0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
Ea211 evo2 motor, turbo promenjive geometrije i na forumu omikjen Millerov ciklus plus tehnologija gasenja 2 cilindra (act+).
Ovo je novi m-hev 1.5.Ea211 evo2 motor, turbo promenjive geometrije i na forumu omikjen Millerov ciklus plus tehnologija gasenja 2 cilindra (act+). Prethodni 1.5 je bio stedljiv, verujem da je i ovaj. Ukoliko nisi cesto natovaren, rekao bih bolji izbor od dizela.
Šta mogu očekivati od ovog motora 1.5 TSI m-HEV 150ks? Da li će auto biti mnogo "tromiji"?Deklarisana potrošnja od strane proizvodjaca je 5.5 l, i da je litar više bilo bi ok.Ili će situacija biti drugačija? Svaki komentar ili iskustvo je dobrodošlo
Vidim da taj motor koriste podjednako i modeli Kamiq, Scala i Octavia, ali su ta vozila svakako lakša od Superb i smatram da u odnosu na njihovu težinu taj motor pristaje.Superb je teži auto u odnosu na gore navedena tri modela.A kada uporedimo sa 2.0 tdi, 150 ks dizel ima i znatno veći obrtni moment zato i postoji bojazan sa moje strane da li će 1.5 TSI motor biti "dovoljan".
Verovatno ti znas vise o tome i ovim lazima sto pisu posto znas ljude koji su konstruisali taj motor.
Vidi jel imaju testna vozila negde, verujem da samo ta dva motora i imaju kao testni, a svi su dsg. Pa probaj.