Autor Tema: Made in China  (Pročitano 1831 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Made in China
« poslato: 01. Feb, 2014. 22:42 »
Evo jednog od razloga zašto Škoda (i ostali) okupira tržište Kine: jeftina radna snaga!
Tako da u budućnosti treba očekivati štampu "made in china" i to sve više na originalnom pakovanju kod dilera.
  • Vozi: Yeti


Van mreže vlada320

Odg: Made in China
« Odgovor #1 poslato: 02. Feb, 2014. 00:04 »
Bar lepo i iskreno piše Made in China! A i sigurno ispunjava neke standarde kvaliteta, bez obzira gde je proizvedeno.
Mene mnogo više nervira kada me u pojedinim prodavnicama Škoda auto-delova (npr. Favorit promet) ubeđuju da je neki deo original iz Češke i Slovačke, čak i piše na nalepljenoj deklaraciji i identično izgleda kao original, a onda ustanovim da deo potiče iz SHANGHAI CARSTAR AUTO PARS CO LTD i da je kvalitet nula. Ne znam kako VW grupacija uopšte dozvoljava da se na tržište plasiraju kopije delova iz Kine sa znakom VW ili Škode!?
Neki prodavci su, opet, iskreni i ne skrivaju da je nešto Made in PRC (npr GB-Lucas) i daju cenu u skladu sa kvalitetom, pa ko šta voli i može da priušti ... ima i original u ovlašćenom ko hoće.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže krcaerdoglija

Odg: Made in China
« Odgovor #2 poslato: 01. Mar, 2014. 21:56 »
ja sam ipak za kvalitet a ne za neko s..nje koje ce vishe novca da ti izbije iz dzepa nego originalan deo!!!a kako prepoznati originalan deo u malim radnjama auto delova??
  • Vozi: fabia 1.4 mpi 50 kw 2000

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Made in China
« Odgovor #3 poslato: 31. Okt, 2014. 20:06 »
Није "Made in China" али је занимљиво гдје се производи оригинални филтер ваздуха VAG групе, тј. италијански UFI, али је свакако брендиран (фотографисан стари филтер из мог возила, уграђен прије 15.000km):


Van mreže Turbo

Odg: Made in China
« Odgovor #4 poslato: 31. Okt, 2014. 20:32 »
Moji su bili iz Španije OEM, mislim da su bili Knecht

Huawei P6 TT


Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Made in China
« Odgovor #5 poslato: 31. Okt, 2014. 20:49 »
Не знам који су били прва уградња, и да ли мијењају произвођаче, али ето...овај је са претходног сервиса на 75.000 па ми ово "Tunisia" западе за око када су у сервису узели да баце старе дијелове након што сам им рекао да ми не требају :) Не знам ни "одакле" је овај који је сада стављен...али ћу сазнати на следећем сервису ако Бог да :)

Van mreže djordjebg

Odg: Made in China
« Odgovor #6 poslato: 31. Okt, 2014. 23:59 »
Neko se isto tako cudi kada na amblazai vidi Made in Serbia, verovatno su i neki potencijalni kupci Fiat-a 500L odustali bas iz tog razloga.
A svet je u danasnje vreme globalizovan, ako su zadovoljeni standardi proizvodjaca, ako postoji adekvatan vid transporta nije problem taman da se posluje preko pola sveta.

Sto se konkretno Kine tice, nema razloga za podozrenje, ljudi proizvode sve i u stanju su da zadovolje najstroze standarde i ponude uslove kao niko drugi. Od visokotehnoloskih proizvoda do bofl robe, za svakaga po nesto.

Van mreže Turbo

Odg: Made in China
« Odgovor #7 poslato: 01. Nov, 2014. 00:07 »
500L je najnepouzdaniji automobil u USA, na nekom 259. mestu, trenutno po pouzadnosti.

http://www.foxnews.com/leisure/2014/10/28/consumer-reports-names-fiat-500-l-least-reliable-car/

Van mreže djordjebg

Odg: Made in China
« Odgovor #8 poslato: 01. Nov, 2014. 00:16 »
Mislis li da je tome razlog Srbija ili je do Fiata kao proizvodjaca?

Na mreži zare

Odg: Made in China
« Odgovor #9 poslato: 01. Nov, 2014. 10:15 »
Ameriku i njihove "standarde" u takvim stvarima ja bas i ne uzimam previse ozbiljno.
Mnogo ljudi to ne zna, znate li kako je Audi zavrsio svoju odiseju u Americi pre 15-tak ili vec koliko godina?? To je ono vreme kada se pojavio prvi A4 pa A6.
Neka americka guska je pri pokusaju da izbaci auto iz garaze umesto u rikverc ubacila u prvu brzinu i svoje dete koje je stajalo ispred kola zakucala u zid garaze  :(. Odmah su sva udruzenja za zastitu potrosaca proglasila Audi nebezbednim jer da je bezbedan ne bi bilo moguce slucajno ubaciti u prvu umesto u rikverc  wall1. Posle toga se prodaja merila prstima jedne ruke i bila je gotova prodaja u Americi.

Van mreže Turbo

Odg: Made in China
« Odgovor #10 poslato: 01. Nov, 2014. 11:38 »
Taj slučaj sa Audijem je doveo do preko 700 nesreća sa 6 smrtnih ishoda, tako da nije baš bilo banalno. Radilo se o Audiju 5000, koji je imao neobjašnjiva ubrzanja kada pedala gasa nije pritisnuta, a radilo se o problemu sa ler gasom, koji se povećavao, a to je bio jedan od ranijih tipova drive-by-wire kontrole gasa.

Audi već desetak godina unazad prodaje po oko 150.000 automobila godišnje u Severnoj Americi.