Autor Tema: Grejanje u autu  (Pročitano 153 puta)

observer, Goran2, Ljuba i 20 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Goran2Započeo temu

Grejanje u autu
« poslato: juče u 11:40 »
Pozdrav
Da li je neko imao situaciju da kad ukljuci grejanje preko klime slabo greje.
Hvala.
  • Vozi: Oktavia tour

Na mreži wkobre

Odg: Grejanje u autu
« Odgovor #1 poslato: juče u 12:54 »
Treba da se dopuni klima.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži DJM

Odg: Grejanje u autu
« Odgovor #2 poslato: juče u 14:34 »
Jedna od verovatnih mogućnosti pod uslovom da ti je na kazaljki radna temperatura od 90 , onda bi to verovatno bio mali hladnjak ili ti radiator grejanja kod tih modela Tour , sad još vidi jeli slabo i na desnoj i na levoj strani , mogu da budu i klapne grejanja da ostanu zaglavljeni motorići pa ne prolazi vazduh od radijatora više je opcija a kreni redom prvo radna temperatura pa levo desno intezitet grejanja pa onda ćeš doći do radijatora , najčešći uzrok je neredovna zamena rashladne tečnosti koja bi morala na 4 godine najkasnije da se zameni G12+ jer nakupi talog i pravo ga nagura u tanke cevi radijatora-malog hladnjaka i eto začepljenja i slabog grejanja
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži Goran2Započeo temu

Odg: Grejanje u autu
« Odgovor #3 poslato: danas u 09:17 »
Treba da se dopuni klima.

To je radjeno prosle godine
  • Vozi: Oktavia tour

Na mreži Goran2Započeo temu

Odg: Grejanje u autu
« Odgovor #4 poslato: danas u 09:23 »
Jedna od verovatnih mogućnosti pod uslovom da ti je na kazaljki radna temperatura od 90 , onda bi to verovatno bio mali hladnjak ili ti radiator grejanja kod tih modela Tour , sad još vidi jeli slabo i na desnoj i na levoj strani , mogu da budu i klapne grejanja da ostanu zaglavljeni motorići pa ne prolazi vazduh od radijatora više je opcija a kreni redom prvo radna temperatura pa levo desno intezitet grejanja pa onda ćeš doći do radijatora , najčešći uzrok je neredovna zamena rashladne tečnosti koja bi morala na 4 godine najkasnije da se zameni G12+ jer nakupi talog i pravo ga nagura u tanke cevi radijatora-malog hladnjaka i eto začepljenja i slabog grejanja

Radjena je klima prosle godine, nije mi radilo hladjenje, samo je duvao toplo, cak i kad okrenem na hladno.
Covek je skidao komandnu tablu i radio klapne, od tada radi hladjenje perfektno.
Radjen je veliki servis pre tri godine, valjda mi je lik zamenio antifriz.
Mislim da bi mogao da bude termostat, jer mi slabo dostize radnu temperaturu, iako je dizel.
Mogao bi da bude i mali hladnjak, verovatno nesto od ta dva.   
  • Vozi: Oktavia tour