Autor Tema: Škode za naše tržište i one iz inostranstva  (Pročitano 2111 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nebojsarZapočeo temu

Škode za naše tržište i one iz inostranstva
« poslato: 11. Avg, 2014. 20:47 »
Pre neki dan sam imao priliku da provozam od Čačka do Beograda jednu škodu Oktaviju 2010. Uvoz iz italije. Ja sam vozio sličan auto, 2008 godište, isto dizel, isti paket opreme - elegance i šokiran sam koliko su automobili za neka druga tržišta nekako "drugačiji".  Iako je imao elegance opremu, ne znam da li je standard sve što je ovaj auto imao a imao je xenone, senzor za kišu, senzor za svetla, zadnji aero brisač, zadnje parking senzore, digitalnu klimu koja ima isti interfejs kao moja na superbu iz 2012 godine, zatim airbagove u A stubu (kod mene su bili samo prednji i bočni u sedištima), MF kožni volan, maxi dot , tempomat i ESC. Elem, oprema kao oprema može se konfigurisati a pretpostavljam da je od tog facelifta elegance paket bio izdašnjiji. Auto je prešao 109.000km i očekivao sam isto što bih i od  novog auta, jer je bila priča da je redovno održavan itd a 100k km za takav auto je realno ništa. Ono što me prvo zaprepastilo su mnogo udobnija sedišta nego u mojoj staroj oktaviji,  ova su potpuno ravna udobnosti sedišta u superbu. Drugo iznenađenje je bilo koliko taj auto bolje leži na putu bolje od moje stare oktavije, kao da su 10 godina razmaka u proizvodnji a ne nepune dve, treća stvar preciznost menjača, koji je bio perfektan. Na kraju potrošnja je bila 4.8l što je isto fantastičan rezultat za taj auto (znamo da bord laže ali opet).

Ono što mene muči na kraju ove priče je da li je moguće da se zbog cene za naše tržište konfigurišu automobili sa jevtinijim sedištima, lošijim vešanjem, lošijim motorima (nisu svi motori isti ni kad se proizvedu)? Za opremu manje više, stvar je izbora i elegance nije svuda isti.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI


Van mreže Filip

Odg: Škode za naše tržište i one iz inostranstva
« Odgovor #1 poslato: 11. Avg, 2014. 21:40 »
Nebojša kao prvo porediš FL i pre FL model, kao drugo ta oprema ni izdaleka nije serijska u elegance paketu (i sedišta koje pominješ su možda ona iz Dinamik doplatnog paketa), i kao treće i najbitnije :P evo možeš moju pre FL 2008. Oktaviju da provozaš pa tu noviju nećeš toliko da hvališ što se tiče ležanja, menjača i svega ostalog.  :))
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Neba

Odg: Škode za naše tržište i one iz inostranstva
« Odgovor #2 poslato: 11. Avg, 2014. 21:50 »
Ja ipak mislim da ima razlike i da se maksimalno stedi na modelima za trziste kao sto je nase. A s druge strane i zakon stiti potrosace u Nemackoj za razliku od Srbije, tako da auto u najnizem stepenu opreme u Nemackoj mora imati sve bezbednosne sisteme i broj airbag-ova koje je imao i primerak na ENCAP testu - sto znamo da nije slucaj kod nas... itd itd...
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže olajkris

Odg: Škode za naše tržište i one iz inostranstva
« Odgovor #3 poslato: 11. Avg, 2014. 21:59 »
Evo da se nadovezem. Prijatelj u jednom selu blizu kikinde, radi u uljari koja ima sluzbenu fabiju. Pre par godina isli sa fabijom za nemacku, na neki poslovni put. Na kom je auto drugi dan crko. Otisli u skodin servis i dobili objanjenje (vase vozilo nije za nase trziste) i da moraju sacekati popravku vozila jer deo mora da se poruci. E sad ako on laze lazem i ja vas. Samo opet mislim da je govorio istinu i da ne vidim razlog zasto bi lagao.

Van mreže djordjebg

Odg: Škode za naše tržište i one iz inostranstva
« Odgovor #4 poslato: 11. Avg, 2014. 22:07 »
Svaki deo ima kataloski broj, nema lazi nema prevare. Cinjenica je da se na nasem trzistu prodaju najvise Classic modeli, cak i yunior kod Fabije 1. To su maksimalno ocerupane verzije, a takodje i AC prilagodjava standarde opreme nasim mogucnostima.

Na mreži BALKANIJA

Odg: Škode za naše tržište i one iz inostranstva
« Odgovor #5 poslato: 12. Avg, 2014. 00:38 »
Ogromne su razlike u zavisnosti od trzista. Ti jastuci u stubovima su na zapadu standard vec godinama u svim vozilima. pre nekih dvadesetak godina npr., za golfa 2 i audi jaje koji su se prodavali na italijanskom trzistu obavezan je bio migavac na krilu vozila.  Tako i svaka oktavija limuzina ima zadnji brisac koja je stigla iz uvoza i jos mnogo sitnica.  Ja sam  kupio 2001 fabiju 1,4 MPI karavan novu u elegancu,  4 podizaca,krovni nosac  ...... Otisao sam prvi put sa njom do Slovenije i tamo video eleganc u  boji koja uopste nije bila u ponudi u AC. Pored boje imala je bocne jastuke, grejace sediste i senzore za parking.

Van mreže Filip

Odg: Škode za naše tržište i one iz inostranstva
« Odgovor #6 poslato: 12. Avg, 2014. 08:30 »
jedno je spisak opreme, a drugo kvalitet materijala i motora

shvatam da se lista menja od zemlje do zemlje, ali da ima razlike u npr. vešanju ili motorima to nikako ne
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže nebojsarZapočeo temu

Odg: Škode za naše tržište i one iz inostranstva
« Odgovor #7 poslato: 12. Avg, 2014. 10:15 »
jedno je spisak opreme, a drugo kvalitet materijala i motora

shvatam da se lista menja od zemlje do zemlje, ali da ima razlike u npr. vešanju ili motorima to nikako ne

Misliš da na tim elementima nema? Mislim i tu je vrlo lako škrtariti i staviti neke jevtinije delove. Drugi aspekt može da bude kvalitet puteva  na kojim je auto vožen koji nije za porediti pa da opšti utisak bude onakav kakav sam stekao.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže Filip

Odg: Škode za naše tržište i one iz inostranstva
« Odgovor #8 poslato: 12. Avg, 2014. 13:26 »
mislim, jer ne znam kako bi naši TSI motori bili drugačiji od onih koji će se ugraditi na neku Škodu za nemačko tržište
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip