Ispravan je ide

. Samo ne ide kao sto bi trebao. Kola koja se dosta voze po gradu na nizim obrtajima malo nabace garezi na ventilima, komori, klipovima, sve to smanjuje snagu motora. Treba "malo" da se produvaju

. Ne mora 150 na sat, bitno je voziti ih na vecem broju obrtaja duze vreme, nije bitno u kojoj brzni. Mozes da ga produvas i u gradu drugom na 4-5000 obrtaja. Ali je najbolji otvoren put jer ipak treba vremena.
Secam se da je moj stari mehanicar imao problema sa kecom koji je vozila neka zena po gradu (pre 100 godina

), sve perfektno, covek zna znanje a auto nece preko 80-90 ni za zivu glavu. A i to jedva. Seti se u cemu je stvar pa preko Topole za Beograd. Do iza Topole nije hteo da predje tih 80-90. Onda je krenuo lagano da probija. Vratio se sa 130-140

.
Imao sam i ja slicno iskustvo, ne bas toliko ekstremno ali sasvim doboljno da ubedim oca da je tih godinu dana vozio bas penzionerski
