Autor Tema: Eibach pro kit, iz Nemačke  (Pročitano 3461 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bugarin

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #15 poslato: 04. Mar, 2016. 22:42 »
Mozes i sam, dacu ti ja alat za sabijanje opruga :)
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD


Van mreže Filip

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #16 poslato: 05. Mar, 2016. 12:58 »
Ko u BG može to da mi zameni za relano vremena i normalne pare?

ja sam menjao kod Saleta (servis Stojanov) za 50 E koliko se sećam
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip


Van mreže zare

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #18 poslato: 05. Mar, 2016. 15:47 »
Najbolje da pogledas po stranim forumima sta se prica za oba prozvodjaca i kakva su iskustva.
Koliko ja znam iz tudjih prica uglavnom sa neta, svima je Eibach tvrdji od fabrickih opruga. Neko kuka manje a neko vise. Sto je potpuno normalno da sportske i krace opruge budu tvrdje i neudobnije.
Ako mozes da saznas tvrdocu opruga to bi ti dosta znacilo u izboru. Tu je, opet po nekoj prici sa neta, H&R meksi, bar za neke osnovne modele o kojima je ovde rec.

Van mreže mirkuk38

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #19 poslato: 05. Mar, 2016. 16:05 »
Ima li neko u BG ili u Srbiji ko radi štelovanje trapa (geometrije) i Xenona, nakon spuštanja auta?

Van mreže Filip

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #20 poslato: 05. Mar, 2016. 17:13 »
trap šteluju svi živi, mada će možda ostati samo na proveri i kontroli, ksenone nema šta da diraš
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Markkoni

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #21 poslato: 05. Mar, 2016. 17:19 »
Ja sam uvek morao da stelujem ksenone posle spustanja.
Inace ja sam vise za H&R.


Sent from my iPhone  

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #22 poslato: 16. Mar, 2016. 16:27 »
Што се тиче трапа најбоља искуства имам са овим момцима. Одлична апаратура за контролу, два момка раде подешавање трапа и обојица су одлични (своја возила возио 3 пута након замјена сетова точкова и присуствовао још 2 пута са пријатељем коме сам препоручио па га и одвео) :)

Е сад, за ксеноне ми није јасно чему подешавање?! У питању је фабрички ксенон, ваљда постоји неки сензор испод возила који регулише сноп?! wac1

Na mreži AcoSk

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #23 poslato: 16. Mar, 2016. 18:18 »
Fabricki xenoni imaju senzore na sva cetiri tocka, pa kada spustis, naravno i prednji i zadnji kraj tim oprugama, ne bi trebalo da se posebno steluju farovi, jer auto "vidi" da je "legao" ravnomerno i napred i nazad pa ne koriguje visinu snopa farova

Van mreže Markkoni

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #24 poslato: 16. Mar, 2016. 19:00 »
Ali svakako ti ceo snop "padne", pa je potrebna korekcija da bi bio kao nekad.

Sent from my SM-N910C  


Na mreži AcoSk

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #25 poslato: 16. Mar, 2016. 19:14 »
Mislim da je to zanemarivo, ali dobro..

Van mreže Filip

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #26 poslato: 16. Mar, 2016. 20:00 »
auto padne 20 mm (2 cm) a ksenon snop se prostire desetinama metara napred... mislim da se može zanemariti :)
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Markkoni

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #27 poslato: 17. Mar, 2016. 01:10 »
Pa zavisi od opruga, ima nekih koje spustaju prednji kraj malo vise, onda je to izrazeno. Svakako nije na odmet proveriti farove u servisu. Meni su na GTD bili bas niski posle zamene opruga, pa su mi stelovali u Autokomercu.

Sent from my SM-N910C  


Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #28 poslato: 17. Mar, 2016. 11:09 »
Да, за 2cm нижи ауто сигурно не прави велику разлику по том питању, ал' што рече Markkoni може то да буде доста израженије ::)
Узгред, како се подешавају фабрички ксенон фарови? Као и "обични" или не? :)

Na mreži AcoSk

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #29 poslato: 17. Mar, 2016. 19:55 »
Kao i obicni, na imbus.. Gore dole, a ima i levo desno