Autor Tema: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija  (Pročitano 78592 puta)

0 članova i 17 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži hakkler

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #60 poslato: 29. Maj, 2015. 17:13 »
Baš nešto (na drugom forumu) čitam da je Zeder več duže vrijeme zabranjen u EU jer njegovom ugradjom
se zadire u osnovnu konstrukciju vozila te je sam opasan u slučaju sudara   :o



Na mreži djordjebg

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #61 poslato: 29. Maj, 2015. 17:35 »
Mislim da je vise birokratska odluka, ako je uopste na snazi. Za tako nesto je potrebno uraditi seriju crash testova, pa doci do valjanog zakljucka.
Znam da su zbog EU uveli ugradnju releja koji sprecava paljenje vozila ako je Zeder zakljucan kako ne bi doslo do nesrece zbog blokiranog volana. Auto uopste ne vergla i jedan korisnik je skoro imao problem sa time.

Na mreži hakkler

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #62 poslato: 29. Maj, 2015. 19:37 »
Ma nije to..ugl. c/p dio posta

"Ako ga ugradiš moraš na atest kojeg nećeš proći budući da stup volana više nije "pomičan" - neće se "skratit" u slučaju sudara"

Na mreži MAKSZapočeo temu

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #63 poslato: 29. Maj, 2015. 23:01 »
Hm. Pa sad videte koliko covek ima priznanja i koji je iso u primeni za zeder. A da je negde zabranjen to iskreno nisam procitao.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže frodo

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #64 poslato: 23. Nov, 2015. 14:51 »
Primećujem da je tema dosta mrtva, da je malo oživimo.
Bavim se elektronskim zaštitama od krađe nekih 20 godina, pa da podelim sa vama neka iskustva.
Zaštite se dele na mehaničke i elektronske, to je svima jasno i tu se ne bih zadržavao.
Ono što je bitno jeste da znate kako se dele alarmi, odnosno elektronske zaštite.
Novi automobili koji su prepuni elektronike su osetljivi prilično na prčaknje po žicama gde se lako spali neka vitalna komponenta i zato se nevešti majstori, kao i oni koji su lenji odlučuju na ugradnju digitalnih (CAN) alarma.
Tu prednjače Cobra i Meta kao omiljeni brendovi.
Kod takvih alarma je proces ugradnje strogo definisan unapred pripremljenim šemama po kojima ih serviseri ugrađuju i to je ono što imaju i oni koji automobile kradu.
Ugradnja traje oko 3 sata, a krađa automobila sa takvom zaštitom oko 3 minuta.
Zbog toga su izmislili OBD zaštištu, tačnije izmeštanje i premoštavanje OBD priključka nekim nestandardnim džekom pa oni koji kradu vozila ne mogu bez tog nastavka da dekodiraju imobilajzer i da startuju auto.
Kod starijih modela koji nisu imali ELV bravu (nove Škode imaju), imobilajzer se nalazi u instrument tabli pa lopovi nisu ni imali potrebe da dekodiraju imobiljazer preko OBD-a već su mogli slobodno da skinu kilometar sat i na njegovo mesto priključe već unapred pripremljenu dekodiranu elektroniku od bilo kog auta iz VW grupacije i kraj, nema više imobilajzera, auto se pali na šrafciger.
Druga vrsta alarma su analogni alarmi, a oni se jako teško ugrađuju u nove automobile.
Za njihovu ugradnju je potrebno određeno prilagođavanje alarma instalaciji u vozilu, a o čemu se radi vam neću reći jer to već spada u domen profesionalne tajne.
Uglavnom, ugradnja traje dva do tri dana, zavisi šta se sve radi.
Analogni alarmi podržavaju nezavisne blokade motora, mogu ih priključiti koliko god želim, mogu da blokiram auto gde god želim, mada opet treba voditi računa da se pri blokiranju ne pali "check engine" lampica, znači moraš znati šta smeš da blokiraš, a šta ne.
Za analogne alarme mogu da postavljam "uslove" šta je sve potrebno uraditi da bi se alarm isključio.
Analogni alarmi se ne ugrađuju tipski, možeš da personalizuješ ugradnju kako god poželiš i da uradiš sve mimo standardne šeme, ako znaš naravno.
Neko je na ranijim stranama popljuvao Excalibur, ja kažem da to nema veze sa tipom alarma, poenta je upravo kako je ugrađen.
Kada se vitalne komponente alarma kao što su centrala, šok senzor i blokada motora dobro sakriju u autu, praksa je pokazala da taj auto ne može biti oteran.
Mogu pokušati da ga odnesu, mada se i u tom slučaju aktivira senzor koji registruje promenu nagiba i aktivira alarm.
Postoje još razne stvari koje se mogu dodavati analognim alarmima, kao na primer skriveni prekidači, kontaktni i bezkontaktni imobilajzeri, razne stvari koje su toliko male da se mogu sakriti bilo gde u kolima, a bez njihove deaktivacije nema startovanja motora.
Dugačak je put od onoga ko rekreativno ugrađuje alarme ili misli da nešto zna do onog koji je tome posvetio život i trudi se da posao uradi savesno.
Zato nemojte bežati od alarma i negirati njegovu ulogu u smislu dobre zaštite, već bežite od onih majstora koji misle da znaju, a nisu svesni koliko ne znaju i koji vam nude ugradnju alarma za 3 sata.
Imam na ovu temu još mnogo toga da kažem, ali dosta za uvod i prvi post.  :)

