Autor Tema: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi  (Pročitano 5715 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže zero coolZapočeo temu

Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« poslato: 08. Mar, 2014. 01:01 »
Ovako,

Da ne bih ispao lažov, ili neko ko priča napamet, radi se o Jetiju 1.2tsi prednja vuča. Auto vožen skroz normalno, penzionerski, održavan redovno, sve po PS. U garanciji je jedno 5 puta zbog turbine bio u sejf modu. NI JEDNOM mu nisu rešili taj problem trajno. Mesec dana pošto je izašao iz garancije, ta ista turbina krene da daje znake problema, odlazak u TS urade propelere, zamene neke ventile i to je to. Posle nepunih 20 000km turbina načisto rikne, i to tako da se geometrija iskrivi i sve ode u tri lepe, toliko da ne može ni reparacija da se uradi, već samo da se baci u kantu. Burazer uzme repariranu turbinu kompletno. Ta ista turbina, sada posle 25-30 000 ima slične probleme kao i prvi put, i bali na spojevima poprilično. Sve se dešava na tom istom autu, koji se i dalje vozi normalno, održava i više nego pedantno, i prešao je nepunih 130 000km.

Toliko.

Što se mene tiče, to sranje u životu ne bih uzeo. Turbo benzinac, po mom mišljenju, je bicikla, ukoliko nema bar 1800ccm, pa o kom god proizvođaču se radilo. Sve ostalo je muka.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 FL 1.9 TDI Sport + Revochip remap

Van mreže Turbo

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #1 poslato: 08. Mar, 2014. 01:12 »
Jedna lasta ne čini proleće, pa ni dve.

Dakle, turbina nije menjana u garanciji?

Da li je ugrađena podloška u garanciji?

Kako mu nisu rešili problem nakon 5 odlazaka u ovlašćeni servis u garanciji?

Ako je 5 puta pravila problem u garanciji, i taj problem nije rešen, kako onda mesec dana po isteku garancije "počinje da pravi probleme"?

Zašto su mu "rađeni propeleri" u TS Užice, kako su se manifestovali ti problemi nakon i pre reparacije?

Van mreže zero coolZapočeo temu

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #2 poslato: 08. Mar, 2014. 01:25 »
@Turbo

Da, da, ne čini proleće.

Podloška urađena, i rečeno da je TO - TO, mesec dana pre isteka garancije. Kao što sam mu prognozirao, par meseci posle je bilo ćao bela. A to oko simptoma pre i posle ćeš morati sa njim da vidiš. Ne verujem baš da je vozio ispravan auto na servis.

U TS smo išli jer su nam ti ljudi kućni prijatelji, i jer ne verujem nikome više osim njih. Lopovima po ovlašćenim servisima (čast izuzecima) - sikter. Jednostavno to je NEJAK motor za taj auto, i to je to. Ja kad sam ga ubeđivao da uzme jači, njegova teorija je bila da je to dovoljno, itd..Uglavnom, i sa potrošnjom je bilo samo na papiru - ekstra, a u realnosti skroz druga stvar.

Kako god, želim ti da pređeš milion kilometara sa svojim autom, uživajući u vožnji.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 FL 1.9 TDI Sport + Revochip remap

Van mreže vlada320

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #3 poslato: 09. Mar, 2014. 17:20 »
Što se mene tiče, to sranje u životu ne bih uzeo. Turbo benzinac, po mom mišljenju, je bicikla, ukoliko nema bar 1800ccm, pa o kom god proizvođaču se radilo. Sve ostalo je muka.
Tako misliš, jer iz Užica gde god krenuo moraš da ideš po teškim brdima i planinama, pa ti je obrtni momenat od velikog značaja, Naravno da Yeti 1.2 TSI nije adekvatno motorizovan za te krajeve. Taj motor je više za urbane i ravničarske krajeve ili neke manje automobile od Yetija. Meni je recimo 1.4 16v sa 100ks u Fabiji čak i suviše i nepotrebno snažan za moje potrebe i uslove u kojima auto koristim.
« Poslednja izmena: 09. Mar, 2014. 20:10 pedja »
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže nikolaj

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #4 poslato: 09. Mar, 2014. 20:15 »
ipak očekujem od ovog foruma da bude stecište smislenijih komentara...
Slažem se sa gore napisanim, ali moram neke stvari da prokomentarišem :
Iskreno, 1.2 čak i da ide ide na kerozin mi je sranje za vožnju, i po mom mišljenju (bez namere da ikoga uvredim) to može da kupi samo neko ko se ne razume u automobile.
Ovo si verovatno posvetio svom bratu koji je sa Yetiem ubio 130000km za tri godine. Pa valjda je trebalo da ga posavetuješ, pošto se ti razumeš, da se za toliku godišnju kilometražu obično kupuje dizel.
Što se mene tiče, to sranje u životu ne bih uzeo.
Prvo, nema potrebe za ovako nekulturnim izražavanjem.
Drugo, niko te u životu ne tera da uzmeš bilo šta, što ti nije po volji. Uzeo si šta si mislio da je za tvoje potrebe najbolje, kao i mi za naše pare.
« Poslednja izmena: 10. Mar, 2014. 23:32 pedja »
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže zero coolZapočeo temu

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #5 poslato: 09. Mar, 2014. 20:20 »
Poštujem IZNAD SVEGA svačije mišljenje, a moje mišljenje konkretno, za taj motor u tom modelu auta je - TO (da se ne ponavljam). Brat, da je slušao mene, ne bi to uzeo nikad, ali voli da uči na sopstvenim greškama, ne krivim ga, mlađi je dosta. Čekamo BG sajam da konačno dođe i to prosvetljenje  O:-)
  • Vozi: Skoda Octavia A5 FL 1.9 TDI Sport + Revochip remap

Van mreže milosgranice

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #6 poslato: 09. Mar, 2014. 20:29 »
Citat
Uzeo si šta si mislio da je za tvoje potrebe najbolje, kao i mi za naše pare.

lepo je rekao covek, 100 ljudi, 100 cudi,
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže WEST 014

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #7 poslato: 09. Mar, 2014. 21:23 »
Apsolutno. Ali to takodje znaci i da cinjenice ne treba izvrtati. I porediti nesto sto nije za poredjenje.
A sto se mene tice, taj 1.2 tsi bi mi legao za svakodnevnu voznju, zujanje po gradu itd. Naravno u Fabiji.

Van mreže Turbo

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #8 poslato: 09. Mar, 2014. 21:37 »
Ili da je još malo nasviran(~140ks) u Citigo  8)

Van mreže zero coolZapočeo temu

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #9 poslato: 09. Mar, 2014. 23:34 »
Nisam ima nameru da vređam, niti jednim svojim komentarom. Moj utisak je jednostavno da taj 1.2tsi u Jetiju ide kao vezan za drvo. Opet, to je samo moj komentar i subjektivni doživljaj tog motora, koji pojedini hvale, a daleko je od ekonomičnog, dok zauzvrat imaš osećaj da te neko zajebava, ili da si u skrivenoj kameri kad mu stiskaš gas dok pretičeš. Vozio sam Pasata B7 2.0 TFSI, i to je posebna priča kad su turbobenzinci u pitanju, ali je zato gorivo klanje, pogotovo ako voziš pola - pola, grad - otvoreno.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 FL 1.9 TDI Sport + Revochip remap

Van mreže Turbo

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #10 poslato: 09. Mar, 2014. 23:39 »
Jeste subjektivan jer Yeti 1.2 ide isto kao Oktavija 1.9TDI 105HP, isto.

Van mreže mrghood

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #11 poslato: 15. Apr, 2017. 08:00 »
Vozim Yetia 1,2  6 godina... sve te priče kako je to slab motor nemaju veze sa realnošću! Auto ide vrhunski. Turbina je problematična i to mu kvari celokupnu sliku! Da nema problema sa turbinom motor ne bi imao manu!
E sad ko voli jake motore ima izbor da kupi i sa jačim motorom niko ga ne tera da kupuje 1,2 ako ima sumnju.
  • Vozi: Škoda Yeti 1,2 tsi 2010

Van mreže joca 58

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #12 poslato: 16. Apr, 2017. 10:46 »
Svaki gazda svoga konja hvali pa da ne menjam.Sa svojim Yetijem 1.2 sam presao 120 000 i (uz nekoliko problemcica) i vise sam nego zadovoljan.Vuce odlicno cak mislim bolje od 1.9D (ima ga drugar).Potrosnja je tema za sebe.Koliko gasa toliko dima na auspuh iliti dinara i dzepa.I tu nemam zamerku jer je potrosnja nesto manja od 8 sto je za veliki kutijasti auto solidno,odlicno sta vise.Pokazivanje mora da kosta i to je to.Pozdrav.
  • Vozi: yeti 2011 1,2 DSG expiriens

Na mreži MAKS

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #13 poslato: 08. Mar, 2018. 09:52 »
E pa evo i mene da stavim na spisak. hearcut

FABIJA 2011 GOD, 1.2 TSI 77/105 , PREDJENIH 57.000 KM 6 godina kod mene / kupljen nov /. Zadnjih 15-16.000 km otvoreni put. Voznja 120-140 km/h. Da je stedljiv, sto se mene tice jeste.Odrzavana po pravilu.

Upali se juce ujutru EPC pa posle i engine lampica. Kada svetli EPC auto jedva ide. Ugasim opet upalim i sve ok donekle.Tako jedno 10 puta do servisa. Predjem 15 minuta i jovo nanovo. Oterah auto u sevis i epilog. Neko sranje vezano za turbinu. Mora reparacija. Ok cirka verovatno oko 30 tak hiljada.

Dali sam po malo razocaran ?
Pa da. JESAM. Da promenjen i lanac na 20.000 km po preporuuci servisa.

Dok sam vozio kadeta 1.6i, sa motorom skoro nikakvih problema nisam imao sem limarije. Isto je vazilo i za volvo 345 GL.
Ali kad vidim kako doteruju druge skode 1.4 ,toyote, golfove 1.6 i mazde 2.0 ili 2.2 da im crkne motor posle godinu dana koriscenja,onda sam ja super za sada zadovoljan. bravo2
 
I eto potvrde da se nista vise nepravi da bi trajalo u nedovek. Nego zemljace ajde ti na servis da ti mi uzmemo pare. :'(

Sami biramo prema parama stacemo da vozilo.   wac1
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže observer

Odg: Slučaj: problem turbina na 1.2tsi
« Odgovor #14 poslato: 08. Mar, 2018. 11:04 »
Sta je konkretno crklo?
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017