Anketa

Glasaj: Octavia 3 Facelift ??

Loše, ne sviđa mi se!
41 (43.2%)
Onako, očekivao sam bolje
26 (27.4%)
Svejedno, to je ostao isti auto
9 (9.5%)
Zanimljivo, originalno
10 (10.5%)
Odlično, sviđa mi se!
9 (9.5%)

Ukupno glasova: 95

Anketa završena: 09. Nov, 2017. 23:59

Autor Tema: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci  (Pročitano 72548 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže -nebojsa-

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #420 poslato: 20. Avg, 2017. 21:17 »
Evo jos jedno misljenje iz prve ruke:
Ne dozivljavamo kvalitet automobila svi na isti nacin.
Za nekoga je kvalitet zavrsna obrada, kvalitet materijala u enterijeru,brend; zazmurice i na relativno losu garanciju i skupe kvarove koje navedena nece pokriti nakon par godina.
Za druge je kvalitet pouzdanost, malo kvarova, povoljno odrzavanje, dobra garancija.
Za trece kvalitet je automobil koji ce biti pouzdan i dobro izradjen, dobro dizajniran.
Nekima je bitan dizajn i brend; status; vise od svega.
Svi smo razliciti. I sve navedeno ima prolaz u bilo kakvoj kombinaciji navedenih faktora. Dokaz za to je postojanje toliko razlicitih proizvodjaca sa razlicitim pristupom i razlicitim proizvodima.
Svi, pa i najveci proizvodjaci imaju losije modele i oscilacije u kvalitetu, zavrsnoj obradi...
Nekada je posledica stednje/ustede u razvoju; nekada je jednostavno pogresna procena u pitanju.
Nekada je i sistemski problem, posledica losih odluka i planova.

Sto se fobijinog utiska tice; to je opet vrlo subjektivno.
Imao sam prilke da vozim u grupi ljudi jedan te isti auto,  i da svi imamo razlicito misljenje i utisak o automobilu.

Sto se navedene Mazde 6 tice, dizne su izgleda redovan problem kod prvih generacija japanckih Common Rail dizela.
Tacnije njihov problem je osetljivost na lose gorivo, necistoce.
Drugi deo problema je ovlasceni serviser, koji prodaje usluge dizel servisa.
Npr. mi to ne radimo, jer neko mora da garantuje za kvalitet popravke.
Cini mi se da Mazda ima Denso dizne, ako ne gresim?
Vecina nasih majstora za dizne radi Denso napamet, jer NEMA opremu.
Denso ispitni sto je jos pre 3-4god. kostao min. 80000 €.
Mislim da ih i danas u Srbiji ima svega 4-5.
A bez toga nema popravke dizni; narocito kad dizne imaju (kompenzacione) kodove.

Moji dosadasnji utisci:
Japanski automobili imaju losiju antikorozivnu zastitu od ekvivalentnih evropskih.
Poslednjih 6-7 godina se popravljaju.
Korejanski automobili (Hyundai i Kia) imaju bolju antikorozivnu zastitu, barem poslednjih godina.Izuzimajuci i10 i i20 koje farbaju Indijci.
Evropski automobili iako generalno bolje zasticeni poslednjih godina imaju sve vise problema sa korozijom.
Primeri su razni: Opeli, C i E klase koje trule, Audi (jedan od pionira pocinkovanih automobila) Q7 koji rdja, A4; itd...

Japanski automobili imaju najpouzdaniju elektroniku, sa najmanje kvarova, najbolje uradjene instalacije.
Korejanski su vrlo blizu.
Evropski automobili ovde imaju vise problema, pocev od falicnih racunara, senzora, konektora koji pucaju, kablova koji se ostecuju, pucaju...
Sa druge strane, kad se kod japanskih automobila neki ECU pokaze kao sporan a da je u pitanju softver; reprogramiranje cesto nije moguce (npr. MMT robotizovani menjac kod Toyote ima kod nekih modela problem softverske prirode koji se resava zamenom ECUa menjaca  >:( Sto nije problem dok je auto u garanciji. )

Sto se vesanja tice, bez preterivanja Toyota je nenadmasna; vrlo retko nesto strada, cak i po nasim kvalitetnim putevima.
Npr. na Aurisu I gen. lezaj tocka traje barem 200000 km; provereno u praksi.Amortizeri takodje.
Korejanski automobili su tu losiji, namenjali smo se lezajeva i stabilizatora na vec 30000 km kod proslog i30 i i20.
Sto se evropskih tice, tu vec ima svega, i dobrih primera i losih.
Cini mi se da najvise problema sa delovima trapa imaju francuski i italijanski automobili.

Motori, dizne, menjaci, zamajci...
Japanski dizel motori sa pocetka CRa su osetljiviji na lose gorivo od slicnih evropskih.
Sa druge strane i kod evropskih postoje sistemski kvarovi kod pojedinih (npr. siemens dizne kod 2.0TDI 170ks; Delphi kod najslabijih 1.5DCI).
Korejanski dizeli, a prvenstveno mislim na Hyundai i Kia, vuku poreklo od VM motori dizela. Nemaju nekih velikih problema osim sto su turbine prosecno pouzdane.
Dosta problema doduse zavisi od porekla delova (Denso, Bosch, Siemens, Delphi...)
Famozni plivajuci zamajac jednak je problem kod svih; opet zavisi od proizvodjaca i modela.
Npr. ekvivalentno je los na A5 Octaviji kao na Avensisu II gen; vec na 70-80000 km pocinju problemi. LUK je proizvodjac, cini mi se u oba slucaja.
Problem sa potrosnjom ulja npr. nije nepoznat ni evropskim ni japanskim automobilima.

