Autor Tema: Novi propisi za ugradnju i atest TNG  (Pročitano 3865 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži bigorZapočeo temu

Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« poslato: 10. Nov, 2014. 23:12 »
Upravo procitah ovo, ne znam da li je istina jer ne nadjoh nigdje vise ovu informaciju
http://www.nitro.rs/novi-propisi-za-ugradnju-i-atest-tng-uredaja-od-nove-godine/
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ


Na mreži zare

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #1 poslato: 10. Nov, 2014. 23:41 »
Da li je ovo neko novo placanje ili je do sada bilo da prvo ugradis plin i platis ovo a od sada prvo platis pa tek onda ugradjujes plin?

Na mreži bigorZapočeo temu

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #2 poslato: 10. Nov, 2014. 23:49 »
Do sad toga nije bilo, kako sam shvatio moras da platis 20000 da ti daju dozvolu da ugradis plin.
Odnosno to je potvrda da je vozilo ispravno i da se moze na njega ugraditi uređaj.
ODNOSNO pronasli su nacin da nas opet zavrnu za kintu.
Samo me zanima sta se desava ako vozilo nije ispravno, hocemo morati opet platiti taj pregled wac1
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Na mreži bugarin

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #3 poslato: 11. Nov, 2014. 00:00 »
koliko sam ja shvatio zavrnuce i one koji vec imaju ugradjen plinski uredjaj.
eto, decenijama smo mogli bez agencije za bezbednost saobracaja. dovoljni su nam bili sup-mup i jos poneka sluzba zarad atesta i homologacije. sad imamo i agenciju za bezbednost saobracaja pa su morali da smisle kako da se izdrzavaju.
otimacina na svakom cosku.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže sasacalko

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #4 poslato: 11. Nov, 2014. 08:49 »
     Niko više neće ugrađivati plin, jer je ekonomski neisplativo. Onda kad svi kupe dizelaše, udariće na njih. Šta i kako će da smisle - videćemo. :(

Na mreži MAKS

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #5 poslato: 11. Nov, 2014. 08:54 »
Ovi sve malo zvuci onako kao paljevina.  wac1
Ali u ovoj nasoj drzavi sve je moguce. Za sad atest plinskog uredjaja se placa mislim oko 6.000 dinara, plus naravno tehnicki pregled. Svi papiri tipa , dokaz o saobraznosti vozila kod uvezenih, atest rude za vucu, prepravka vozila u teretno mislim i jos neke stvari.
Doduse ova drzava nazalost nema vise odakle da uzme pare pa ajd udri po vozacima. 
- Eto sa gorovim koje je u svetu pojeftinilo kod nas se cena nesmanjuje.  hearcut
- Porez na upotrebu motornih vozila u zavisnosti od kubikaze i tako dalje. hearcut

Ja se nadam da onaj clanak nije ok ali videcemo. :)

Da i jos nesto . Produzenje atesta ide ono liko koliko je vaznost boce po zakonu a to je  10 godina, Znaci 5+4 ili manje u zavisnosti od starosti boce.
« Poslednja izmena: 11. Nov, 2014. 15:01 Karlheinz Hell »
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže Turbo

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #6 poslato: 11. Nov, 2014. 09:08 »
     Niko više neće ugrađivati plin, jer je ekonomski neisplativo. Onda kad svi kupe dizelaše, udariće na njih. Šta i kako će da smisle - videćemo. :(
Neće baš svi kupiti dizele, a ni stavljati plin :-)

Huawei P6 TT

Van mreže Jesa

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #7 poslato: 11. Nov, 2014. 12:43 »
Treba nas jebati kolektivno!
Sve dok ne kazemo hvala!

Kao razlog ugradnje auto gasa, u formularu za atestiranje stoji `zbog zastite zivotne sredine`. U normalnom svetu svuda su to poreske olaksice, sta vise i stimulisu ljude na alternativna goriva, a ovde je sve zlo i naopako.

  • Vozi: Škoda Fabia 1.4 MPI elegance 2003.

Van mreže nebojsar

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #8 poslato: 11. Nov, 2014. 16:11 »
Koliko vidim iz napisanog  preuzimanje odgovornosti za izvrsenu ugradnju plina je jedan razlog. To je ok, tehnicka dokumentacija ce se po sablonu prepisivati od servisa do servisa, jedino sto je sporno je taksa za pregled dokumentacije. Ona je totalno suludo velika. Mislim da ce cela prica izazvatii velike probleme  tako da ne verujem  da ce sa ovom tarifom zaziveti (verovatno ce biti odlozeno).

Inace isto se radi i za tehnicku robu pa se tu od strane Kvaliteta iz nisa I RATELa klepaju pare samo takve. Jednostavno dok ima ovaca bice i sisanja, sad ne znam sta je potrebno da se dogodi da narod kaze dosta vise.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Na mreži pajapop

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #9 poslato: 11. Nov, 2014. 17:48 »
Ja samo znam da mi se podize kosa na glavi hearcut od same reci "AGENCIJA". Molim nadlezne, politicke organe da istoj ili slicnim institucijama, da neki drukciji, narodniji, naziv primeren srpskom jeziku i kulturi...
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Na mreži zare

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #10 poslato: 11. Nov, 2014. 18:27 »
I sto je najgore ta i gomila drugih nepotrebnih "agencija" su izuzete iz platnih razreda tako da ce i dalje njihova cistacica ili sekretarica imati 50 ili 80000 platu dok ce ista ta cistacica ili sekretarica u zdravstvu, prosveti i zaboravio sam trecu oblast koja ide u platne razrede (cini mi se sudstvo) imati bar duplo manje plate kao sto ih i sada imaju.
A mi cemo i dalje debelo da placamo njihovo presipanje iz supljeg u prazno.

Ne kazem da ne treba tako raditi kako su sada smislili za tu papirologiju. Ima mnogo zdrave logike da se prvo utvrdi da li je nesto izvodljivo pa da se tek onda radi a ne obrnuto. Ali je cifra stvarno ludacka.

Van mreže nebojsar

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #11 poslato: 11. Nov, 2014. 21:13 »
Eto primera, firma koja izdaje ateste za tehnicku robu,100% drzavno preduzece, 28 zaposlenih, prosecna plata iz prospekta firme za prodaju 280.000 din. Dobit prosle godine 50.000 din, na to su platili porez I vratili drzavi. Dakle sve sto su uzeli otislo je u privatne dzepove, 1.4 mil evra podeljeno na plate I bonuse, zamislite sad koliko je takvih firmi u srbiji.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Na mreži pajapop

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #12 poslato: 22. Nov, 2014. 08:43 »
Evo...za svaki slucaj, izvrsio sam reatest (iako je zvanicno isticao u martu sledece godine). Za razliku od registracije, reatest se moze izvrsiti i znatno ranije, i ima vaznost do isteka vazenja roka boce. U mom slucaju to je do 2019. Majstori su zamenili cevi, stavljene su homologizovane (sa brojevima), inspektori islikase auto, instalaciju, te cevi i gotovo...Cevi kostaju 1000din, reatest 6000, ...sumasumarum 7000din.
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Na mreži bigorZapočeo temu

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #13 poslato: 22. Nov, 2014. 09:26 »
Meni je majstor za izmjenu svega sto treba uzeo 10k, pa posto nisam mogao doci na red u AMS uradio sam atest u kiler autu gdje su uzeli 8k, suma sumarum 18k dinara plus zivaca za vise para. Sad su se uhodali i rade ateste u vise servisa pa nekako i ide dok prosle godine uopste nisu bili spremni pa se cekalo po mjesec dana na red
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže sasacalko

Odg: Novi propisi za ugradnju i atest TNG
« Odgovor #14 poslato: 23. Nov, 2014. 08:11 »
Kakvi su propisi u evropi i kako nas kradu, sve nas koji imamo tng. http://www.rts.rs/upload/storyBoxFileData/2014/11/14/22962593/Emisija%20SAT%2016-11-2014.mp4