating.

Skoda ne bi bila Skoda da nije uradila svoj domaci zadatak, pa istrazila sta bi to jos bilo iritantno njihovom jedinstvenom kupcu vozila sa agregatom koji se ne ugradjuje u novi model (zapitati se zasto), te nikako nisu odustali od globalnog trenda uvecavanja cena poput ostalih proizvodjaca, a kao dodatak iritantnosti (jer je Simply) u startu su suzili izbor motora na minimum.
Simply Irritating

Skodi se sve ovo vratilo u bas iritantnom maniru, te nisu uspeli da svojim novim sloganom ubede one koji su se uzivo susreli sa novim Superbom 4. generacije. Naime, oni su prosto odbacili novu filozofiju kao neosnovanu, smatrajuci novi model iskorakom unapred u svakom pogledu uz ocuvanje prethodne mantre Simply Clever.

A oni koji zive u svom svetu maste i dalje ce biti ubedjeni da su celi inzenjerski i dizajnerski tim Skode radili samo da njima zagorcaju zivot.
I to nije slucajno, u Skodi su psiholoskom analizom dosli do zakljucka da je projekcija svoje zivotne filozofije i licnosti kod tih osoba otisla toliko daleko, da njome nisu obuhvacene samo osobe, vec i automobilski brendovi.
Ovo zvuci zabrinjavajuce, da medju vlasnicima Skode ima takvih ljudi. Skoda nas srecom uverava da je njih veoma veoma malo i da je najbolje da takve anomalije ignorisemo.
Jednostavno, ti ljudi su sinonim za slogan koji Skoda nikada nece zaista usvojiti.
Ti ljudi su sinonim za slogan Simply Irritating.
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4

Na mreži Mareska

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #138 poslato: 31. Okt, 2024. 03:53 »
Niko nije rekao da ne voli sam da konfiguriše, lično sam naravno to uradio a i mnogi drugi, govorio sam o nečemu drugom.
Kako si uspeo da pri kupovini konfigurises polovan auto?
  • Vozi: Superb

Van mreže Fbia

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #139 poslato: 31. Okt, 2024. 08:52 »
Као корисник конфекцијске Шкоде, Ф4, на нови С4 гледам онако филозофски...

И тај фамозни волан о коме је овде доста писано! Оно што мени није јасно је да Шкода исти волан има у Ф4, као возилу у најнижем сегменту, и у новој С4, возилу које је целе 3 степенице изнад Ф4!!! ...

Eeee Zeljko, Zeljko... Nemoj da nam vredjas F4. Pa sve Skode su "konfekcijske"... To samo vlasnici Superba i Kodiaka mastaju da nije tako. Nekom fensi tipu to je mana koju pokusava da zaboravi ili previdi a nekom normalnom je mozda i vrlina. Pa stvarno je komicno, ali ekstremno komicno, da volan u Superbu bude identican sa onim u Fabiji. Mislim na moju F4 koja ima kozni volan i sa svim identicnim dugmicima. "Famozni" dvokraki volan je meni odlican jer nudi na autoputu da spustis jednu ruku na za to oblikovani donji deo i opsuteno uzivas u voznji (covek iznad prikazao na fotografiji). Medjutim i "cuveni" "sportski" trokraki volan kod Skode je takodje identican kod svih skodilaka. Toliko o "konfekciji"... Ipak mozda je Skoda imala i pozitivnih izleta kao sto je Yeti naprimer, mozda... U svakom slucaju Skoda pokusava poslednjih godina da izadje iz "konfekcije", koliko je to uspesno... pa, mozda i volan pokazuje?
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Van mreže observer

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #140 poslato: 31. Okt, 2024. 09:12 »
Ne znam ljudi, mene i dalje ona pickasta maska izluđuje... Zapravo samo mi je Felcija pre restilizacije imala kul masku. A onda su morali da naprave ono... Aj dok je bila mala, kao kod Fabije i Oktavije prve generacije, još i nekako ali onda je počela da raste i raste...
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Neskela

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #141 poslato: 31. Okt, 2024. 09:18 »
@petarp031

I na trokrakom mogu da se odmaraju ruke  :))
  • Vozi: Fabia IV 81kw 1.0 DSG Style+

Van mreže observer

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #142 poslato: 31. Okt, 2024. 09:51 »
Moze i da se gurne prst kroz tu rupu u sredini pa da ruka stoji centrirano.
OK, prestajem...
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Neskela

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #143 poslato: 31. Okt, 2024. 10:00 »
@observer

Može može ima nekoliko varijanti položaja za odmaranje ruku. spkloud spkloud
  • Vozi: Fabia IV 81kw 1.0 DSG Style+

Van mreže Fbia

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #144 poslato: 31. Okt, 2024. 10:44 »
Ma jasna stvar, sto komplikovanije to bolje. A to sto je zasecen ispod razbija monotoniju kod okretanja volana.  =))
To sto je Citroen imao volan sa jednim paokom, potpuni je promasaj  ;)
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Na mreži Bingodalton

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #145 poslato: 31. Okt, 2024. 11:39 »
Imala i S klasa dvokraki.

