Autor Tema: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...  (Pročitano 6160 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Turbo

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #15 poslato: 04. Sep, 2014. 15:20 »
Ne snage, mislim da automatski menjač oduzima deo kontrole i užitka od vozača, što bi mi bilo bitno da imam sportski automobil.


Van mreže nebojsar

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #16 poslato: 04. Sep, 2014. 16:15 »
mislim da automatski menjač oduzima deo kontrole i užitka od vozača, što bi mi bilo bitno da imam sportski automobil.

Mislim da gresis, novi menjaci su sve brzi a ne vidim sta mogu da oduzmu u samoj voznji. Ako nisi sportski vozac ne verujem da mozes brze od tog robotizovanog brze da promenis brzine. Osim toga dsg ima i opciju manuelnog menjanja tako da mozes i tu da se oprobas. Iz mog iskustva DSG mnogo kvalitetnije bira brzine sam ( i D i S mod) nego sto bi ja u rezimu manuelne izmene, jedina prica gde manuelni ima velike prednosti su kocenja motorom.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže Turbo

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #17 poslato: 04. Sep, 2014. 16:34 »
Znam sve o modernim menjačima tog tipa, probao sam ih više u nekoliko modela, i stojim iza rečenog. U mom trenutnom autu bih definitivno voleo DSG,  ali u top spec varijantama nisam za to. Da podvučem, imao sam prilike da detaljno probam više puta Golf V GTI DSG i manualni, na različitim putevima, i izabrao bih ovaj drugi. Nije samo brzina bitna, ni kretanja ni promene brzina.

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #18 poslato: 05. Sep, 2014. 00:40 »
Čak sam išao i na češki konfigurator da vidim da li se više isplati kupiti direktno kod njihovog zastupnika bez pdv-a i uvesti lično u Sr, ali ispada da je kod njih cena nešto veća u odnosu na Alpros. Sada me buni jer znam da je škoda najjeftinija u Češkoj, a ipak skuplja nego u Alprosu, da li je cena za RS u Alrposu zaista realna? Cena od 23.700e za RS 2.0TSI DSG u Alprosu je snižena sa 28h evra. Ispada da na češkom konfiguratoru izlazi suma kao u AČ, za šta sam mislio da nije ažuriran sajt.

Na mreži MAKS

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #19 poslato: 05. Sep, 2014. 07:35 »
Paznja ljudi za uvoz novog automobila iz radnje iz inostranstva.
MORA SE URADITI I HOMOGALIZACIJA VOZILA.
Koja nije ni malo jeftina  od 1000-3000 e zavisi ko te kako odere.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže nebojsar

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #20 poslato: 05. Sep, 2014. 08:47 »
Čak sam išao i na češki konfigurator da vidim da li se više isplati kupiti direktno kod njihovog zastupnika bez pdv-a i uvesti

Svaka zemlja ima različite pakete opreme (češke škode obično dolaze sa više opreme) To može da bude jedan razlog. Drugi razlog činjenica da se neka tržišta "subvencionišu", to rade svi, ne samo auto industrija. Neki auto je u Srbiji jevtiniji zbog standarda nego recimo u Češkoj ili Nemačkoj. Treća opcija je veći stepen različitih taksi i davanja po vozilu što isto može da nakalemi cenu kola.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #21 poslato: 05. Sep, 2014. 11:54 »
Ovo za homogalizaciju nisam znao jer se ta vozila prodaju kod nas, dakle nije u pitanju egzotičan model. Mada, kako kod nas gledaju na koje načine sve da uzmu pare, ne čudi me. Moguće i to za opremu, čini mi se da je konfigurator nudio više opreme nego ovde. Trebalo bi da nas subvencionišu jer je škoda na vrhu prodaje poslednjih godinu dana u Srbiji i ako imamo domaću autoindustriju. Gledam ovde u Sloveniji, oni sklapaju reno u Mariboru i francuski automobili su najbrojniji. Od 10 automobila, 7-8 je francuza.

Van mreže Turbo

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #22 poslato: 05. Sep, 2014. 12:03 »
Mhm, ja videh nekoliko Megana RS265 Trophy u Ljubljani, ko da ih dele :-)

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #23 poslato: 05. Sep, 2014. 12:48 »
ma i ja gledam na ulici stalno, prođe 3-4 auta za redom, sve renoi i pežoi. Ja nešto ne mogu da ih svarim jer su francuzi samo lepi. I moj rođak ovde vozi pežoa igrom slučaja, ranije je vozio wagene i toyote. Pežo mu je najfunkcionalniji, ali i najviše košta u vožnji jer prelazi veliku kilometražu. Naime, na 3008 diskovi, pločice, delovi trapa, senzori, sve se to mnogo ranije kvari nego na nemcima ili japancima, ali opet bi kupio pežoa jer mu je najlagodniji u vožnji. :) Vrlo je malo škoda, čak je ovde i skuplja nego u Srbiji.

Na mreži zoranius

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #24 poslato: 05. Sep, 2014. 14:51 »
Jesam li ja nesto propustio ili kolega koji je otvorio temu hoce da kupi Oktaviu za 34934 evra? Meni se cini da je to prejaka cena za bilo koju Skodu. Za te pare moze da se bira auto i iz klase iznad Oktavie.
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Van mreže nebojsar

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #25 poslato: 05. Sep, 2014. 15:03 »
Jesam li ja nesto propustio ili kolega koji je otvorio temu hoce da kupi Oktaviu za 34934 evra?

Ja sam prosle godine pre Superba napravio isto ambicioznu konfiguraciju i preko preporuke otisao direktno u Cacak, seo tamo sa covekom koji narucuje kola i krenuo redom da diktiram sta bih u  svoj auto. Naravno dodao sam 5-7k preko one inicijalne cene sa sajta (cenovnik). Kako smo dodavali jedan po jedan sklop/sistem/deo tako se rok isporuke produzavao (kao nov model u proizvodnji) da bi na kraju narastao na nekih 3-4 meseca minimum, plus nisu bili sigurni da li je moguce neke stvari naruciti (sedista full koza ili samo polu kao sto je standard) tako da je konacna odluka bila odustajanje. vRS uz solidan dodatak opreme i uz popust moze da se pazari do 27k max tako da 34k je verovatno cifra sa nekog stranog konfiguratora.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #26 poslato: 05. Sep, 2014. 15:10 »
Nisi propustio ništa. Znam da može da se uzme i superb, osrednji pasat ili srednje opremljena mazda 6, ali oktavia RS ima sportski karakter, a sa tolikom opremom bi bio unikat. Dakle, auto za dušu, a ne kao prevozno sredstvo kako auto u Srbiji većina doživljava. Takođe, auto za nekoliko decenija, pa i ako nam standard toliko skoči, takav auto se sačuva i nakon prinove. Puna cena je skoro 35000e jer na sajtu AČ nije uračunata snižena cena tog modela oko 4500e i pri tom bi očekivao još neki popust od dilera, kao što smo u porodici i do sada dobijali na tri škode od 2007 do 2013, tako da bi krajnja cena bila 26-28000e. Tu bukvalno od opreme ne bi imalo šta da se doda. Ovo su ipak samo planovi za koje će trebati da prođe dosta godina da se ostvare, ali za svaki auto koji sam kupovao sam prvo postavio neki cilj i onda krenuo u akciju. Kod ovako konfigurisanog auta se ne gleda koliko će se na kraju dobiti za njega, ja nikad tako nisam ni jedan auto doživljavao, već samo kakav utisak ostavlja na mene.

Nije problem ni da se čeka kad se poručuje nesvakidašnji auto. Neka bude rok i pola godine, ok. Dajem samo kaparu, a za to vreme vozim fabiju koju takođe ne mislim da prodajem jer sam suviše u nju uložio od salona do danas, a oktavija bi mi došla umesto trenutne mazde 6, stare već 8 god i koja mi je glavni auto.
« Poslednja izmena: 05. Sep, 2014. 20:21 pedja »

Na mreži zoranius

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #27 poslato: 05. Sep, 2014. 16:17 »
Pa bas da se za te pare moze kupiti srednje opremljena Mazda 6 nisam sigurna. Po http://www.mazda-rs.com/Modeli/Nova-Mazda-6/Mazda6-Sedan/Specifikacije-i-cene najopremljenija i najskuplja dizel Mazda 6 je 34590 + 510 metalik+500 navigacija a ne bih bas rekao da bilo koja Oktavia (pa i vRS) moze da joj pridje.
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #28 poslato: 06. Sep, 2014. 00:06 »
Da ne poredim ono što se ne da mešati, dizele-benzince, gledao sam samo benzince od mazdi 6. Tu sam video u srednjem paketu opreme "Challenge" 24.590, pa plus navigacija 500e. Ima i u "Attraction" paketu za 28.590e, što je već popriličan paket. Obe 2.0i sa svega 145KS. Dakle, to bi bila kupovina razumom, a RS-ica srcem. ;)

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #29 poslato: 25. Sep, 2014. 01:03 »
Provozah danas RS-icu u Alprosu. hypno1 Opravdala je sva očekivanja, izuzetan auto gde je svaki komentar na ponašanje na putu i performanse suvišan. :) Dovoljno je samo reći da je osećaj ubrzanja kao kod uzletanjem aviona na pisti.  8) Definitivno vredi ciljati ka njemu. Samo par sitnica sam primetio. Rezak zvuk motora u "sport modu" mi se nije dopao jer više volim moćnu mašinu i maksimalan komfor po pitanju buke, nešto kao Tesla S. ;) U "drive modu" pri ubrzanju dobija neki zvuk brujanja, na koji bih se takođe navikao vrlo brzo. Ozvučenje sa wooferom me je razočaralo jer se bass iz gepeka slabo čuje, ali sam testirao na radiju. Možda je kvalitetnija izolacija krivac.
Sve pohvale za Alpros, juče zakazao, danas vozio.