Autor Tema: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?  (Pročitano 7887 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže e-bgdZapočeo temu

Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« poslato: 17. Apr, 2014. 13:00 »
Pozdrav svima.
Kao što navedoh, planiram da kupim auto i verovatno škodu.
Zapao mi za oko jedan Yeti 2011 1.2 TSI.
dali se po godištu zna koji je TSI u autu.
Najnoviji EA211 sa kaišem ili onaj stariji 1.2TSI sa lancem koji je bio problematičan ...?

Van mreže nikolaj

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #1 poslato: 17. Apr, 2014. 14:07 »
Sa lancem sigurno. Ja mislim da se motori sa kaisem ubacuju u stari Yeti tek od kraja 2013 - te i u Yeti FL.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže Filip

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #2 poslato: 17. Apr, 2014. 14:08 »
To je sve CBZB motor sa lancem. Bolje traži dalje. :) Motor je problematičan, pride ne ide baš sjajno, a kada se nagazi mnogo troši. Veliki auto, loša aerodinamika, mali i slab motor. Ako baš želiš Yeti juri dizela.
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Turbo

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #3 poslato: 17. Apr, 2014. 16:03 »
Ima lanac, ako imaš link oglasa okači ovde da vidimo.
Računaj na periodičnu promenu lanca, a može da se desi i da uopšte ne pravi probleme.

Auto ide sasvim solidno za nezahtevnog korisnika, isto kao npr Oktavija 1.9TDI od 77kW, do stotke ubrzava.


Ipak, bolje gledaj dizela, najslabiji motor u ponudi za konkretan model je retko pravi izbor.


Van mreže e-bgdZapočeo temu

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #4 poslato: 17. Apr, 2014. 17:30 »
Meni treba porodičan auto. Iživljen sam i ništa mi neznači za koliko sec. ubrzava do 100km/h.
Ukoliko je jak kao 1.9TDI onda mi jači netreba. Bitno mi je da taj motor nije problem sam po sebi i da ima česte probleme, neznam ni kakve bi imao ni koliko može da pređe?
Zagrejao sam se za novu Oktaviju 1.2TSI ali mi je gepek mali za određene situacije. Auto na kraju nemoza da bude ni Škoda ali se cena kvalitet najviše uklapa. Ovaj Yeti mije simpatičan i komforan.
U obzir dolazi i neki Megan SW 1.5DCI isl.

Evo linka za Yeti pa dajte komentare u skladu sa navedenim potrebama.

http://www.polovniautomobili.com/oglas4679543/skoda_yeti_12_tsi/

Dali ima neko ideju koliko taj 1.2TSI može da pređe km.
Takođe me neinteresuje auto, tj. motor koji se na 150000 raspada.
Šta je kod tog motora sa lancem problematično?
Kod ovog najnovijeg se i nezna jer tek treba da se pokaže.

Van mreže nikolaj

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #5 poslato: 17. Apr, 2014. 18:14 »
Upravo si između ostalog naveo nekoliko stavki zbog kojih se Yeti kupuje. S obzirom na naše godine i afinitete Yeti je jedan od najracionalnijih izbora u klasi porodičnih automobila. O izgledu ne raspravljamo, Yeti se ili dopada ili ne. Što se tiče neke max kilometraže, ne verujem da se iko sa Yeti benzincem približio cifri od 150000km, iz prostog razloga što benzinca uglavnom kupuju korisnici za 10-15000km godišnje. Za do sada pređenih 37000km, sem zamene lanca pri isteku garancije, nikakvih drugih problema nije bilo. Napominjem da je lanac zamenjen iz predostrožnosti, zbog povremenog zvuka koji se čuo, a ne zbog nekih problema u vožnji ili slično. Dakle, ja sam Yetiem do sada kao autom prezadovoljan, jer ispunjava zahteve koji su vrlo slični tvojim. Ukoliko godišnje prelaziš veću kilometražu, onda se naravno kao solucija nameće dizel motor. Auto iz oglasa je u nekom srednjem paketu opreme, koji sasvim zadovoljava ne preterano zahtevnog korisnika. Vrlo je nezahvalno davati savete ( sem gore napisanog iskustva ), kada neko treba da da desetak hiljada eura, tako da odluka o izboru ipak ostaje samo na tebi.
P.S.
Gepek Oktavie je po litraži dosta veći od Yetia, ali nema tu visinu, niti mogućnost pomeranja zadnje cele klupe napred ili vađenja svakog zadnjeg sedišta pojedinačno. :)
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže Turbo

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #6 poslato: 17. Apr, 2014. 18:32 »
Neće taj motor da zariba na 150.000km, daleko od toga, jedino što može da se desi je da menjaš lanac. Osim toga je pouzdan.

Van mreže e-bgdZapočeo temu

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #7 poslato: 17. Apr, 2014. 19:06 »
Ma lanac je potrošna roba, kao i kaiš. Zamena nije sporna, ako treba i mora u redu je.
Nego sam blago skeptičan što se tiče tako male kubikaže i dugovečnosti.
Kao što rekoh snaga motora u odnosu na težinu auta mi ja nebitna. Yeti se nekupuje da bi se trkao i preticao.
Ima mnoštvo primera gde motori sa malom kubikažom već oko 100000km imaju potrebu za zamenom raznoraznih gumica isl. Zato pitam o iskustvu. Davno su prošla vremena sa motorima koji prelaze 1mil. km.