 
« Poslednja izmena: 23. Nov, 2015. 14:53 frodo »
  • Vozi: Audi A4 B8

Van mreže mirkuk38

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #65 poslato: 23. Nov, 2015. 17:31 »
To Mr. Frodo piše zbog mene, teši me da nisam bacio pare  :B=)

Van mreže frodo

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #66 poslato: 23. Nov, 2015. 17:55 »
Teši se

Sent from my Samsung Galaxy S6 via Tapatalk

  • Vozi: Audi A4 B8

Na mreži MAKSZapočeo temu

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #67 poslato: 23. Nov, 2015. 23:10 »
Dobra reklama za privatan buznis.  =))Svaka cast. :RR)
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže frodo

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #68 poslato: 23. Nov, 2015. 23:58 »
Ako moderacija misli da je reklama neka briše post.
Ja nisam ostavljao ni kontakt niti bilo šta, cilj je bio da malo "pojačamo" ovu temu i razjasnimo neke pojmove jer je ovo važna tema, a stoji "mrtva" šest meseci.


Sent from my Samsung Galaxy S6 via Tapatalk

  • Vozi: Audi A4 B8

Van mreže mirkuk38

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #69 poslato: 24. Nov, 2015. 00:07 »
Jeste, iskoristio je Mr. Frodo priliku da se malo samoreklamira, ali je isto tako lepo opisao kako se štite i kako se kradu automobili... a to verujem 95% forumaša ne zna.

"Isprozivao" sam ga ja malo i na njegovom forumu na tu temu - u šali, naravno... ali čovek želi da edukuje mase i da na taj način popravi sebi promet. Lično ne vidim ništa loše u tome, sve dok mu je svaka na mestu.

 bravo2

Na mreži MAKSZapočeo temu

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #70 poslato: 24. Nov, 2015. 08:02 »
Da neodemo u off nisam mislio nista lose . wac1 A sa drugog foruma je poznat. bravo2
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže Vladan

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #71 poslato: 19. Apr, 2016. 14:38 »
Evo i ja malo da se prikljucim ovoj temi i da iznesem misljenje .

Nakon dosta razgovora sa pojedinim majstorima,citanja foruma i trazenja kako na najbolji nacin osigurati auto,shvatio sam da je mehanicka zastita mnogo bolja varijanta od elektricne.Prosle godine kad sam razmisljao sta da ugradim u Octaviu od zastite,sem fabrickog alarma koji nece puno pomoci,resio sam da ugradim Zeder cena prosle godine je bila za moja kola 2011 god ( 28000 din ) ,pored toga izmestio sam ( OBD ) dzek i ugradio prekidac dovoda struje cena ukupna za ove dve zastite ( oko 40e,ako se dobro secam )
Mislim da taj trio moze bas dosta da oteza posao lopovima,a sve te zastite dizu cene kolima pri narednoj prodaji sto je isto prednost.

Naravno slazem se sa cinjenicom da danas ne postoji zastita koja  moze 100% da obezbedi auto.ali licno misljenje da bi lepo i na miru provalili sve zastite , potrebno je da ga oteraju slepom do neke garaze i za nekih 3-4 sata obave posao,ipak se tu pravi buka od raznih alata,i jos mogu da dodam da su lose price o Zederu jako velika glupost i laz.
Ako se bas toliko namerace na moja kola onda sam stvarno baksuz.

Eto nadam se da sam bio od pomoci pri odabiru.


Pozdrav za sve clanove
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6 TDI 2010 / Skoda Octavia Tour 1.9 TDI 2007 karavan

Van mreže Beli82

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #72 poslato: 19. Apr, 2016. 22:31 »
Jedan pametan čovek je negde napisao da je svaka zaštita koja se provaljuje duže od 10 minuta-100 postotna. Većina lopova uglavnom cilja nezaštićene ili slabo zaštićene automobile. Što kraće vreme za obijanje i odvoženje-to bolje.
Duže vreme=veći rizik, i samim tim auto koji ima zeder+alarm i slično, potpada pod rizičnije automobile, što znači da će se 99% lopova usmeriti na drugi auto koji ima ili jednu ili nijednu zaštitu.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #73 poslato: 20. Apr, 2016. 12:14 »
Ja ugradio zeder u cordobu i sad ne razmisljam. Nije toliko trazen auto. I izmestio obd. Lakse se dise... ako me razumete...
A tek rizicniji auti...

Odg: Zeder, Igla, Alarm, Kasko... ili šta? Diskusija
« Odgovor #74 poslato: 20. Apr, 2016. 12:20 »
Druga bitna stvar, znam doosta ljudi koji imaju ugradjen zeder a ne zakljucavaju ga nikad skoro. Tipa, pa ja to uopste ne zakljucavam...bas cu da se cimam. Kod nekih auta je zeder nisko postavljen; skoro kod pedala i teze mu je prici.  Voze  neki vw dobar... Tata bio izdasne ruke...