Autor Tema: 1.2 12v problem sa paljenjem  (Pročitano 4901 puta)

0 članova i 7 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže SretenZapočeo temu

1.2 12v problem sa paljenjem
« poslato: 23. Nov, 2014. 23:09 »
Pozz. Burazer ima fabiu sa 1.2 motorom od 65ks, oznaka motora AZQ. Auto nece da pali na prvo verglanje. Obicno pali iz druge ili trece. Dok vergla auto ne daje nikakve znake da se upaliti, kao da vergla na prazno. Kada upali, radi normalno, prima gas, ne trokira, ne stuca u voznji. nakon paljenja, auto uvek pali iz prve normalno, sve dok ne odstoji jedno pola sata. Onda opet ista prica. Menjan je filter goriva i pumpa, dizne su nosenje na ciscenje i utvrdjeno je da su u tolernaciji. Preventivno je promenjen i lanac u motoru jer je poceo malo da se cuje. Promenjene svecice, meren je pritisak goriva u sistemu, i sve deluje kako treba. Dijagnostika ne prijavljuje nista, niti sija check engine lampica. I dalje postoji problem. Ako imate ideju sta bi jos trebalo pogledati ili promeniti, pomozite.
  • Vozi: Skoda Superb II 1.9TDI, Honda Accord CU2 2.4 i-Vtec, Honda Civic TypeR FN2

Van mreže vule035

Odg: 1.2 12v problem sa paljenjem
« Odgovor #1 poslato: 24. Nov, 2014. 00:16 »
Miriše na anlaser a imao sam sličan problem koji je rešen zamenom nekih biksni u njemu. Isto sam tako mučio muku mesecima sa verglanjem dok jedno jutro nije zaćutao kao da nemam struju.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4 MPI 50kW 2002. god.

Van mreže vlada320

Odg: 1.2 12v problem sa paljenjem
« Odgovor #2 poslato: 24. Nov, 2014. 19:03 »
Problem može biti u kod-ključu, odnosno da se ne učita kod sa ključa prilikom paljenja. Kod mene se to ponekad dešava, zato auto palim uvek kao da je dizel - prvo dam kontakt, pa sacekam da vidim da li će se žuta lampica sa ključem ugasiti (gornji red u sredini). Ta lampica će blinkati, ako nije učitao kod, pa trba skinuti sa kontakta i pokušati ponovo. Baš juče mi se to desilo, tek iz 3. puta je učitao kod. Ako lampica blinka - blokada paljenja je uključena.
To mi deluje kao najverovatniji uzrok.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže SretenZapočeo temu

Odg: 1.2 12v problem sa paljenjem
« Odgovor #3 poslato: 24. Nov, 2014. 22:17 »
Gasi lampicu odmah, mislim da to  nije problem.
  • Vozi: Skoda Superb II 1.9TDI, Honda Accord CU2 2.4 i-Vtec, Honda Civic TypeR FN2

Van mreže mihajloalasp

Odg: 1.2 12v problem sa paljenjem
« Odgovor #4 poslato: 24. Nov, 2014. 22:40 »
Jel merena kompresija? I koliko je prešao auto?
  • Vozi: Octavia Combi 1.8T 20v


Van mreže SretenZapočeo temu

Odg: 1.2 12v problem sa paljenjem
« Odgovor #5 poslato: 25. Nov, 2014. 06:38 »
Kompresija je odlična, auto je presao 156000km, brat je prvi vlasnik.
  • Vozi: Skoda Superb II 1.9TDI, Honda Accord CU2 2.4 i-Vtec, Honda Civic TypeR FN2

Van mreže mihajloalasp

Odg: 1.2 12v problem sa paljenjem
« Odgovor #6 poslato: 25. Nov, 2014. 11:11 »
Trenutno mi ništa ne pada na pamet, ako je sve ok ne bi smelo nikakvih problema. Kakve su vrednosti sa lambda sonde i da li radi grejanje iste?
  • Vozi: Octavia Combi 1.8T 20v

Van mreže SretenZapočeo temu

Odg: 1.2 12v problem sa paljenjem
« Odgovor #7 poslato: 02. Dec, 2014. 18:09 »
E to nismo gledali, a ne znam ni da li radi grejanje sonde. Ali da je to problem, to bi se svakako manifestovalo povecanom potrosnjom i nekim drugim stvarima zar ne? Njemu se auto ponasa kao i pre, ista potrosnja, samo iz nekog razloga nece iz prve da upali nikako. Danas smo malo cackali i ispostavilo se da moze da upali i iz prve ali mora da se druka pedala gasa.
  • Vozi: Skoda Superb II 1.9TDI, Honda Accord CU2 2.4 i-Vtec, Honda Civic TypeR FN2

Van mreže mihajloalasp

Odg: 1.2 12v problem sa paljenjem
« Odgovor #8 poslato: 02. Dec, 2014. 18:25 »
Ne mora da se manifestuje povećanom potrošnjom, grejanje služi da ugreje sondu kako bi što ranije krenula da čita tačne vrednosti, u vožnji se nikad ne pali. Jel ta fabia ima pokazivač temperature motora? Ako je neispravan CTS (senzor temp. rashadne tečnosti) može i to da utiče na prvo paljenje.
  • Vozi: Octavia Combi 1.8T 20v

Van mreže pajapop

Odg: 1.2 12v problem sa paljenjem
« Odgovor #9 poslato: 02. Dec, 2014. 19:05 »
 Ovo oteno startovanje pre lici na otkazivanje senzora radilice ili senzora temperature rashladne tecnosti.
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.


Van mreže SretenZapočeo temu

Odg: 1.2 12v problem sa paljenjem
« Odgovor #10 poslato: 03. Dec, 2014. 01:36 »
Senzor temperature radi kako treba. Taj senzor radilice nismo proveravati.

Poslato sa Sony Z3 compact

  • Vozi: Skoda Superb II 1.9TDI, Honda Accord CU2 2.4 i-Vtec, Honda Civic TypeR FN2

Van mreže SretenZapočeo temu

Odg: 1.2 12v problem sa paljenjem
« Odgovor #11 poslato: 15. Dec, 2014. 15:37 »
Dajte kontakt  nekog dobrog elektricara u Beogradu, polako gubimo živce. Može na PM, ako je zabranjeno reklamirati pojedince.

Poslato sa Sony Z3 compact

  • Vozi: Skoda Superb II 1.9TDI, Honda Accord CU2 2.4 i-Vtec, Honda Civic TypeR FN2

Na mreži Markkoni

Odg: 1.2 12v problem sa paljenjem
« Odgovor #12 poslato: 15. Dec, 2014. 16:11 »
Ne znam da li kod Fabije postoji filter sa aktivnim ugljem na povratu goriva. Ako postoji proverite i njega...

Tapatalk Post


Van mreže pile_sale

Odg: 1.2 12v problem sa paljenjem
« Odgovor #13 poslato: 10. Jun, 2018. 10:36 »
Da li ste rešili problem sa paljenjem???  Pošto ja imam isti problem na roomsteru 1.2 htp - TNG,ista priča kod mene kad je napolju oko 10c auto pali na pola ključa a sad kako je krenulo leto i više temp isto moram da zverglam dva puta a kad upali motor radi normalno,nema podrhtavanja itd. Presao 145000km ,zimus na minus 10 c palio na pola ključa. Čitam na forumu za taj senzor radilice ,gde se on nalazi i da li ja mogu da ga očistim sam? Podzdrav svima...
  • Vozi: Skoda Romster 1.2 HTP 12 v 2007