0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
Pretpostavljam da nakon kocenja ili previse ili premalo plina dodje u karburator pa zato ima tako nizak ler.
Hmmm......u tom sllucaju, otvoreno sumljam da ti je leptir gasa podglavljen...da je zatvoren vise nego sto treba...Probaj ovako: uzmi 2 kljuca (13), pa matice sajle gasa kako se kace na nosac na krburatoru...jednu olabavis drugu malo zatezes da iizvrsis zatezanje sajle. Time ce se sajla zategnuti, otorice se leptir i imaces povecanje broja obrtaja. I tako malo nastelujes ler gas...fiksiras kontranatezanjem matice i...to bi trebalo da bude toooo... !!!
Filo, sto se tice curenja benzina na karburatoru pokazuje da su prilicno stare i da ih je trebalo mnogo ranije manjati. Postoji veliki pad obrtaja motora u praznom hodu kad upalis svetla, sto ukazuje da bobina na primarnom delu dobija ozbiljniji pad napona. Sto samim tim za posledicu ima proporcionalno manji pad napona na sekundarnom delu, tj., ima se zaposledicu slabiju varnicu na svecicama. Trebalo bi sa unimerom proveriti kavo je punjenje akumulatora strujom od alternatora sa i bez opterecenja, neznam da li si u mogucnosti da pozajmis ispariva istog tipa na nekoliko dana i vidis kako ce se auto ponasati. Ako su pozitivne razlike problem je definitivno u isparivacu.