Autor Tema: Kupovina Yeti-ja  (Pročitano 20979 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže adamGT

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #30 poslato: 12. Sep, 2015. 10:32 »
Pa samo to cekanje treba da ti govori nesto

sent from 3310


Na mreži neske

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #31 poslato: 12. Sep, 2015. 10:57 »
Ako pogledaš oglase za polovne automobile za vozila sa tsi i tdi motorima videćeš da se uglavnom prodaju tsi varijante i to na malim kilometrazama i za koje pare. Uglavnom su kupljeni kod nas u Srbiji i stari u proseku 4 godine. TDI ćeš teško naći u oglasima koji je kupljen ovde, a i ako ga nađeš cena je vrlo jaka. Meni to govori nešto, a to je ko je kupio tdi ne zeli da ga proda jer je zadovoljan i obrnuto ;-)

Koliko prelaziš godišnje?
  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Van mreže Dare4x4Započeo temu

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #32 poslato: 12. Sep, 2015. 11:25 »
Prelazim oko 12 000km.

Van mreže zix

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #33 poslato: 12. Sep, 2015. 11:55 »
Moja računica je bila sa 10000 km godišnje, sa svim uračunati m troškovima, dizel mi se isplati posle 115000 km ili 11 godina vožnje. Pitanje glasi:
 "Koliko će vredeti Yeti star 11 godina, bilo koji motor da je u pitanju ili oprema"? Za 11 godina dizel će preći 250.000 km!!!
Moj je zaključak, ko voli dizele, a pri tome ima para za vožnju i održavanje treba i da ga kupi, a pre toga neka ide na test vožnju bilo kojeg turbo benzinca.
Ko voli benzince ne treba da se dvoumi.
« Poslednja izmena: 12. Sep, 2015. 11:58 zix »
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI 2012.

Na mreži neske

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #34 poslato: 12. Sep, 2015. 11:55 »
Sad pogledah cene Yetija, bas je razlika od 4k eura velika izmedju ta dva modela.
Za te pare mozes highline golfa 4motion da pazaris, da biraš ;-) Ali tebi treba off road vozilo.

Je li taj dolazi sa dsg menjacem?
  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Van mreže Dare4x4Započeo temu

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #35 poslato: 12. Sep, 2015. 12:04 »
Razlika je oko 3000 u posmatranom slučaju i menjači su ručni. Isti paketi opreme. Jedina razlika je motor.

Na mreži neske

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #36 poslato: 12. Sep, 2015. 12:39 »
Ako staviš na papir, a verujm da već jesi videćeš da ćeš za tih 10g dati više za gorivo oko 3500e ako vozis tsi. Uzmi bar 2.5l veću potrosnju tsi (u proseku minimalno). Post prodaja bar 1000e više.
Jebi ga slatke muke ;-)
  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Van mreže nebojsar

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #37 poslato: 12. Sep, 2015. 21:21 »
A imaj u vidu da ti benzinac ima lanac pa na projektovani broj godina racunaj jevtinije odrzavanje.
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže Dare4x4Započeo temu

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #38 poslato: 12. Sep, 2015. 21:28 »
Moj neki svukupni utisak do sada je da je benzinac u prednosti. Osim što se čeka.

Nisam imao priliku da isprobam ni dizel ni benc. Prosto mi je neshvatljivo da firma veličine AutoČačka nema Yeti kao test vozilo.

Na mreži munja23

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #39 poslato: 13. Sep, 2015. 00:55 »
Ja glasam za benzinca. Mislim da nijedan dizel ne moze da pruzi toliko ugodjaja u voznji i lepog zvuka kao benzinac.
U trenutku kada smo mi kupovali Yeti-a, razlika u ceni izmedju 1.2 i 1.4 je bila 1,000 EUR sto je i sada slucaj. Razlika u ono vreme od 1,000 EUR i 15 KS mi nije bila opravdana kako bih uzeo 1.4. Sa ovog sada stanovista, kada novi benzinac ima 150KS i 4x4 pogon za 17 i kusur hiljada EUR, definitivno bi mi izbor bio 1.4.

Nije mi jasno kako ljudi posmatraju kupovinu novog vozila? Da li treba uzeti auto sa vecom cenom kako bi nesto kao ustedeo, vozio slabiji auto od benzinca da bi za par godina postigao 500 ili 1,000 EUR vecu cenu prilikom prodaje? Da li kad kupujete kola prvenstveno razmisljate kome cete i za koliko da prodate auto ili razmisljate kako cete u njemu da uzivate?

Ja smatram da svaka roba ima svog kupca. A to sto ima dosta 1.2 motora na prodaju, a dizela manje, ok, bilo je problema sa lancem i slicno, ali problem u nasem mentalitetu je taj sto ljudi kupe 1.2, a onda ocekuju da imaju performanse 1.8, pa tako i pokusavaju da voze kola, a onda se pitaju zasto im auto trosi vise i slicno?

Ako vam je bitno da auto malo trosi, onda uzmite Citigo ili Fabiu dizel. Ako uzimate 4x4 auto, ako zelite da uzivate u voznji, da vozite neaerodinamicnu kocku sa ogromnim gumama, onda stavite potrosnju u drugi, mozda i zadnji plan :)

Dakle, glasam za 1.4 benzinca, definitivno. Mozda bih cak uzeo i 1.4 TSI 4x4 DSG, imajuci u vidu na kratkotrajno iskustvo sa novom Fabiom i automatskim menjacem :)
  • Vozi: 2024 Audi A4, 2023 Karoq, 2023 Fabia IV, 2022 Kamiq, 2021 Audi A3

Van mreže Turbo

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #40 poslato: 13. Sep, 2015. 01:50 »
Benzinac nema lanac, a stariji koji su imali lanac nisu pravili problem. Lanac zeza na 1.2TSI. Za 3K€ razlike ne bi razmišljao o dizelu. Postprodaja isto u korist benzinca, da li će dizel kao polovnjak koštati 3k više od benz koliko je bio skuplji u startu? Sigurno da ne, nek bude 1000€ razlike plafon.
1.2 ima puno polovnih jer je 9/10 prodatih Yetija bilo sa tim motorom. Dizela vidim jednom u sto godina.

Van mreže djordjebg

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #41 poslato: 13. Sep, 2015. 10:38 »
Proveri samo da li su ti novi zaista sa kaisem umesto lanca. To je pravilo probleme.
Potrosnja racunaj da ce biti ne manja od 10-10,5L po gradu, dizel verovatno 7-8.
Po meni tu dileme nema, da je razlika uceni upola manja dizel bi bio pravi izbor ovako ne vidim cime je tolika cena opradvana.

3000 evra je 2500L goriva. To je 2x12000km godisnje, dve godine voznje za dzabe. I Fabija ima taj problem, razlika izmedju dizel i benzinca je slicna.

Jos ako vozis dominatno u gradu DPF moze biti potencijalni problem, doduse koliko sam citao manje nego kod 1.6tdi motora. 
« Poslednja izmena: 13. Sep, 2015. 10:42 djordjebg »

Na mreži neske

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #42 poslato: 13. Sep, 2015. 11:14 »
Razlika u potrosnji u gradu izmedju ova dva motora nije ispod 3 litra u sto na ovu kilometrazu izadje da ustedi 3600 litara , a to mu je oko 4100eura + 1000eura na prodaji i dodjemo do neke sume od oko 5000e ;-)
  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Van mreže Karlheinz

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #43 poslato: 13. Sep, 2015. 12:25 »
U ovom slučaju, iako volim dizela zbog manje potrošnje, kupio bih 1.4tsi.
Ide (pretpostavljam) odlično, jeftiniji je 2.700eur, iako nije odmah dostupan, nešto manji troškovi održavanja.
Za 10 godina želim ti da budeš živ i zdrav, a da li ćeš tada i za koliko para prodati Yeti-ja iz ove tačke gledanja, meni bi bilo totalno nebitno.
Kako su turbo benzinici u ekspanziji i sve popularniji, pitanje je šta će biti sa cenama i razlikom u ceni za tih 10 godina.
Svakako sa ~12.00godišnje, i novim autom, trebalo bi da svih 10 godina nemamš gotovo nikakvih većih ulaganja,
sem redovnog održvanja, bilo za dizel ili benzin.
« Poslednja izmena: 13. Sep, 2015. 12:26 Karlheinz Hell »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže adamGT

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #44 poslato: 13. Sep, 2015. 12:59 »
Razlika u potrosnji u gradu izmedju ova dva motora nije ispod 3 litra u sto na ovu kilometrazu izadje da ustedi 3600 litara , a to mu je oko 4100eura + 1000eura na prodaji i dodjemo do neke sume od oko 5000e ;-)
Zaboravljas neke veoma bitne stavke:
Prvo litar benzina je uvek malo jeftiniji od dizela
Drugo je cena redovnih servisa koji su skuplji kod dizela
Trece dizel je dosta tezi i robusniji sto samo po sebi znaci vise habanje guma,trapova i svega ostalog
Cetvrto nisi uracunao koliko ces dizela potrositi nepotrebno dok se bude regenerisao dpf
Peto vec pomenuta razlika u ceni pri samoj kupovini auta
Sesto ta razlika izmedju polovnog dizela i benzinca je vec sada skoro zanemarljiva,a za 10 godina kada na trzistu bude mnogo veci broj turbo benzinaca te razlike nece ni biti,ili ce cak benzinci biti skuplji

sent from 3310