0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.
Svi trose ulje po propisanoj normali od 1l na 3000km , problem je kad pocnu 1l na 1000 i manje . Moj slucaj je 500ml starog ulja na 3000km pritom. Novo x cess 8100 i dalje maks na 1500km . Pri voznji skoro uvek u crveno
Nije bas isti slucaj kod vrs fabie i ove 1.2tsi kodne oznake CBZB (najverovatnije). Dsg jeste isti DQ200, ali to vozilo ima dosta manji obrtni moment, bese oko 170NM za razliku od vrs koja je 250 pa plus je cipuju. Menjac nije toliko problematican. Bilo je serija koje su zadavale muke, poznati problem sa sintetickim uljem umesto mineralnog, ali opet rade veoma korektno. Naravno radi se o polovnom vozilu na kome nikad nece biti moguce utvrditi istoriju odrzavanja, upravljanja, kako je cuvan, vozen, uvek ima bojazni. Sto se tice motora, problematicni su lanci bas na toj seriji do pred kraj 2012.godine kada je fabrika uvodela problem i promenila dobavljaca. Takodje moze biti problema sa turbom, kucistem bregaste. Kod mene u firmi imamo dosta takvih fabia sa manuelnim menjacima 2013.god, nismo imali vece probleme. Preventivno su lanci menjani na oko 160-180.000km. Imamo primeraka i sa 300.000km, voze se i dalje, ni jedna nije imala problem. Naravno, servisi se rade na 15.000, a ne kao u inostranstvu na 30k sto moze biti kobno za tsi agregate, ako se voze dosta po autoputu uz gasiranje sa starim uljem.Polovno vozilo je uvek lutrija, nema pravila, potrebno je dosta srece.Pozdrav
Da ne poveruješ!!!!