Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Zanimljivi oglasi  (Pročitano 5419 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži Marko Curcic

Odg: Zanimljivi oglasi
« Odgovor #165 poslato: Februar 13, 2021, 20:06:07 posle podne »
Nažalost svi tsi trose ulje manje vise, bez razlike na zapreminu..
To je sve zbog tankih klipnih prstenova sa kojima su zeleli da smanje frikciju.
Postoji set karika sa kojima se to resava, ali to nikad nije zamena samo toga. Kad otvaras motor, to znaci generalna

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Zanimljivi oglasi
« Odgovor #166 poslato: Februar 13, 2021, 23:06:28 posle podne »
Svi trose ulje po propisanoj normali od 1l na 3000km , problem je kad pocnu 1l na 1000 i manje . Moj slucaj je 500ml starog ulja na 3000km pritom. Novo x cess 8100 i dalje maks na 1500km . Pri voznji skoro uvek u crveno
  • Vozi: Fabia vRS mk1, Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Na mreži Bokinjo

Odg: Zanimljivi oglasi
« Odgovor #167 poslato: Februar 14, 2021, 16:37:39 posle podne »
  • Vozi: Škoda Roomster 1.6 TDI

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Zanimljivi oglasi
« Odgovor #168 poslato: Februar 14, 2021, 19:13:05 posle podne »
Kolega petar je objasnio za tsi i taj dsg menjac
  • Vozi: Fabia vRS mk1, Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Na mreži petarp031

Odg: Zanimljivi oglasi
« Odgovor #169 poslato: Februar 14, 2021, 21:37:40 posle podne »
Nije bas isti slucaj kod vrs fabie i ove 1.2tsi kodne oznake CBZB (najverovatnije). Dsg jeste isti DQ200, ali to vozilo ima dosta manji obrtni moment, bese oko 170NM za razliku od vrs koja je 250 pa plus je cipuju. Menjac nije toliko problematican. Bilo je serija koje su zadavale muke, poznati problem sa sintetickim uljem umesto mineralnog, ali opet rade veoma korektno. Naravno radi se o polovnom vozilu na kome nikad nece biti moguce utvrditi istoriju odrzavanja, upravljanja, kako je cuvan, vozen, uvek ima bojazni. Sto se tice motora, problematicni su lanci bas na toj seriji do pred kraj 2012.godine kada je fabrika uvodela problem i promenila dobavljaca. Takodje moze biti problema sa turbom, kucistem bregaste. Kod mene u firmi imamo dosta takvih fabia sa manuelnim menjacima 2013.god, nismo imali vece probleme. Preventivno su lanci menjani na oko 160-180.000km. Imamo primeraka i sa 300.000km, voze se i dalje, ni jedna nije imala problem. Naravno, servisi se rade na 15.000, a ne kao u inostranstvu na 30k sto moze biti kobno za tsi agregate, ako se voze dosta po autoputu uz gasiranje sa starim uljem.
Polovno vozilo je uvek lutrija, nema pravila, potrebno je dosta srece.
Pozdrav

Na mreži Marko Curcic

Odg: Zanimljivi oglasi
« Odgovor #170 poslato: Februar 14, 2021, 22:05:44 posle podne »
Svi trose ulje po propisanoj normali od 1l na 3000km , problem je kad pocnu 1l na 1000 i manje . Moj slucaj je 500ml starog ulja na 3000km pritom. Novo x cess 8100 i dalje maks na 1500km . Pri voznji skoro uvek u crveno
I ja sam kod mene sipao x cess, za sada primećujem da ga manje srče..
Videcemo kad dodje toplije vreme..

Na mreži Bokinjo

Odg: Zanimljivi oglasi
« Odgovor #171 poslato: Februar 14, 2021, 22:36:13 posle podne »
Nije bas isti slucaj kod vrs fabie i ove 1.2tsi kodne oznake CBZB (najverovatnije). Dsg jeste isti DQ200, ali to vozilo ima dosta manji obrtni moment, bese oko 170NM za razliku od vrs koja je 250 pa plus je cipuju. Menjac nije toliko problematican. Bilo je serija koje su zadavale muke, poznati problem sa sintetickim uljem umesto mineralnog, ali opet rade veoma korektno. Naravno radi se o polovnom vozilu na kome nikad nece biti moguce utvrditi istoriju odrzavanja, upravljanja, kako je cuvan, vozen, uvek ima bojazni. Sto se tice motora, problematicni su lanci bas na toj seriji do pred kraj 2012.godine kada je fabrika uvodela problem i promenila dobavljaca. Takodje moze biti problema sa turbom, kucistem bregaste. Kod mene u firmi imamo dosta takvih fabia sa manuelnim menjacima 2013.god, nismo imali vece probleme. Preventivno su lanci menjani na oko 160-180.000km. Imamo primeraka i sa 300.000km, voze se i dalje, ni jedna nije imala problem. Naravno, servisi se rade na 15.000, a ne kao u inostranstvu na 30k sto moze biti kobno za tsi agregate, ako se voze dosta po autoputu uz gasiranje sa starim uljem.
Polovno vozilo je uvek lutrija, nema pravila, potrebno je dosta srece.
Pozdrav
Hvala na odgovoru, planiraram da pazarim neku fabiu II al tek sad ne znam šta da gledam.
  • Vozi: Škoda Roomster 1.6 TDI


Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Zanimljivi oglasi
« Odgovor #172 poslato: Februar 14, 2021, 23:22:50 posle podne »
Ucinilo mi se da sam procitao 1.4tsi dsg misleci isto na fabiju vrs, a nisam otvorio oglas. Moja greska, ali eto noog odgovora svakako  :)
  • Vozi: Fabia vRS mk1, Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2