Autor Tema: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke  (Pročitano 110526 puta)

0 članova i 20 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže voyager

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #300 poslato: 23. Dec, 2015. 08:03 »
Daleko bilo, samo se drži svog mesta u koloni iza šlepera i nema opasnosti.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M


Van mreže mikip

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #301 poslato: 23. Dec, 2015. 08:25 »
Moram prvo probati da li ce da krene uopste sa toliko teskom karoserijom od 3t, da bih mogao doci do slepera.

Van mreže djordje48

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #302 poslato: 23. Dec, 2015. 17:58 »
Jedan drugar je skoro kupio O3 (benzin  :bravo: ) i baš mi je bacio žišku da malo prečešljam cene nove O3. Uglavnom, neću da kupujem  :'( ali sam u nekom trenutku napravio Excel koji može i drugima da koristi.

Pošto je cenovnik dodatne opreme sa Alpros sajta nepregledan, skinuo sam ga, zatim ga poluautomatski prebacio u Excel (znači može da bude grešaka!) i dodao par formula. Kada je u excelu, mnogo je lakše sakriti kolone koje me ne zanimaju, a ostaviti samo ono što je interesantno. Uz par formula mnogo brže čovek vidi kako par "sitnica" podigne cenu za par stotina evra  wac1 .  Dodavanje opreme se vrši tako što stavite + u A kolonu (u primeru je odabrana metalik boja i podizači).

Naravno, excel ne zna da li neka kombinacije opreme zahteva i nešto drugo ili se sudara sa nekom postojećom stavkom, tako da možete da dodate tri različite vrste boje i pet kompleta felni što nema nikakvog smisla. Uvek imate konfigurator sa sajta ako hoćete baš da se igrate, ovo je više za prvu pomoć.

Dakle, ako koristite ovaj fajl to radite na vlastitu odgovornost. Ne odgovaram za tačnost, ne garantujem da skidanje i korišćenje ovog fajla neće probušiti rupu u vašem hard disku ili izazvati globalno otopljavanje. Šta god da se desi, nisam kriv  8)

veoma lepo uradjeno. potpuno je relativan i besmislen auto u full-u i mrzim kad neko kaze kupio sam auto u fullu. malo sutra, sadasnja oktavija u fullu sa najjacim motorom izadje oko 37 000 evra a superb 47 000. Fabija skoro 20 000. E to je full:)

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #303 poslato: 23. Dec, 2015. 21:05 »
Daleko bilo, samo se drži svog mesta u koloni iza šlepera i nema opasnosti.

Mislim da ljudi stvarno imaju problema sa snagom motora kao i neki muskarci sa duzinom svog vrsnjaka :)

Moja O3 sa 1.2 TSI od 86 konja sasvim lepo obilazi slepere na Ibarskoj, cak i u varijanti sleper + auto (koji nisam snimio do pocetka preticanja) tako da stvarno ne shvatam komentar "vuci se iza slepera".

Po meni, motori 2.0 TDI, 1.8 TSI i slicni snagatori sluze za brze preticanje kolone vozila, a samim tim i za brzu pogibiju, pa ko voli neka izvoli.

Za one koji kazu "drzi se slepera" mogu da kazem "samo napred, pogini!"...

NE BRZE OD ZIVOTA!!!
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže mikip

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #304 poslato: 23. Dec, 2015. 21:10 »
Ma smesno, ja da kupim 1.8 tsi ili 2.0 tdi a pozadi vozim malo dete i po gradu sa ogranicenjima od 50-60km/h ili po magistrali gde na svakih 30-40 km visi sabracajac u zbunu. Kad budemo imali 5-6 auto puteva u zemlji i normalno regulisan saobracaj u zemlji da u 16h popodne mogu da vozim brze od 30 km/h svakako cu ih razmotriti.

Van mreže voyager

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #305 poslato: 23. Dec, 2015. 21:29 »
Mislim da ljudi stvarno imaju problema sa snagom motora kao i neki muskarci sa duzinom svog vrsnjaka :)

Moja O3 sa 1.2 TSI od 86 konja sasvim lepo obilazi slepere na Ibarskoj, cak i u varijanti sleper + auto (koji nisam snimio do pocetka preticanja) tako da stvarno ne shvatam komentar "vuci se iza slepera".

Po meni, motori 2.0 TDI, 1.8 TSI i slicni snagatori sluze za brze preticanje kolone vozila, a samim tim i za brzu pogibiju, pa ko voli neka izvoli.

Za one koji kazu "drzi se slepera" mogu da kazem "samo napred, pogini!"...

NE BRZE OD ZIVOTA!!!
Pošto si me citirao pretpostavljam da meni želiš pogibiju? Malo si preterao...
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže batke

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #306 poslato: 23. Dec, 2015. 22:00 »
Svako je sebi birao auto prema potrebama ili mogućnostima. Nekome je dovoljno 86KS nekome nije. Lepo je kolega mirkuk38 u jednom postu napisao da smo svi različiti. Poštujem svačiji izbor i nemam ništa protiv pa i da je Yugo u pitanju. Ovde jedino ne mogu da se složim sa konstatacijom da 1.8tsi ili 2.0tdi služe za preticanje kolone, kao ni sa tim da ako imaš malu decu ne treba ti auto od 150+ KS. Vozim (u stvari žena) 2.0tdi i imam dvoje dece što ne znači da ću ih ikada dovesti u opasnost zato što auto ima 150KS. Moje skromno mišljenje je da je stvar u glavi, ako ti se ulazi u rizična preticanja to može da da se radi i sa 86KS, ne mora da se ima 150KS. Prema tome pamet u glavu i uživanje u vožnji.

