Anketa

Da li si imao/imaš problem sa 1.2tsi (lanac)

da ali rešio sam, više ne
6 (6.9%)
da/više puta, nisam rešio
7 (8%)
ne
12 (13.8%)
nemam 1.2tsi ali me interesuje taj problem
62 (71.3%)

Ukupno glasova: 87

Autor Tema: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!  (Pročitano 52717 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže slikar76Započeo temu

Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« poslato: 30. Maj, 2013. 11:33 »
Na 19 kk zamenjen mi je lanac u AČ. Posle 10 kk pređenih sa novim lancem ponovo kod svakog drugog jutarnjeg paljenja imam trrrr zvuk. Šta raditi i koja su vaša iskustva? Da li uopšte ima rešenje problema a da to nije novi motor 1.2tsi bez lanca i da li da očekujem da mi przupči?

« Poslednja izmena: 27. Apr, 2014. 00:38 peđa »
  • Vozi: YETI 1.2TSI 2010


Van mreže slikar76Započeo temu

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #1 poslato: 05. Jun, 2013. 21:10 »
Resio sam problem zamenom po drugi put lanac u auto cacku i pohvala za njih.Receno mi je da je sad modifikovani lanac pa cemo da vidimo.Sta reci dva puta pogonski deo nepovratni ventil i turbina i tri puta softver i motor zadnjeg brisaca u 30 kk.
sramota....
  • Vozi: YETI 1.2TSI 2010

Van mreže slikar76Započeo temu

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #2 poslato: 10. Jun, 2013. 14:42 »
Zanimljiv ovaj monolog ovde...
  • Vozi: YETI 1.2TSI 2010

Van mreže dulefontana

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #3 poslato: 10. Jun, 2013. 15:10 »
Moj savet ti je da kontaktiras clana Nikolaj, nesto mi u glavi stoji da je i on skoro menjao lanac.
Jbg malo je problem posto je novije vozilo pa jos nisu proverene sve cake.

Van mreže Turbo

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #4 poslato: 10. Jun, 2013. 17:02 »
Znam za jos jednu Fabiju sa motorom 1.2 77kW kojoj je i posle zamene lanca i dalje drndao, tj i dalje drnda.
Da kucnem u drvo, moj je od zamene presao nekih 7-8000km i nije se cuo nijednom. Doduse pre toga se zacuo samo par puta pa sam insistirao na polupreventivnoj zameni.

Da li si probao sa punjenjem ulja na Max? jel i tada pravi problem? Nasao sam na netu da na ovom motoru ulje uvek treba drzati puno do vrha i nema problema.

Van mreže dren

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #5 poslato: 10. Jun, 2013. 19:25 »
 u kakvom stanju ti je ,,lancanik,,/ako sam pogresio u nazivu neka me neko ispravi/ preko koga ide lanac  pa ima lufta ,,malog,,
  • Vozi: oktavia A5 2005 1.9 tdi pd

Van mreže Turbo

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #6 poslato: 10. Jun, 2013. 19:56 »
To se menja u kompletu, ima hidrošpaner.

Van mreže Nesas

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #7 poslato: 10. Jun, 2013. 22:55 »
Dal je moguce da i taj 1.2 TSI motor ima istu boljku kao i na 1.2 HTP. Svodi se na to da se menja mnogo pre nego sto bi trebalo. Samo tojota povlaci svoje automobile ostali se prave ludi il napisu upozorenje.
Sto je mnogo mnogo je, nesto  tu ne ide. Mozda lupam ili vise agregati 1.2 ne mogu da sluze danasnje automobile zbog njihove tezine.  :(

Van mreže nikolaj

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #8 poslato: 10. Jun, 2013. 23:05 »
Kod mene je lanac zamenjen na oko 22000km, od tada sam prešao 3500km bez problema, ali svakako očekujem u neko dogledno vreme ponovo istu stvar. Očigledno je ovaj motor pomalo neuspeo pokušaj, čim su ga relativno brzo zamenili motorom sa zupčastim kaišem. Uzgred, voleo bih da je priča o modifikovanom tipu lanca tačna, ali se bojim da nas oni tom pričom malo zamajavaju. Slikar 76 nam nije rekao, da li su mu u AČ drugu zamenu lanca odradili bez plaćanja radnih sati i delova. Ako je tako, onda sve pohvale za AČ.
Da napomenem, da sam pre zamene lanca držao nivo ulja na max, ali se onaj trrrr... zvuk i dalje povremeno čuo.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže slikar76Započeo temu

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #9 poslato: 10. Jun, 2013. 23:25 »
U ač su mi uradili sve besplatno zbog male predjene kilometraže ali morao sam da platim mali servis 18000. Zamenuli su mi sve te delove oko lanca i stavili podlošku na turbinu i zamenili prednji i zadnji znak. Za delove oko lanca kažu da su mi stavili novi serijski broj tj verovatno izmenjen. Izgleda ni oni ne znaju da li je modifikovan ali kao ima drugu oznaku. Probao sam da na etki nadjem oznaku i stvarno ima dve oznake. Sad da li je tačno da je nova varijanta bolja, po njihovim rečima nemaju reklamaciju na nove modele.
  • Vozi: YETI 1.2TSI 2010