Što se gepeka tiče bitnija mi je ta visina nego dubina.
Visina je uz mrežu do plafona :)

Mada sam neko ko prelazi između 15-20k km nažalost tako da je dizel takođe u opticaju ali na donjoj granici dok je benzinac na gornjoj. Dugovečnost, kolika god da je, je na strani dizela.
Preko granice se dizeli uzimaju za kilometraže preko 50k km godišnje minimalno.


Van mreže e-bgdZapočeo temu

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #8 poslato: 17. Apr, 2014. 19:27 »
Nikolaj, AUTO u pravom smislu, nesme da ima problema na 37000km jer je  to NOV auto.
Ukoliko je pojedinačni slučaj, dešava se. Mene brine serijsaka greška na tom motoru jer sam čuo da ih ima
ali nemam vremena da kopam po informacijama pa zato pitam.
Za te pare bre nesme sem sijalice ništa da se zameni bar do 100000km. 
Moramo da više cenimo svoj novac.

Kvalitet u auto industriji je neviđeno pao a pravdaju se padom cena.
Granica mora da postoji.

Van mreže Turbo

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #9 poslato: 17. Apr, 2014. 19:41 »
Još se ne zna da li je serijska greška ili konstrukcijska falinka, na moje upite ni ovlašćeni prodavci nemaju nikakav odgovor, ne da ne znaju, nego neće da mi odgovore. Inače vozim taj isti motor u Fabiji već 62.000km, jednom zamenjen lanac na ~27.000km ako se ne varam, takođe preventivno, nikakvih problema nije bilo ni pre ni posle toga.

Van mreže bugarin

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #10 poslato: 17. Apr, 2014. 19:57 »
ne vozim ovaj motor, ali smo se tokom posete alprosu i razgovora sa Gdinom Dejanom dotakli i ove problematike.
saopsteno nam je sledece: najvise problema se pojavljuje kod vlasnika koji se ne pridrzavaju preporuka proizvodjaca, voze i koriste ovaj motor kao klasican benzinac.
preporuke:
-nakon zavrsetka voznje, ostaviti motor da radi na leru jos 10-ak sekundi. (preventiva za turbinu)
-pri parkiranju na usponu-nizbrdici prvo povuci rucnu, pa tek onda ubaciti u brzinu i otpustiti kvacilo. (preventiva za lanac)
-u slucaju pojave famoznog TRRRRRRRRRRRRR zvuka, obratiti se servisu sto pre.
mozda izmisljam toplu vodu, ali reko da prenesem savete iz prodajnog-servisnog salona.

ps: lanac i lancanici su i meni potrosni materijal na 1.4mpi. rok trajanja od 20-50k km, zavisno od proizvodjaca.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže Turbo

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #11 poslato: 17. Apr, 2014. 20:02 »
Slažem se da to sve generalno jesu preporuke za pravilnu upotrebu automobila, ali nažalost to nisu preporuke proizvođača već servisera.

Van mreže bugarin

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #12 poslato: 17. Apr, 2014. 20:30 »
ja uputstvo za upotrebu tog motora nemam, te ne mogu taj deo da komentarisem.
prenosim reci koje sam cuo, da ne bude da smo isli tamo samo da se slikamo :)
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže Turbo

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #13 poslato: 17. Apr, 2014. 22:19 »
Ma ok, to ne piše nigde u uputstvu, niti šta slično, a ni u dodatku za uputstvo koji je izašao godinu dana nakon fejslifta Fabije.

Van mreže ZakZak

Odg: Yeti 2011 1.2 TSI, kaiš, lanac?
« Odgovor #14 poslato: 17. Apr, 2014. 22:52 »
Evo ja da kazem koju na ovu temu posto sam vlasnik auta sa gore pomenutim motorom,2011god.31000 km na satu.Kod mene je zamenjen lanac u garanciji i nisam stekao utisak da nesto nije bilo u redu pre zamene,po nekad zvuk trrrrr sekund dve,kazu u servisu da je akcija pa ako hocu.Potrosnja do sada neki prosek 7-7.5l. ibarska 5.6 auto put 7.5 do 120 km/h preko rapidno raste u zavisnosti od opterecenja i kvaliteta goriva.Obavezna kontrola ulja na predjenih 1000 km-a,u zavisnosti od nacina voznje hoce da potrosi ulje.Sve u svemu za dat novac msm da se najvise dobija.Znam za dva auta sa ovim motorom koja su presla preko 100.000 km-a,kazu da su i dalje kao prvog dana.Problema ima kod svih proizvodjaca tj. motora,samo je pitanje koliko je to cesto te mislim da problema ima i sa ovim motorom ali u manjem procentu nego sto mi mislimo,ili ljudi jednostavno voze i ne haju za raznorazne zvuke iz motora.Uostalom ne verujem da bi se takav renomirani proizvodjac igrao sa reputacijom koju ima a verujem da ima preko 500.000 automobila sa motorom 1.2 TSI 77KW.
  • Vozi: Škoda YETI 1.2 TSI