Zato što motori ipak treba da izguraju ozbiljnu kilometražu čak i ako se stalno "prže", ako se ne održavaju najredovnije i to sa neoriginalnim uljima itd itd... Nije isto da pređeš 120.000km recimo stalno menjajući u crvenom, i ako samo ponekad pritisneš gas do patosa, kada ti zatreba prilikom preticanja. Zato uvek postoji neiskorišćena rezerva, za takve korisnike...
Stoga sam stava da chiptuning u renomiranoj kući, uz maximalno održavanje motora i odgovorno ophođenje prema motoru tokom eksploatacije neće vidno skratiti vek istom. Dakle, nema divljanja dok se ulje ne zagreje, i nema divljanja neposredno pre gašenja motora (mora turbina i ulje da se ohlade na "normalnu" temperaturu pre nego stane cirkulacija ulja i vode i samim tim hlađenje turbine).
Ja u oktobru najverovatnije idem u RevoChip, ako se još neko okuraži, možemo tražiti grupni popust

.
Pozdrav