Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
skodaforum.RS
»
ŠKODA SUV
»
YETI 2009-2017
»
Kupovina Yeti-ja
Strana:
«
1
2
3
...
12
»
Dole
Autor
Tema: Kupovina Yeti-ja (Pročitano 20112 puta)
0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.
mirkuk38
Laurin&Klement
Poruke: 1505
Like ukupno: 8
L&K ugled:
38
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #15 poslato:
24. Avg, 2015. 09:46 »
Ako si iz Beograda, svrati do ALPRPOS-a i traži Nikolu Petrovića, mislim da će ti čovek dati puno više informacija koje te zanimaju.
Pozdrav
Dare4x4
Ambition
Poruke: 30
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #16 poslato:
24. Avg, 2015. 09:56 »
Ne, nisam iz BG ali pozvaću ih telefonom
Filip
Laurin&Klement
Poruke: 2697
Like ukupno: 3
L&K ugled:
51
Lokacija: Požarevac/Beograd
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #17 poslato:
24. Avg, 2015. 14:25 »
evo i ja da se uključim
taj model koji razmatrate ima odličnu cenu s obzirom na snagu i posebno na 4x4 pogon
sam Adventure paket je sasvim dobro opremljen, a uvek možete dodati nešto
sve u svemu mislim da bi napravili dobar izbor tom kupovinom
Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
Dare4x4
Ambition
Poruke: 30
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #18 poslato:
11. Sep, 2015. 16:27 »
Momci, u toku je teška dilema:
Yeti 1.4tsi 4x4 adventure se čeka najmanje 90 dana. Međutim, u ponudi za odmah je dizelaš 2.0 od 110ks i 4x4, isti paket. Test vozilo nemaju. Cena osetno veća. Šta činiti? Da li neko može da kaže kako se taj motor snalazi u Yetiju? Teži je auto sa njim, a motor je slabiji. Ubrzanja na papiru slabija, a obrtni moment valjda da je isti tj 250Nm. Čini mi se da se čekanje benzinca isplati, a s druge strane, odmah je odmah
i gvožđe se kuje dok je vruće
adamGT
Laurin&Klement
Poruke: 463
Like ukupno: 13
L&K ugled:
18
Lokacija: AR
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #19 poslato:
11. Sep, 2015. 16:37 »
Moj glas za benc, jeftiniji u startu dosta,servisi jeftiniji,registracija jeftinija,ugodjaj u voznji sa turbo benzincem daleko prijatniji,jedini plus dizela je potrosnja,a i ona je diskutabilna jer je slabiji i tezi,treba da prelazis bas dosta km godisnje da bi ti se dizel isplatio
sent from 3310
Dare4x4
Ambition
Poruke: 30
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #20 poslato:
11. Sep, 2015. 19:07 »
Isto tako i ja razmišljam i najveći problem je čekanje ...
Voleo bih da pročitam još neko mišljenje.
neske
Style
Poruke: 60
Like ukupno: 6
L&K ugled:
2
Lokacija: Beograd
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #21 poslato:
11. Sep, 2015. 21:34 »
Moj glas ide za dizel motorizaciju. Mislim kakav je to off road sa 1.4l po cilindru pa i neka ima turbinu :-) To je nategnuto do kraja dok sa druge strane 2.0l je rasterecen motor koji je po meni ok za ofd road varijantu koju si naveo. ;-) Da je u pitanju limuzina za voznju na otvorenom odlucio bi se za tsi.
Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI
Dare4x4
Ambition
Poruke: 30
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #22 poslato:
11. Sep, 2015. 22:22 »
Ne znam, zaista sam u dilemi.
Po specifikacijama, oba motora imaju 250Nm na istom broju obrtaja. Ja nikad nisam vozio dizela, a ni benzinca sa turbinom
Samo atmo...
Auto nebi išao na neki težak offroad ali bi morao zimi da gazi neraščišćen sneg od jedno 15-20cm, a vukao bi i prikolicu povremeno (naravno ne baš po snegu). Godišnja kilometraža ne ide u prilog dizelu.
Praktično, jedina prednost dizela u ovom trenutku je što nebi morao da se čeka
zix
Laurin&Klement
Poruke: 356
Like ukupno: 9
L&K ugled:
26
Lokacija: Beograd
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #23 poslato:
11. Sep, 2015. 22:26 »
2.0 dizel ima dpf filter čestica, tako da ukoliko ima pretežno gradske vožnje, onda će se često uključivati automatska reparacija filtera. Već je negde opisan sličan problem čini mi se na motoru 1.6 dizel na O3. Usled toga dpf filter ima kraći vek i nikako ne može preći planiranih 250.000 km. Ja glasam za benzinac 1.4, ima tu sasvim dovoljno snage. A prosek potrošnje bi bio oko 7.5l. O ovom motoru (1.4tsi) više i bolje će reći kolege vnov i filip. Pogledajte njihove postove.
Sa istim obrtnim momentima, a više KS benzinac ubedljivo vodi.
«
Poslednja izmena: 11. Sep, 2015. 22:29 zix
»
Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI 2012.
Dare4x4
Ambition
Poruke: 30
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #24 poslato:
11. Sep, 2015. 22:33 »
Hvala Zix.
Da, auto bi se vozio svakodnevno ali na kraćim relacijama, tako da to što kažeš bi ga pogađalo.
Kažem, jedino me privlači trenutna dostupnost dizela. Sve ostalo, uključujući i razliku u ceni, nekako mu ne ide u prilog.
neske
Style
Poruke: 60
Like ukupno: 6
L&K ugled:
2
Lokacija: Beograd
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #25 poslato:
11. Sep, 2015. 22:47 »
Vozim 1.6 tdi u golfu mk6, nemam nikakvih problema sa dpf. Presao sam 60000 i jednostavno pazim ako je regen u toku da auto ne gasim vec sacekam minut dva dok ne odradi do kraja. Napunim rezervoar i predjem 1000km sto ces teško sa benzincem postici.
Mozda trebaš uzeti u obzir da je taj tsi relativno nov motor, a ovaj 2.0 proveren koji je prelezao dečije bolesti. Ipak fizika je na strani vece zapremine koliko god ga turbina vadi.
Onda kada se navozas i pozelis da uzmes noviji model dizel ces lakse i bolje prodati ;-)
Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI
mirkuk38
Laurin&Klement
Poruke: 1505
Like ukupno: 8
L&K ugled:
38
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #26 poslato:
11. Sep, 2015. 23:06 »
Ovaj dizel ti je baš baš softverski ugušen, jer kada se otključa, ide na 185KS.. što je ... skoro 70% više.
Ja sam ranije vozio ganc novog Mondea 2.0TDCI koji je povremeno palio regen, i nikakvih problema nisam imao. Kombinacija gradske i otvorene vožnje.
Sada sam prilikom kupovine Superba ozbiljno razmišljao o 1.4 benzincu, ali su napravili akciju za 2.0 dizel i dali ga bukvalno po istoj ceni, tako da sam se ipak odlučio za dizelku.
Sve ti je ovo više ili manje pitanje afiniteta i da li si spreman da čekaš auto.
Na strani benzinca su manja cena, verovatno nešto manja cena servisa i manje potencijalnih problema tokom eksploatacije. Ali kako uzimaš nov auto, sve to treba lepo da legne i samo da sipaš i voziš.
2.0 dizel je ipak robusniji, može više da pređe i lakše ćeš ga prodati kasnije.
Pa ti vagni
MAKS
Laurin&Klement
Poruke: 832
Like ukupno: 60
L&K ugled:
9
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #27 poslato:
12. Sep, 2015. 07:18 »
Evo malo i ja nesto da kazem. U principu sve je stvar afiniteta . Ako prelazis puno kilometara onda dizel ako si prosecan kao ii svi mi onda benzinac. Jer za razliku u ceni ces se i te kako navozati.
Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE
adamGT
Laurin&Klement
Poruke: 463
Like ukupno: 13
L&K ugled:
18
Lokacija: AR
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #28 poslato:
12. Sep, 2015. 08:51 »
Smesne su mi ove konstatacije o ,,manjku,, snage kod 1.4 tsi,izgleda da oni u fabrici nemaju pojma kad su napisali da ima bolje performanse nego tdi,ali to je zabluda vecine nasih vozaca koji su navikli da porede kako cipovani tdi/jtd/mjet ide u odnosu na 1.6 atmo sa plinom,sreca pa su turbo benzinci sve zastupljeniji i pitacu ih sta ce voziti za par godina kad i u ovoj nasoj banana drzavi ne bude moguce skidanje katalizatora,egr ventila,dpf i ostalih jeftinih stvarcica na dizelu
sent from 3310
Dare4x4
Ambition
Poruke: 30
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Kupovina Yeti-ja
«
Odgovor #29 poslato:
12. Sep, 2015. 09:50 »
Oho, diskusija se rasplamsava
Hvala na savetima. Kad se ovako pogleda, deluje da je svako u pravu. Dizel će se sigurno lakše i bolje prodati ali ja planiram da se to ne desi bar u narednih 10 gidina, tako da je rano sad o tome misliti.
Što se tiče kilometraže koju vozim, sasvim sam prosečan vozač. U tom smislu, dizel se nebi isplatio.
Samo da nije ovog prokletog čekanja za benzinca...
Čekaj, čekaj dok se srede finansije, a onda opet čekaj jer ni to nije dovoljno da sedneš u nov auto. Baš poražavajuće
Strana:
«
1
2
3
...
12
»
Gore