Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: felicija baci plavkasti dim  (Pročitano 2390 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže FavoRAT

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #15 poslato: Maj 13, 2014, 23:18:40 posle podne »
kad auto radi na leru u usisu se stvara vakum koji kroz lose gumice ventila vuce ulje,a kad das gas(kreces sa semafora) to ulje koje je uspilo proc kroz gumicu ventila ude u motor i izgori,pa ti baci plavkasti dim.rekao sam ti vec na hr forumu,da si trebao vidit kad sam nakon spustanja niz Klis bez gasa prosao rotor i po gasu,nije bacilo plavkasti dim nego je izgledalo kao da se zapalila ;D
crni dim i grub rad dok je hladna je do coka,tocnije do membrane koja otvara klapnu coka po potrebi da se ne ugasi,nevalja pa je cok stalno zatvoren skroz i onda ga prelije gorivom.
litru ulja ispod haube i vozi.s kakvim kvarovima je moja bivsa 1.3 prolazila i po 1000km u jednom danu,ti s tvojom mozes ic slobodno na put oko svijeta :D
  • Vozi: '98 Felicia LX 1.6

Van mreže duleyo

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #16 poslato: Januar 23, 2015, 16:05:24 posle podne »
imam i ja problem sa dimom, redak pomalo beo, drug stoji pored mene oba auta u leru, njegov jedva da se vidi, moj dimi kao lud ali vise lici na obicnu paru, mada mirise pomalo, e sad svi pominjete te gumice ventila, mogu li te gumice sam da zamenim i gde se nalaze? poceo bih od toga, da dodam da sam prvi put sad sipao pre mesec dana otp. 20w 60 pa dal je mozda zbog toga

Na mreži pajapop

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #17 poslato: Januar 23, 2015, 19:56:05 posle podne »
To ulje je malo gusto...vise bi bilo primereno u letnjem periodu. Sto se tice zamene gumica, "ne trci pred rudu"... prvo treba prekontrolisati smesu goriva, prekontrolisati aparatom izduvne gasove, tj. prekontrolisati karburator u servisu. Sto se tice zamene gumica, taj posao spada u postupak koji se naziva "sredjivanje ventila", i po pravilu podrazumeva skidanje i obradu glave motora, obradu lezista ventila, zamenu vodjica ventila, zamenu ventila, zamenu dihtinga hlave motora, upasivanje gumica, stezanje glave kilo kljucem, stelovanje ventila, podesavanje paljenja...Kao sto vidis to je visoko kvalifikovani posao mehanicara i  nije za amatera...  wac1
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže duleyo

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #18 poslato: Januar 23, 2015, 20:17:39 posle podne »
e to sam zeleo da cujem , onda nek dimi jos koju godinu :) toliko mi bas ne smeta :)

Van mreže aca

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #19 poslato: Januar 25, 2015, 17:04:22 posle podne »
Dali neko zna ako bih stavio mineralno ulje umesto polusintetike, dali bi se smanjio taj plavi din iz auspuha, inace moja felicija je 1.3lx 43 kw i vozim je na plin, ona sasvim normalno pali iz prve i super vuce ali na usponu bas dimi trosi mi ulje oko 400ml na 1000 km. I dali moze da se zameni na ovaj moj motor gumice ventila bez skidanje glave posto sam cuo da na nekim motorima je to moguce  :D

Van mreže mihajloalasp

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #20 poslato: Januar 25, 2015, 17:09:17 posle podne »
Koliko se sećam može, ne smem da tvrdim jer sam ih ja menjao kada sam radio generalku pa je glava bila skinuta. Probaj mineralno, sigurno je bolje pogotovo ako je auto prešao više :)

Na mreži pajapop

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #21 poslato: Januar 25, 2015, 17:25:51 posle podne »
Ja mislim da se time nece nista postici. Naprotiv...mineralno ulje je losije od polusisntetike, al to nema veze sa osnovnim problemom, ako su gumice otisle. Jadino, ako su otisli klipni prstenovi, tada se sipanjem gusceg ulja, malo da resiti problem, tj. malo se zavarati, pogotovo ako se auto sprema za prodaju, pa da se "uvali" nekom tako neispravan... >:D
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.


Na mreži pajapop

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #22 poslato: Januar 25, 2015, 17:57:14 posle podne »
A da...sto se tice zamene gumica...ni jedan pravi majstor koji drzi do sebe i svog rada, nece da pristane na to. Znaci, mora da se skida glava, prekontrolisu ventili, ociste sicevi, zamene vodjice, po potrebi ravnanje glave, zamena dihtunga, kontrola klipova i radilice, i onda je to dobar posao... C:-). Sve drugo je "ofrlje uradjeno"... nono
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #23 poslato: Januar 26, 2015, 08:18:10 pre podne »
Moguce je zameniti samo gumice, ali je posao, i mislim da se ni jedan majstor nece uhvatiti da ih menja.

Van mreže duleyo

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #24 poslato: Januar 27, 2015, 06:22:44 pre podne »
provalio sam da nije ni beo ni plavkast obicna para ali u velikim kolicinama u leru na semaforu i pod gasom, uporedjujem sa drugima, ma haos, dajte predlozite neku najjeftiniju proveru

Na mreži sasacalko

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #25 poslato: Januar 27, 2015, 06:49:24 pre podne »
        Ako auto gubi vodu, onda je u stradao verovatno dihtung glave.   Ako ne gubi vodu, onda je to samo kondenzacija iz auspuha, ako još (kao i ja) voziš na plin, to je sasvim normalna pojava. Rezultat sagorevanja ugljovodonika je voda. Tako da vozi i ništa se ne sekiraj.

Van mreže vlada320

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #26 poslato: Januar 27, 2015, 19:28:14 posle podne »
provalio sam da nije ni beo ni plavkast obicna para ali u velikim kolicinama u leru na semaforu i pod gasom, uporedjujem sa drugima, ma haos, dajte predlozite neku najjeftiniju proveru

Ne obraćaj pažnju na dizele - oni ne izbacuju paru iz auspuha kao benzinci kada je zima i hladno vreme.
  • Vozi: Opel Astra H 1.3DTH SW / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže duleyo

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #27 poslato: Januar 28, 2015, 00:09:06 pre podne »
povremeno , na stotinak km otprilike dodam po 1cm visine vode ili antifriza u posudu, a i na benzinu bas isparava iz auspuha kao da kuvam supu u motoru :) nije valjda da mora da ravnam glavu, smucio mi se taj proces jos od jugica 45 do pre par godina

Van mreže Sadrak

Odg: felicija baci plavkasti dim
« Odgovor #28 poslato: Februar 21, 2021, 19:21:47 posle podne »
To ulje je malo gusto...vise bi bilo primereno u letnjem periodu. Sto se tice zamene gumica, "ne trci pred rudu"... prvo treba prekontrolisati smesu goriva, prekontrolisati aparatom izduvne gasove, tj. prekontrolisati karburator u servisu. Sto se tice zamene gumica, taj posao spada u postupak koji se naziva "sredjivanje ventila", i po pravilu podrazumeva skidanje i obradu glave motora, obradu lezista ventila, zamenu vodjica ventila, zamenu ventila, zamenu dihtinga hlave motora, upasivanje gumica, stezanje glave kilo kljucem, stelovanje ventila, podesavanje paljenja...Kao sto vidis to je visoko kvalifikovani posao mehanicara i  nije za amatera...  wac1


I meni malo baca bijeli dim, posebice na leru i kod kretanja...
Osjeća se malo miris benzina ili lošijeg sagorijevanja na auspuhu.
Može li se na karburatoru štelati smjesa?
  • Vozi: Felicia 1.3