Koga zanima zaista da procita o dvokrakom volanu, to moze na sledecem linku.
https://www.skoda-storyboard.com/en/skoda-world/innovation-and-technology/new-two-spoke-steering-wheel-a-complex-development-project/

Trebalo im je 3g i 10 verzija da bi dosli do finalne. Koliko god ovo zvuci puno, tako je kako je. Ne radi se nista zato sto je neko tamo rekao kako je nesto retardirano.
Suludo je misliti da nisu uradili istrazivanje trzista. Uostalom, da je misljenje nekog pojedinca relevantno, taj isti bi bio u Skoda dizajnerskom timu.

Treba se opustiti i uzivati u promenama. Trokraki je i dalje ostao za tradicionaliste.
I ne znaci da nece odustati od te ideje sa dvokrakim volanom vec u narednoj geberaciji.
Kao sto su odustali od 2.0 tsi 190 motora. Pa opet, niko ne kaze da je taj motor retardiran.
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4

Van mreže Fbia

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #146 poslato: 31. Okt, 2024. 12:46 »
Ono sto sam iznad pisao je bila cista provokacija ali nazalost prilicno tacna.
Jeste Skoda "konfekcija" ali je i najbolji odnos placenog i dobijenog. Pa dovoljna je cinjenica da u Skodi dobijate iste motore kao i u Audiju. Ili motor nije toliko bitan? Ili jos uvek vlada fama da u Audi i VW stavljaju kvalitetnije motore iako je ista zapremina i snaga? Ipak malo je glupavo od nemaca sto su to dozvolili. Ako je ista zapremina mogli su malo da promene snagu onog sto je u Audiju i Skodi i jos ponesto.
Glupavo je i od Skode da isti 1.5 TSI ugradjuju u Fabiju i u Superb koji je njihov vrhunski model.
Dakle nije problem samo u volanu...Mada Skodin dvokraki volan je zaista odlican i nije cudu sto toliko lici na Mercedesovu S klasu. Prosto ne moze bolje osim naravno fensi dodataka, kvaliteta koze, debljine, grejanja volana itd. Ali u samoj sustini to je to, ne moze bolje posle toliko decenija proizvodnje automobila i raznih iskustava.
Svakako Skodin trokraki volan je lepsi, ima perforiranu kozu naprimer ali da li je stvarno prakticniji i bolji, nisam siguran.

  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #147 poslato: 31. Okt, 2024. 12:57 »
Eeee Zeljko, Zeljko... Nemoj da nam vredjas F4. Pa sve Skode su "konfekcijske"... To samo vlasnici Superba i Kodiaka mastaju da nije tako. Nekom fensi tipu to je mana koju pokusava da zaboravi ili previdi a nekom normalnom je mozda i vrlina. Pa stvarno je komicno, ali ekstremno komicno, da volan u Superbu bude identican sa onim u Fabiji. Mislim na moju F4 koja ima kozni volan i sa svim identicnim dugmicima. "Famozni" dvokraki volan je meni odlican jer nudi na autoputu da spustis jednu ruku na za to oblikovani donji deo i opsuteno uzivas u voznji (covek iznad prikazao na fotografiji). Medjutim i "cuveni" "sportski" trokraki volan kod Skode je takodje identican kod svih skodilaka. Toliko o "konfekciji"... Ipak mozda je Skoda imala i pozitivnih izleta kao sto je Yeti naprimer, mozda... U svakom slucaju Skoda pokusava poslednjih godina da izadje iz "konfekcije", koliko je to uspesno... pa, mozda i volan pokazuje?
Извини, нисам мислио да вређам ни некога лично нити аутомобил Ф4. Битно је да нама Ф завршава оно за шта смо је купили и да уживамо у њој. А ми смо са Ф4 баш задовољни, поготово супруга, која је примарни корисник, а када је она мирна и задовољна онда смо и ми остали мирни и задовољни.  :)

Али гледано у оквирима Шкоде, Ф је ипак  најнижи сегмент, а С и Коди су највиши (мислим на неелктрична сокоћала), и дефинитивно би морала да буде нека разлика у неким стварима на тим возилима.
Објашњавали су многи и пре нас, али "различити" произвођачи а исти мотори и неки делови је једноставно принцип за што масовнију производњу по што нижим ценама, и од тога се не може побећи. Такође, сви избегавају улагање у развој неких нових СУС мотора, и гама тих мотора је врло кратка, јер нисам сигуран да ли су сви произвођачи уопште одлучили у ком смеру да иду, да ли да остају на традиционалним моторима или да иду у електрику, или да мешају, или нешто треће.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Van mreže observer

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #148 poslato: 31. Okt, 2024. 13:04 »
Malo smo zaboravili automobilsku istoriju - deljenje delova nije ništa novo a čak je i bolje za krajnjeg korisnika jer će mu biti kasnje lakša nabavka ako nešto treba zameniti/popraviti. Zar nisu i Golf 2 /u višem paketu/ i Passat B3 takođe oduvek imali iste volane?

Ili Buba i Golf 1
Pa onda cela gama Opela 80-tih. Isti volan od kadeta do rekorda (za komodor i senator se ne sećam :D  uvek sam gledao donji deo cenovnika)
Primera je puno.

Sve što pojednostavljuje život pozdravljam.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Fbia

Odg: SUPERB 4 info, utisci, komentari
« Odgovor #149 poslato: 31. Okt, 2024. 13:07 »
Ma naravno, sve se slazemo, nego eto malo kuckamo da ne bude dosadno na forumu  bravo2
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?