Van mreže nikolaj

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #10 poslato: 11. Jun, 2013. 09:56 »
Za delove oko lanca kažu da su mi stavili novi serijski broj tj verovatno izmenjen. Izgleda ni oni ne znaju da li je modifikovan ali kao ima drugu oznaku. Probao sam da na etki nadjem oznaku i stvarno ima dve oznake. Sad da li je tačno da je nova varijanta bolja, po njihovim rečima nemaju reklamaciju na nove modele.

Bilo bi lepo da je taj set lanca sa novom oznakom trajniji i bolji od prve serije. To bi itekako otklonilo naše strahove po pitanju prezupčenja i donekle razbilo famu oko postojanosti i kvalita motora 1.2 TSI ( koji se po meni za jednu "normalnu" vožnju bez preteranog forsiranja pokazao sasvim solidnim ).
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže slikar76Započeo temu

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #11 poslato: 11. Jun, 2013. 10:25 »
Da li ima neko pametan da reši ovu famu?
  • Vozi: YETI 1.2TSI 2010

Van mreže t.salai

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #12 poslato: 11. Jun, 2013. 16:44 »
Svrljao sam na netu sada, pise da se dosta pojavilo slucajeva sa otezanjem lanca uslijed losih materijala, i to izmedju 30 i 75 000 KM. Dosad jos nisam nasao na briskoda da se netko pozalio na novi, ako nadjem polijepit cu vam link ovdje na topic  ;)
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+

Van mreže zix

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #13 poslato: 12. Jun, 2013. 12:22 »
Evo da se uključim u temu, čisto da razbijem "monolog" slikara 76.
Vozim Yeti proizveden 2012. godine, prešao sam 10.000 km tako da mislim da je za bilo kakve nedostatke još rano. Ulje mi je na maksimumu, trrr zvuk primećujem po nekad pri paljenju (za poređenje mi je samo onaj koji sam video i čuo na YouTube-tako da mislim da moj zvuk nije za reklamaciju), nožna kočnica je ujutro posle stajanja za nijansu tvrđa nego na ranijim automobilima i mislim da nije za reklamaciju. Potrošnja goriva u gradu ne prelazi 10l, na otvorenom do 100 km/h je 5,5-6l, a na auto putu pri 120 i više je 7,5l. Primetio sam da su na prvom servisu gledali oznaku na filteru ulja i stavili sa istom oznakom. Ulje koje su mi zamenili je Sunoco synturo ll3, 5w30 sa preporučenom vw specifikacijom 504.00/507.00 Urađen je update softvera i auto je ostao na promenljivom servisnom intervalu QG1. Limit na leru je ostao na 3800 o/min.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI 2012.

Van mreže slikar76Započeo temu

Odg: Lanac problem 1.2tsi + ANKETA!
« Odgovor #14 poslato: 12. Jun, 2013. 22:49 »

Evo da se uključim u temu, čisto da razbijem "monolog" slikara 76.
Vozim Yeti proizveden 2012. godine, prešao sam 10.000 km tako da mislim da je za bilo kakve nedostatke još rano. Ulje mi je na maksimumu, trrr zvuk primećujem po nekad pri paljenju (za poređenje mi je samo onaj koji sam video i čuo na YouTube-tako da mislim da moj zvuk nije za reklamaciju), nožna kočnica je ujutro posle stajanja za nijansu tvrđa nego na ranijim automobilima i mislim da nije za reklamaciju. Potrošnja goriva u gradu ne prelazi 10l, na otvorenom do 100 km/h je 5,5-6l, a na auto putu pri 120 i više je 7,5l. Primetio sam da su na prvom servisu gledali oznaku na filteru ulja i stavili sa istom oznakom. Ulje koje su mi zamenili je Sunoco synturo ll3, 5w30 sa preporučenom vw specifikacijom 504.00/507.00 Urađen je update softvera i auto je ostao na promenljivom servisnom intervalu QG1. Limit na leru je ostao na 3800 o/min.
Mislim da si radio servis u Ćirincu i da je qg1 ali u АČ sam dobio prigovor zbog toga i oni praktikuju na godinu dana. Ima to i nekog smisla jer mi je auto vec na 10000 dosao do polovine meraca a ulje je bilo prilicno crno (isto to ulje). E sad na pokazivaču qg1 mi je pisalo da mogu da predjem jos 14 hiljada ali ja ne bi bas rizikovao zbog nivoa i crnoce koja naravno nije merilo lošeg ulja. MIslim da je 15 hiljada stvarno maksimum za ovaj motor bez obzira koje ulje ili koji benzin. Za sad auto super pali i ima tiši zvuk...
  • Vozi: YETI 1.2TSI 2010