Autor Tema: Pada radna temperatura  (Pročitano 3173 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MaxPowerZapočeo temu

Pada radna temperatura
« poslato: 24. Okt, 2014. 09:00 »
Kolege fabijanci...treba mi vase misljenje :)

Vozim skodu fabiju 1.4 MPI vec nekoliko godina. Radnu temperaturu (bilo leto ili zima) uvek je postizao za 5/10 minuta.
Pre par dana kazaljka skoci skoro do maximuma. Pogledam posudu za antifriz a ona prazna. Dolijem, napravim jedan krug, pogledam opet prazna. Ispostavilo se da je neka gumena racva koju su stavili kada sam ugradio plin (pre 2 godine) pukla i da tu curi voda. Zamene mi metalnom. Usput, ode i neko crevo...iscuri mi ceo antifriz (sreca pa ga nisam vozio). Zbuzde nesto ta creva i 2 dana bude ok.

Od srede kad je zahladnilo, prvo auto nije mogao da dostigne radnu temperaturu...kazaljka na instrument tabli na 0. Juce i danas (malo je otoplilo) dostigne radnu temperaturu (doduse za 20 minuta) i odmah pocne da pada. Padne sa 1/2 na 1/4 za par minuta?

Sta moze da bude? Termostat? Budzena creva?

A da, zaboravih da kazem da smo sipali obicnu vodu na nedelju dana, dok ne utvrdimo da nigde vise ne curi. Sutra idem da mi sipaju antifriz (G12)...pa da nije do toga? Da antifriz mozda ima drugaciju strukturu pa se brze zagreje bla bla (ja ovo laicki) :)
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI


Van mreže MoonZe

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #1 poslato: 24. Okt, 2014. 12:48 »
Proveri termostat za početak, to možeš i sam da zameniš ukoliko je otišao termostat.
  • Vozi: Fabia 1.4 mpi, 2003.

Van mreže MaxPowerZapočeo temu

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #2 poslato: 24. Okt, 2014. 13:22 »
Kako da proverim?
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI

Na mreži 2 Busy

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #3 poslato: 24. Okt, 2014. 19:23 »
Termostat 100%.
Spremi 2000 RSD.

Послато са LG-D373


Van mreže vlada320

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #4 poslato: 25. Okt, 2014. 18:35 »
Ako dostiže radnu temperaturu samo u kreni-stani vožnji, a kad izađeš na otvoreno temperatura motora počne da pada - onda jeste termostat.
Nadam se da ti nije ostao neki vazdušni čep u instalaciji rashladnog sistema, pa zbog toga diže i spušta temperaturu.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže Vasilij05

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #5 poslato: 04. Dec, 2017. 13:38 »
Imam gotovo identičan problem kao gore opisani samo sa još jednim izuzetkom.
Naime, od letos mi se dešava da sistem negde gubi vodu... Ne toliko drastično  - cirka 2L mešavine 1:1 sam dosuo od avgusta do sada.
Proverio sam vidljive spojeve i ne pušta nigde, ne izlazi beličasti dim iz auspuha dok vozim, niti sam primetio da izlazi voda.
Auto trokira pri kretanju prvih 300m vožnje dok se ne zagreje, posle toga sasvim ok.
Inače od kada su krenule ove zimske temp treba mu više da se zagreje nego ranije - bar 7-8km gradske vožnje (15-ak min).
Ima li neko ideju šta to može da bude? Ili da pojednostavim i da pitam ono što nas sve zanima na kraju: koliko to može da košta?

Sent from my HUAWEI GRA-UL00  

  • Vozi: Škoda Fabia 1.4MPI 2001

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #6 poslato: 04. Dec, 2017. 14:36 »
Jeste stari post ali da prokomentarisem . Nikad mi nije bilo jasno kako ljudi mogu da budze nesto na kolima sto je od kriticno bas u zimskom periodu .

Vasilij odvezi auto negde kod majstora da proveri , nije bas to normalno sto se desava

  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Vasilij05

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #7 poslato: 04. Dec, 2017. 15:55 »
Jeste stari post ali da prokomentarisem . Nikad mi nije bilo jasno kako ljudi mogu da budze nesto na kolima sto je od kriticno bas u zimskom periodu .

Vasilij odvezi auto negde kod majstora da proveri , nije bas to normalno sto se desava
Buco, kao što tebi nije jasno zašto ljudi budže nešto na kolima, verovatno i stomatolozima nije jasno zašto ljudi idu krezavi ulicama, a imaju stomatologe na svakom ćošku?
Na žalost ne živim u onakvoj državi kakvu gledam na televizoru i primanja mi ne trpe neplanirane troškove.
Moje pitanje je bilo krajnje konkretno: šta to može da bude i u kom rasponu to može da košta?
Btw. ništa budžio na kolima nisam.

Sent from my HUAWEI GRA-UL00  

  • Vozi: Škoda Fabia 1.4MPI 2001

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #8 poslato: 04. Dec, 2017. 16:18 »
Ma nisam za tebe rekao da si budzio . Ali razmisli ovako , ni jedno crevo ne kosta vise od 1000din na motoru 1.4mpi a moze da se desi da zbog creva ode npr glava motora pa da kosta 100e kazem da je bolje ne voziti kola nego budziti pa pravito jos veci problem .

Ne mogu da ti kazem sta je a jos manje koliko moze da kosta kad ne znamo sta je problem . Jesi li gledao da li ima tecnosti ispod auta kada parkiras negde posle voznje ? Koji ti je motor , isto mpi ?

Uglavnom imaju problem kucista termostata , ceo taj sklop sa termostatom i etc davacem nije preko 30ak e.
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Vasilij05

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #9 poslato: 04. Dec, 2017. 16:36 »
Da motor je 1.4 MPI iz 2001.god. Nisam primetio da tečnost curi kada auto miruje. Deluje mi kao da gubi tečnost samo u vožnji. Odnosno kada je sistem pod pritiskom. Proverio sam i da nije hladnjak? Deluje da nije pošto mi rekoše da će se sada u zimskom peruodu videti para na mestu gde curi.
Svestan sam da me pre ili kasnije čeka odlazak kod majstora. Samo sam želeo da steknem utisak koliko to može da me košta, odnosno da se psihički pripremim

Sent from my HUAWEI GRA-UL00  

  • Vozi: Škoda Fabia 1.4MPI 2001

Na mreži bugarin

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #10 poslato: 04. Dec, 2017. 17:13 »
Spremi se da radis glavu motora. Najsazetiji odgovor.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Na mreži URKE 80

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #11 poslato: 04. Dec, 2017. 17:34 »
Sve ove simptome što ste naveli imao sam na mojoj Fabiji 1.4 MPI sa plinom. Na kraju sam odradio ovo što je bugarin rekao i svi problemi nestali. Cena oko 150 eur sa novim hladnjakom. Vrlo prosto i jeftino majstor utvrdio da je otišao dihtung glave. Ima uređaj koji se umesto poklopca rashladne tečnost navije na posudu i ako tečnost u tom uređaju promeni u plavo(čini mi se) znači da kompresija šiba u rashladni sistem.

Послато са Lenovo A2020a40  

  • Vozi: Fabija 1.9SDI 2001god. ASY

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #12 poslato: 04. Dec, 2017. 18:30 »
Cest problem je glava na tim motorima , dobro je da nije bar skupo za popravku . Ceo motor je 200e
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Maksimus

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #13 poslato: 04. Dec, 2017. 20:22 »
Da nije vodena pumpa? Meni je posle velikog servisa gubio rashladnu,ispostavilo se da je pumpa bila defektna pa je zamenjena u garanciji.

Van mreže Vasilij05

Odg: Pada radna temperatura
« Odgovor #14 poslato: 05. Dec, 2017. 10:11 »
Hvala ljudi... To je to što me je interesovalo. Javiću epilog kada budem odvezao auto kod majstora.
Pozdrav

Sent from my HUAWEI GRA-UL00  

  • Vozi: Škoda Fabia 1.4MPI 2001