Autor Tema: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca  (Pročitano 163 puta)

wkobre, Neskela, brkati, Zdushan, predragas, Mareska i 20 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži brkatiZapočeo temu

Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« poslato: juče u 14:43 »
Pozdrav ekipa,

Doterao sam karoqa od preko pre 4 meseca i prezadovoljan sam autom, presao je oko 94k. Naravno poceo sam da razmisljam sta cu za servis, sto motora sto dsg-a. Pregledam malo forum sta se prica o majstorima i odlucim se da kontaktiram Slavka iz Jakova za DSG servis (DQ200).

Kaze on meni taj menjac se ne servisira zato sto je sa suvim kvacilom i ulje u mehatroniku ne treba da se dira jer je odredjene kolicine...
Pozovem ja i ovlasceni servis cirinac na karaburmi kazu mi to isto.

Zasto ovo pitam, pa procitao sam da moze i treba da se zameni ulje u mehatroniku, verovatno i u menjacu gde su brzine i naravno jutube, ima brdo primera gde se taj menjac servisira.

Da li je neko radio servis tog menjaca?
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG


Na mreži wkobre

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #1 poslato: juče u 15:03 »
Ja sam radio. Ne menja se ulje u mehatroniku. Ali se menja ono drugo, takoreći u mehaničkom delu, kao kod manuelca.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži brkatiZapočeo temu

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #2 poslato: juče u 15:10 »
Gde si radio ako nije tajna, jel za dq200 ?
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG

Na mreži Warlock

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #3 poslato: juče u 16:47 »
Mehatronika ulje ne dirati. Ulje u zupcanicima se moze menjati ali nije za moranje. Malo si presao. Svakako ide set kvacila na oko 200k mozda i ranije tako da tad se to zavrsi sve. Tako da moj savet da ne diras nista. Vozi i uzivaj.
  • Vozi: Fabia

Na mreži wkobre

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #4 poslato: juče u 16:49 »
Gde si radio ako nije tajna, jel za dq200 ?

https://maps.app.goo.gl/wupfmmLkLdTmZNos6

Da, DQ200. Imam i DQ381, ali to je druga priča.
Ja sam na 200 radio na km baš tu otprilike gde si ti sad. Definitivno mu je trebalo, potpuno je crno ulje.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži brkatiZapočeo temu

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #5 poslato: juče u 17:10 »
https://maps.app.goo.gl/wupfmmLkLdTmZNos6

Da, DQ200. Imam i DQ381, ali to je druga priča.
Ja sam na 200 radio na km baš tu otprilike gde si ti sad. Definitivno mu je trebalo, potpuno je crno ulje.

sta si radio tacno. pitam zato sto ne znam sta sve treba da se radi.
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG

Na mreži brkatiZapočeo temu

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #6 poslato: juče u 17:49 »
Mehatronika ulje ne dirati. Ulje u zupcanicima se moze menjati ali nije za moranje. Malo si presao. Svakako ide set kvacila na oko 200k mozda i ranije tako da tad se to zavrsi sve. Tako da moj savet da ne diras nista. Vozi i uzivaj.

To mi je rekao i slavko, medjutim nesto mi je bas cudno da se ne dira nista, u smislu ulje u motoru se menja a u menjacu ne a potrosna je roba tj ne moze vecno da bude 'nov'
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG

Na mreži wkobre

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #7 poslato: juče u 18:13 »
To ulje je "for life", ako veruješ u to ne diraj ništa, pa će doći nekada trenutak da mu se ubaci novi život kad tad  :)
Može i ova opcija što kaže @Warlock , kad dođe do crkavanja mehatronika ili promene kvačila (šta bude prvo) da se tad zameni i ulje. Na DQ200 promena je na našu ruku, nema interval zamene kao drugi modeli. A može se zameniti ulje i filter.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži brkatiZapočeo temu

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #8 poslato: juče u 20:33 »
kapiram, meni je cilj da odrazav koliko je to moguce da ne crkne mehatronika ili nesto skupo :) lakse mi je da dam 250e na 3 4 god sa servis nego da cekam da crkne. A znamo da dq200 i nije bas pouzdan
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG

Na mreži DJM

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #9 poslato: danas u 00:09 »
kapiram, meni je cilj da odrazav koliko je to moguce da ne crkne mehatronika ili nesto skupo :) lakse mi je da dam 250e na 3 4 god sa servis nego da cekam da crkne. A znamo da dq200 i nije bas pouzdan
Zamijeni ti to ulje u mehanotronici od zamijene nemože mu biti ništa naopako a priča "for life" mačku o rep tu ide samo jedan litar ulja doduše malo specifičnog i skupljeg (oko 30-40 evra) ali i to je jednom u par godina , a možeš i sam ili neko ko je hobi mehaničar prvo na vrhu polako ukolni čep mali crni za odušak na mehanotronici pa onda odvrni dole da se drenira i pošto je gore mali otvor polako i strpljivo uspi taj litar i gotova stvar
I gledaj da kupiš MOTUL MULTI HF broj artikla 106399 tačna količina koju sipaš je 0,9 lit
« Poslednja izmena: danas u 00:16 DJM »
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži Warlock

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #10 poslato: danas u 07:18 »
Zasto da dira ulje u mehatronici? Daj mi samo jedan razlog? Nije to mokri menjac pa da ulje pregori, suhi menjac je upitanju!
  • Vozi: Fabia

Na mreži wkobre

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #11 poslato: danas u 09:03 »
I gledaj da kupiš MOTUL MULTI HF broj artikla 106399 tačna količina koju sipaš je 0,9 lit

Ukoliko se ipak odluči na taj korak da menja i u mehatroniku, mislim da ova preporuka nije dobra. Razlog je recall koji je usledio nakon sipanja sintetičkog ulja u mehatronik. Vremenom je dolazilo do kratkog spoja i crkavanja istog. Tako da se mehatronik puni isključivo mineralnim uljem. Ima o tome više informacija po internetu.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži brkatiZapočeo temu

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #12 poslato: danas u 09:28 »
Sad sam video na yt lik je izvukao ulje iz mehatronike i diferencijala na oko 120k. I jedno i drugo ulje je potpuno crno, sipao je u teglu i svetlost ne prolazi. Meni to u opste nije normalno. To znaci da ulje ima prljavstine u sebi i nije kao novo ?

I bas je spomenuo da proizvodjac tretira ova ulja kao vecna. U mojim ocima kako moze da bude vecno ako ne izgleda kao novo.
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG

Na mreži DJM

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #13 poslato: danas u 09:53 »
Ukoliko se ipak odluči na taj korak da menja i u mehatroniku, mislim da ova preporuka nije dobra. Razlog je recall koji je usledio nakon sipanja sintetičkog ulja u mehatronik. Vremenom je dolazilo do kratkog spoja i crkavanja istog. Tako da se mehatronik puni isključivo mineralnim uljem. Ima o tome više informacija po internetu.
Imaš li možda informaciju koje je to "mineralno" ulje ja ga nemogu pronaći kod nijednog proizvođača ulja niti ijedan ima preporuku za to mineralno ulje , kao i ti čuo sam te priče  kao o mineralnom ulju i dobio objašnjenje od servisera da je to važilo za neke prve serije DQ200 a posle da to neide a i nema mi logiku nikakvu
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži DJM

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #14 poslato: danas u 10:03 »
Sad sam video na yt lik je izvukao ulje iz mehatronike i diferencijala na oko 120k. I jedno i drugo ulje je potpuno crno, sipao je u teglu i svetlost ne prolazi. Meni to u opste nije normalno. To znaci da ulje ima prljavstine u sebi i nije kao novo ?

I bas je spomenuo da proizvodjac tretira ova ulja kao vecna. U mojim ocima kako moze da bude vecno ako ne izgleda kao novo.
Slažem se da nema večnih ulja , a proizvođača boli uvo kad to napiše jer nijedan DQ200 neće crći u garanciji a posle je to na leđa kupcu a njih to ni ne dotiče
 Ja sam promijenio do sada na 2 golfa 7 1.6 tdi kolegama i ulje u mehanotronici kao i mehaničkom dijelu mijenjačajedno prije 2 godine jednom prošle i nije došlo do ikakvog problema do dan danas i pošto mi nije bio u to vrijeme dostupan motul sipao sam RAVENOL SSF   a u mehanički dio 75W Fe
 ovo uilje u mehanotronici na 160 hiljada nije bilo tako crno ali ga nije ni isteklo 0,9 lit koliko bi trebalo da je u njemu , u mehaničkom dijelu je bilo poprilično tamno.
naravno ovo je moje iskustvo i svak treba sam da odluči da li da to radi , uostalom imaš Trkulju u Beogradu pa otiđi do njega ako si u mogućnosti pa poslušaj savet
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW