Autor Tema: Birati manju kilometrazu pre opreme?  (Pročitano 1033 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži Bingodalton

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #15 poslato: 01. Nov, 2024. 17:16 »
Da vratim na temu.

I da dam mali doprinos.

Meni je recimo i bitno koliko km prelazim. Auto ume da dosadi, prodajes ga za 4-5g i muka je prodavati automobil u Srbiji. Muka je prodavati sta god u Srbiji.
A svima je bitna kilometraza.
Na srecu, kao sto vidimo u temi, ima i onih kojima je bitnija oprema. Tako da su oba pravca smislena.
Ispadne najbolje auto sa manje km, a pun opreme, ali taj je skup.
A najbrze se prodaje najjeftiniji na oglasima. :) Ne ni onaj sa najvise opreme, ne ni onaj sa najmanje km. To je neki moj utisak.
Prodaje se ono sto je povoljno i zarad niske cene ljudi su spremni da priznaju da im nesto ipak ne treba.

Ustanovio sam da bez mnogo opreme mogu, a ovo je neki moj utisak.
- Pracenje trake recimo mi je totalno nepotrebno ako vec moram svakih 15s da hvatam volan.
- Citanje znakova moze biti korisno kad nisi siguran koji je bio poslednji. Svakako mi sada ne radi u Srbiji.
- ACC nekad smara, pomislim da bi mi obicni tempomat bio korisniji, jer ne ubrzava dok automobil ispred ne predje potpuno u desnu traku. Aktiviranje zmigavca pomogne malo, ali me smara da drzim tako zmigavac dok vozim levom.
- Bez kože mogu, mada se malo lakse odrzava.
- Hladjenje sedista koristim retko.
- Grejanje sedista nesto cesce od retko.
- Kamera za rikverc je korisna. Bez 360 mogu.
- Blind spot koristan kad izlazim u rikverc.
- Android Auto wireless je koristan, ali imam samo onaj na kablic. Kupio sam Ottocast i imam i Netflix i Youtube, pa sam resio taj problem.
- Automatska duga svetla su ok, naviknem se nocu na njih.
- SLA nemam, ali kontam da su jos bolja opcija. Na kraju opet nisu bila opcija za koju bih dao dodatne pare.
- Virtual, izgleda super, moderno, ali kao sto neko kaze, analogna tabla ima neki svoj sarm. Da bi nju stavio i imao funkcionalnu mapu, morao bih spucati 1000+ eur, pa mi se ne ulaze.
- Elektropodesavanje sedista nepotrebno. Sem ukoliko vise osoba vozi isto vozilo, onda je naravno korisno samo uz memoriju sedista.
  Ustvari, jedna izuzetno dobra stvar kod elektropodesivih sedista je mogucnost podesavanja nagiba sedalnog dela, sto mislim da rucno podesavanje nema.
- Virtualna pedala za otvaranje gepeka, isto nepotrebno.
- 220V imam, jednom je neko pozadi koristio za telefon. 1 u 4 godine.
- Grejanje sofersajbne, smatram veoma korisnim. Ali nazalost imao sam prilike samo par puta da koristim. Takve nam zime.
- Dvozonska klima, automatska. Da. Trozonska, opet mi svejedno.
- DCC mi se dopada, stvara dualnost auta, nekad te smori jedno, nekad drugo.
- 4x4 dobar za ispaljivanje, osecaj sigurnosti na kisi i snegu. Auto nekako dobija malo vecu upotrebljivost. I naravno mozes mu dizati snagu bez brige o trakciji.
- Bezicno punjenje telefona. Koristim slucajno kad telefon upadne u tu rupu. Pa ga vadim da se ne greje :)

Kad tako pogledam ovaj gore spisak, bez mnogo opreme bih mogao.
Ali sta ces, vecina ljudi ce kupiti auto sa opremom, samo da bi imali eto vise mogucnosti.
Mnogo toga nama nije potrebno u zivotu, kao ni brzi, noviji telefon sa vecim ekranom, pa opet bacamo pare. Televizori od 70 i vise inca i slicno.

Sugerisu nam na sve strane da ugadjamo sebi, da uzivamo i tako postajemo potrosacko drustvo. Sto je i dobro i lose.
Realno mi ne treba ni 280ks, ali eto sebi negde dam oduska, ucinim nesto sto nije racionalno, jer zaista nije potrebno ni racionalno.

I eto pod tim trendom imam problem sta kupiti sledece.
Koji je to automobil koji bi imao razumnu cenu registracije, da pruza prostor kao Superb, da ima vise opreme i da je brzi. I na kraju da nije 3x skuplji?
Jedina opcija za sada je 540ix, tj 545e za godinu dve kada im jos malo padnu cene. Nije da ima prostora kao u Superbu, pogotovo u gepeku koji trpi.
Ali ide dovoljno dobro u Stage 1, registracija je mala jer je plug-in hybrid. Ima domet od 50-tak km sto donosi i ustedu i to prilicnu u Novom Sadu gde su relacije kratke. Ima B58 motor, kao rekao bih najbolji 3.0 motor na trzistu. Nije zedniji od Superba ni samo na benzin. I na kraju je klasa vise, tj 2-3 klase vise od Superba.
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #16 poslato: 01. Nov, 2024. 17:35 »
Да и ја мало пробрчкам!
Од 2008е сам себи ускратио дилему да ли мање километара или више опреме код куповине аута.
Наиме, израчунам и обезбедим буџет, и за тај износ купујем највише што се може узети за те парице, па колико опреме испадне, а километража је 0, што ће рећи узимам нови ауто и о гомили ствари не морам да размишљам.  ;)
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži Lufti

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #17 poslato: 01. Nov, 2024. 17:45 »
Za virtual pedal se ne slazem, pogotovo ko ima malu decu i cesto prenosi pola kuce u gepeku njemu itekako dobro dodje. Milion puta sam popizdeo kada su mi ruke pune a moram da vadim kljuc iz dzepa pa onda nije u tom dzepu gde sam mislio da jeste, jaooo, evo i sad sam poludeo dok pisem, samo sto sam se setio.
Naravno da se moze bez svega toga ali je lepo imati.
Ja sam inace pobornik dodatne opreme, jedan od onih sto bu sve zivo stavio na spisak pa nek je tu, leba ne trazi ali sam se opet s druge strane, pri kupovini automobila odlucio za opciju sa slabijim motorom i manjom kilometrazom i nisam pogresio posto evo vec 2 godine vozimo bez ikakvih nepredvidjenih kvarova i troskova.
Sto se tice memorije sedista, tu se apsolutno slazem sa svime sto je postovani kolega napisao, supruga i ja vozimo auto svakodnevno i menjamo se a pritom i parkiramo uz zid, silom prilika, i bas je problem uci u auto posle nje posto se i rucka za pomeranje sedista nalazi sa desne strane i nepristupacna je, kod fiata je to bolje reseno posto je sipka postavljena celom sirinom sedista. Iz gorepomenutih razloga sam se odlucio da zamenim sedista, uzeo iz golfa 8, sa memorijom i easy entry modom, sitz se pomera unazad pri otvaranju vrata, i na svu srecu moze da se ubaci u skalu bez problema (dimitrije probao) tako da cu uskoro imati i opciju elektro podesavanja, memorije, grejanja, masaze i lakog ulaska:
  • Vozi: Škoda Scala 1.0 TSI

Van mreže Remark78

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #18 poslato: 01. Nov, 2024. 17:52 »
Danas kada je G8 2.0 tdi sa solidnom opremom 23k, Oktavija 25k, treba prednost dati novim vozilima.
  • Vozi: Škoda Oktavija 1.6 tdi 116ks 2018.

Na mreži Lufti

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #19 poslato: 01. Nov, 2024. 17:56 »
Sedista su od alkantare koju ja bas volim, s tim sto su je pametno stavili samo u sredinu, bokovi su od tkanine tako da je alkantara manje u kontaktu sa telom prilikom ulaska/izlaska pa se i manje haba. Vozacevo sediste ima produzetak za butine na izvlacenje sto je na duzim putovanjima super dodatak:
  • Vozi: Škoda Scala 1.0 TSI

Van mreže AlexDjajaZapočeo temu

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #20 poslato: 01. Nov, 2024. 18:46 »
Gde i pitah išta...  :))
Svakako hvala ljudima na svojim stavovima i vidjenju. Ambition je daleko daleko od klot auta i mislim da ima jako dosta opreme, sve preko bi meni bilo beskorisno ili retko korisno. Tako da odlucio sam se za ambition koji je jos u garanciji.
Hvala jos jednom svima :)

Na mreži wkobre

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #21 poslato: 01. Nov, 2024. 18:49 »
Meni je drago da si pitao, a još draže ako ti je išta od napisanog pomoglo u donošenju odluke. Čestitam na odabiru, pa kad preuzmeš auto, dođi malo da se pohvališ ovde i pokažeš nam šta si pazario  :RR)
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #22 poslato: 01. Nov, 2024. 18:52 »
Svakako hvala ljudima na svojim stavovima i vidjenju. Ambition je daleko daleko od klot auta i mislim da ima jako dosta opreme, sve preko bi meni bilo beskorisno ili retko korisno. Tako da odlucio sam se za ambition koji je jos u garanciji.
Hvala jos jednom svima :)
Извини, да ли ми је промакло или ниси навео који је мотор у питању?
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Van mreže AlexDjajaZapočeo temu

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #23 poslato: 01. Nov, 2024. 18:55 »
Извини, да ли ми је промакло или ниси навео који је мотор у питању?
2.0, 190ks 2022g

Na mreži soneje

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #24 poslato: 01. Nov, 2024. 18:58 »
Sad se baš sećam čitajući postove,dok sam radio pre u jednom auto servisu došao nam mušterija sa kecom koji nema servo,pre je imao nekog citroena sa istim naravno,i žali se da mu volan teško ide ,mi pregedali auto sve i ustanovimo da kvara nema sve je u redu nego on naviko na auto sa servom a kec to nema.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.4MPI

Van mreže Filip BG

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #25 poslato: 04. Nov, 2024. 12:35 »
2.0, 190ks 2022g

Poštovani,

Savetujem da proverite podatke o vozilu. Ako je proizvodnja 2022, verovatno je u pitanju verzija od 147kw, koja troši više ulja od one od 140kw.
Ako je verzija od 140kw, moguće je da je auto prvi put napustio fabriku 2020, onda je zbog nedostatka komponenti stajao negde do npr. 2021, kada je vraćen u fabriku. Konačno je prodat i registrovan 2022.
  • Vozi: Superb mk3 1.5 TSI

Van mreže observer

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #26 poslato: 05. Nov, 2024. 09:24 »
Sad se baš sećam čitajući postove,dok sam radio pre u jednom auto servisu došao nam mušterija sa kecom koji nema servo,pre je imao nekog citroena sa istim naravno,i žali se da mu volan teško ide ,mi pregedali auto sve i ustanovimo da kvara nema sve je u redu nego on naviko na auto sa servom a kec to nema.

Ja svojevremeno namerno kupio (nov) Punto mk2 BEZ serva (jer sam pobornik onog starog - čega nema ne može se ni pokvariti). Tada se još moglo birati pa sam naravno uzeo model bez klime (ne treba mi, ni onda ni danas), sa crnim neofarbanim branicima (nemaš frku ako te neko očeše na parkingu a branici tome i služe) i sa malim 13 col točkovima (jeftinije gume za zamenu).
Da, da, pre Zastave iz Kragujevca Punto iz Italije se mogao dobiti bez svega toga :) To je bilo leto 2001.

Skoro sam 90% siguran da će mi sledeći novi auto biti Corolla iz Turske jer nema start-stop (ne želim da novi akumulator plaćam skoro 200 evra). Samo da potraje takva u ponudi (mada sumnjam).
 
Eto, ima nas raznih ;)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži maradona

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #27 poslato: 05. Nov, 2024. 10:34 »
Ovo je baš ekstremno  :)) ali svako kupuje prema svojim željama i/li mogućnostima  bravo2
Danas skoro svi auti, pogotovo malo više klase, nude sve što ti treba i u nekom osnovnom paketu opreme. Primer bi bio Superb Ambition, iako je najosnoviji paket Active.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Van mreže observer

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #28 poslato: 05. Nov, 2024. 10:55 »
Jeste ekstremno, naveo sam samo da znate šta sve hoda po zemlji :D
Mada su tada druga vremena bila, iz Stojadina se selo u Punta, bio je to avion za njega a i postojale su neke navike od pre. Neke su ostale i dan danas, na žalost ili na sreću.

U pravu si za osnovni paket opreme, danas je to sve daleko drugačije. Ima sve što prosečnom čoveku treba.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži oswajac

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #29 poslato: 07. Nov, 2024. 12:48 »
Ja svojevremeno namerno kupio (nov) Punto mk2 BEZ serva (jer sam pobornik onog starog - čega nema ne može se ni pokvariti). Tada se još moglo birati pa sam naravno uzeo model bez klime (ne treba mi, ni onda ni danas), sa crnim neofarbanim branicima (nemaš frku ako te neko očeše na parkingu a branici tome i služe) i sa malim 13 col točkovima (jeftinije gume za zamenu).
Da, da, pre Zastave iz Kragujevca Punto iz Italije se mogao dobiti bez svega toga :) To je bilo leto 2001.

Skoro sam 90% siguran da će mi sledeći novi auto biti Corolla iz Turske jer nema start-stop (ne želim da novi akumulator plaćam skoro 200 evra). Samo da potraje takva u ponudi (mada sumnjam).
 

Eto, ima nas raznih ;)

Iskreno za start stop slicno misljenje delim ,ne vidim uopste logiku njegovog postojanja sem da te natera da kupis akumulator koji kosta ozbiljne novce,
takodje nisam fan 101 mogucnosti , monitora po autu, rucica, dugmica jer   vozim auto ne avion.