Autor Tema: Posle duzeg stajanja, auto neće da upali. Daje cudne signale  (Pročitano 192 puta)

pajapop i 23 gostiju pregledaju ovu temu.

Pozdrav svima,
Danas sam nakon dobrih mesec dana upalio auto i naravno docekao me je prazan akumulator. Stavio sam ga na punjac par sati dok nije zavrsio do kraja i kada sam ga ponovo spojio i ubacio u auto lepo sam dočekan...
Upalilo mi se milion lampica na tabli (TPMS, ESP da ne radi, parking senozi mi konstatno piste, trepce mi svetlo za grijace) i sve ostale redom...
Kada sam probao da ga startujem u pocetku se jako mucio a drugi put mi je cak i gresku izbacio za key-less entry kako kljuc nije prepoznat...
Jos sto je cudno check engine kao kod VAG-ovca nije tu prilikom kontakta nego vec pored ostale "jelke" svetala stoji spirala koja blinka...
Gledao sam na netu oko toga, i kako sam shvatio moze biti neka glupost jeftina, a i skupa...

Koja su Vasa misljenja ? Sta treba prvo poduzeti ?  :(
  • Vozi: Skodillac Superb 2018 2.0 TDI | Skoda Octavia 2015 2.0 TDI

Na mreži wkobre

Ništa. Čim se provoza to sve nestane.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Ništa. Čim se provoza to sve nestane.

Pa ja bih volio da je to tako. Samo što on ne želi da upali  :( To je problem
  • Vozi: Skodillac Superb 2018 2.0 TDI | Skoda Octavia 2015 2.0 TDI

Na mreži wkobre

Ahaaa. Ja sam razumeo nakon paljenja da je problem jelka koja se upali, jer to nestaje nakon vožnje. U tom slučaju mora novi akumulator. Taj je definitivno gotov  :(
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži zzeelljjkkoo

Онако лаички, на прву, мислим да је нулти проблем то не препознавање кључа.
Ако имаш два кључа претпостављам да си пробао оба.
За почетак погледај у упутству како се врши "препознавање" и "упаривање" кључа. Мислим да има и нека процедура како да се упали у случају истрошене батерије у кључу или празног акумулатора.

А пробај са неким комшијом/другаром да упалиш на каблове ако је твој аку баш лош.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Van mreže fobia24

Taj akumulator je dokrajcilo to stajanje ocigledno. Kad se zameni akumulator i provoza sve greske ce nestati.

Онако лаички, на прву, мислим да је нулти проблем то не препознавање кључа.
Ако имаш два кључа претпостављам да си пробао оба.
За почетак погледај у упутству како се врши "препознавање" и "упаривање" кључа. Мислим да има и нека процедура како да се упали у случају истрошене батерије у кључу или празног акумулатора.

А пробај са неким комшијом/другаром да упалиш на каблове ако је твој аку баш лош.

Probacu to prvo, ali kako vidim i od ostalih misljenja biće da je akumulator bas odlucio da zariba...
Ne znam da li bi mu mozda pomoglo na zice da upali, ali u ovakvom stanju cisto sumljam... :-X
  • Vozi: Skodillac Superb 2018 2.0 TDI | Skoda Octavia 2015 2.0 TDI

https://youtube.com/shorts/erprKHwAY78?feature=shared

Evo snimio sam video kako to izgleda...
  • Vozi: Skodillac Superb 2018 2.0 TDI | Skoda Octavia 2015 2.0 TDI

Na mreži zzeelljjkkoo

У потпису су ти два возила, па ако се ради о Супербу, и ако је у њему аку прве уградње, онда је њему седма година, те је онда аку дефинитивно.
Ако је тако, спасавај се и узимај нови, па можда сви ови проблеми престају.

П.С.
А сад је време празника и "украси" и "јелка" су пригодни. (Црни хумор)
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži wkobre

Ma da, aku je mrtav. Nema dovoljno energije da odrade grejači kako bi uspeo da upali. Kao što rekoh, sve to nestaje već nakon kratke vožnje  bravo2
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži soneje

Na snimku se ne vidi baš da je aku prazan,pre će biti kontak loš tu negde oko anlasera.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.4MPI