P.S.
Iz rizičnih situacija u kojima vozač može da se nađe ne svojom krivicom lakše se izvući vozilom sa više KS, te je sa te strane jače vozilo sigurnije. Ne mora uvek da se polazi od pretpostavke da će onaj ko vozi jači auto defakto ući u rizičnu situaciju zato što je lud...

@mikip
Još jednom čestitke za naručivanje nove Octavie i da te dobro služi.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže mikip

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #307 poslato: 23. Dec, 2015. 22:13 »
Slazem se sa vecinom toga ali ne mogu da se slozim sa tom pricom da svi uzimate 150ks+ motore samo zbog sigrnosti u preticanju. Sasvim sam siguran da vam je to bila treca rupa na svirali kad ste uzimali kola. Sto se tice preticanja to je posebna tema i ako ste raspolozni otvorite novu temu pa cemo da sve obrazlozimo tamo.

Hvala jos jednom.

@voyager: mislim da ko god uzima tako brze masine sam stavlja svoju glavu u torbu. A ja cu se kod preticanja nekako vec snaci.
« Poslednja izmena: 23. Dec, 2015. 22:15 mikip »

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #308 poslato: 23. Dec, 2015. 22:15 »
Da se razumemo, da sam mogao da se protegnem uzeo bih bar 1.4 TSI (da se ne lazemo sto se tice snage) ali volim sto nisam mogao toliko da se protegnem jer volim voziti malo temperamentnije, kad tad bi me taj motor povukao na gluposti :)
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže mlax

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #309 poslato: 23. Dec, 2015. 23:22 »
Upravo tako. Svako kaze da ne bi uzeo jace da moze ne govori istinu.
Jak motor, po meni, najvise smisla ima na regionalnim putevima, tipa ibarska. Na autoputu ti ne treba, jer maltene svakim mozes nagurati 140 koliko je realno dozvoljeno. Po gradu skoro isto. Medjutim, ko vozi magistralom van grada e njemu je zaista ali zaista potrebniji sto jaci auto. Jedno vreme sam igrom slucaja cesto isao za Crnu Goru. Nekad sam vozio fiestu od 75 KS a nekad golfa 1.8 T od 150 konja. Fiestom sam par puta jedva ostao ziv, ne mojom krivicom dok u golfu koji je duplo jaci sam se osecao mnogo sigurnije i nikad nisam upadao u krizne situacije.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže mikip

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #310 poslato: 23. Dec, 2015. 23:29 »
Ja sam ovde na Zlaticevoj strani. Sa slabijim automobilima nikad nisam upao u opasnu situaciju za 17 god., a kad bih bio u 150ks+ klubu zaista ne znam da li bi gnjavio po magistrali 70-80km/h kao sto sad radim i kao sto zelim da vozim po propisima.

Van mreže voyager

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #311 poslato: 23. Dec, 2015. 23:39 »
Upravo tako. Svako kaze da ne bi uzeo jace da moze ne govori istinu.
Jak motor, po meni, najvise smisla ima na regionalnim putevima, tipa ibarska. Na autoputu ti ne treba, jer maltene svakim mozes nagurati 140 koliko je realno dozvoljeno. Po gradu skoro isto. Medjutim, ko vozi magistralom van grada e njemu je zaista ali zaista potrebniji sto jaci auto. Jedno vreme sam igrom slucaja cesto isao za Crnu Goru. Nekad sam vozio fiestu od 75 KS a nekad golfa 1.8 T od 150 konja. Fiestom sam par puta jedva ostao ziv, ne mojom krivicom dok u golfu koji je duplo jaci sam se osecao mnogo sigurnije i nikad nisam upadao u krizne situacije.
Potpisujem. Ovo je identično mom iskustvu.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže mlax

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #312 poslato: 23. Dec, 2015. 23:40 »
Dobro, to je sad pitanje karaktera. Imao sam priliku voziti i w12 motor u BMW-u i nisam isao preko 140 na auto putu.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže mikip

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #313 poslato: 23. Dec, 2015. 23:56 »
Mislim da ovde postoje dve potpuno razlicite grupe ljudi sa razlicitim motivima za voznju, kupovinu automobila, ucesce na forumu i sve ostalo i da je svaka dalja diskusija ovde izlisna. Smatram da moderator treba da zakljuci ovu raspravu.

Na mreži bugarin

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #314 poslato: 24. Dec, 2015. 01:18 »

tema ce biti zakljucana onog trenutka kad se u njoj odredjeni vremenski period ne bude pisalo, ili onda kada bude prekrseno neko od pravila foruma.

iako se u diskusiji islo predaleko, i po mom misljenju sve ovo dovelo na ivicu svadje i ponasanja neprimerenog za ovaj forum, tema ce ostati otkljucana. uz upozorenje clanovima da povedu racuna o izrazavanju i ophodjenju prema kolegama, i da se prisete zasto smo ovde: da pomazemo jedni drugima koliko je to u nasoj moci.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD