0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Ne ne, nema preskakanja, prvo 1.4TSI pa 1.5TSI onda ces preskociti 1.8TSI zbog njegovih problema i tek onda 2.0TSI. Lagano vi dizelasi sa jakim benzicima, prvo privikavanje
Taj 1.8 gen 3 (179ks) nema problema, motor je odlican i skoro identican 2.0 tsi.
Obecao sam pre par dana da ce biti detaljnije objasnjen sam problem. Proslo je od popravke nekih 500km+ i sve radi kako treba.Od kako se problem pojavio obisao sam vise servisa kako bi utvrdili sta je problem. Zaista sam se iznenadio koliko neki "majstori" zapravo ne znaju ili nece da rade. Jedan genijalac mi je cak rekao da i treba stalno da drzi na 1000 obrtaja, bio je u fazonu "pa gledaj kako mirno radi, tako to i treba". Kolega dixon je odradio dijagnostiku i videli smo okvirno sta bi moglo biti. Zatim je moj majstor proverio alternator i rekao da je dobar i navodno je resen problem. Medjutim, problem je i dalje trajao i na kraju sam auto odvezao kod Draska koji mi je rekao da je alternator los i da treba uraditi remont. Nije prosao ni dan od remonta i opet se pojavio isti problem, pozvao sam Draska i dovezao auto isti dan i kvar je otklonjen potpuno besplatno za manje od 24h. Koliko sam razumeo, alternator je istopio neku stopicu/kontakt ili slicno koju nisu primetili prilikom remonta. Tako da bih iskoristio priliku da pohvalim Draska za odlicnu saradnju, uvazio je reklamaciju, sve odradjeno brzo i po dogovoru. I naravno da se zahvalim kolegi @wkobre koji mi je ustupio OBDeleven i najvise pomogao u resavanju ovog problema.Malo sam oduzio ovaj post, ali pouka price je da odmah odvezete auto kod strucnog majstora i tako ustedite sebi vreme, novac i zivce Ili jednostavno da kupite benzinca