Sto se kvaliteta enterijera tice, desava se da su poslednjih 10ak god. azijski proizvodjaci poceli da prilagodjavaju svoje automobile Evropljanima.
Sa druge strane, evropski su poceli da stede, narocito poslednjh godina.
Realno je da su ozbiljniji evropski i azijski automobili slicnog kvaliteta enterijera.
Opet, ergonomija i dizajn su druge kategorije, vise subjektivne.
Navedeni "tockici" na volanu Skode su problem koncerna, kao i npr. rucice menjaca.
Isti problem sa rucicama menjaca imaju i Hyundai, Toyota, Citroen,... itd...
Stednja. >:(

Veliki plus azijskih automobila je standardna oprema. Veliki minus su paketi opreme, sa malo dodatnih opcija.
Veliku plus evropskih automobila su dodatne opcije, mogucnost prilagodjavanja automobila svojim potrebama. Minus je cena pojedinih opcija i to sto cesto zeljena opcija iz konfiguratora cesto povuce i nezenjene/nepotrebne a koje uz to dodatno kostaju.
Itd...
Dosta za jedan post.
Mozda se nastavi...
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.


Van mreže nidza

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #421 poslato: 20. Avg, 2017. 22:40 »
Zanimljivo. Moje mišljenje je drugačije.

Tast vozi kupljen nov i30, pre toga Elantra, takođe nova kupljena. U to vreme smo vozili A5FL i A7 Octaviu, ništa ja nisam našao da Korejancu bolje.

Jeste napredak u odnosu na Elantru , ali to nije neki kompliment jer je teška kanturina u pitanju.

Sedišta jesu korektna, ceo auto dapače, međutim nijedan jedini parametar nije bolji od O3 Elegance. Suština auta, tj. šasija, vešanje, pogon, menjač, ležanje, upravljač, dva sveta. Sve ono što ne stoji na papiru kod Korejanca zaostaje. Ventilacija na primer, klima, grejanje, vrlo loše. Neki promašaj u dizajnu cirkulacije vazduha ima taj auto. Meni su te stvari koje sam naveo vrlo bitne na autu.

Kao trodnevni rentakar u Berlinu sam dobio i40, čim se pojavio. Početno oduševljenje je spaslo posle 200km i mane da isplivavaju. Ne mislim tu na Škodu nego na evropski vs korejski auto. Ne oseća se ta solidnost, ubedljivost, sve mi je nekako bezveze. Možda azijskim kupcima takav auto bolje leži, meni baš ne.

Daleko da je Škoda bez mana, međutim ne postoji Korejanac kog bih vozio radije. Mislim da se mnogo više auta dobije za uloženi novac.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže nidza

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #422 poslato: 25. Avg, 2017. 15:36 »




Sve mi je ružnija, a mislio sam da će da legne vremenom. Ovih dana na jutarnjem svetlu primećujem koliko su i haubu upropastili sa ovim rogovima iznad krila. Cirkus.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže nebojsar

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #423 poslato: 25. Avg, 2017. 15:42 »
Pazi ona je kreativni spoj BMW-a serije 5 prethodne generacije (ti rogovi, luk ili sta vec na haubi), svetala mercedesa E klase i skodinog trenutnog dizajna.  =))
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže Hidroponika

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #424 poslato: 26. Avg, 2017. 07:58 »
O ukusima ne treba raspravljati ali meni je sa preda neuporedivo lepsa ova fl od ove obicne pa taman bila i rs


Sent from my iPhone  

Van mreže voyager

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #425 poslato: 26. Avg, 2017. 11:04 »
Ružna do bola.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže batke

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #426 poslato: 26. Avg, 2017. 11:45 »
Tačno tako, o ukusima ne treba raspravljati, ali za moj ukus je i dalje je ružna... i teško da će da legne. Baš sam ovih dana konfigurisao jednu RS.  I ajde što sam prebacio 35k evra (dobro sam je napakovao) nego što ni takva napakovana nije zadovojila moj estetski kriterijum.
A i cene su na knfiguratoru znatno skočile...
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže nidza

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #427 poslato: 26. Avg, 2017. 16:29 »
Batali konfigurator, idi na Alprosov sajt i na osnovnu cenu iz cenovnika dodaj cene iz PDF-a dodatne opreme (dodaj PDV na dodatnu opremu, pošto su izlistane bez). Otvori Excel i lagano, trebalo bi da ispadne mnogo jeftinije nego na konfiguratoru - koji je btw i tako konfuzan, neke stvari nemaš pojma šta su, pa svakako moraš da cepaš Google.


O ukusima ne treba raspravljati ali meni je sa preda neuporedivo lepsa ova fl od ove obicne pa taman bila i rs


Sent from my iPhone  


Potpuno se slažem da se o ukusima ne raspravlja, međutim FL objektivno ima estetski problem ako posmatraš sa likovne strane. Nesklad linija i oblika. Skroz je u redu da se to nekome sviđa, da nije tako ne bi bilo ružnih automobila na ulicama, a fakat ih ima.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže batke

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #428 poslato: 26. Avg, 2017. 18:12 »
Nidzo ni mi bila poenta cena već izgled automobila. Zato sam išao na konfigurator. Inače i na cenu sa sajta kad dodaš opremu koju želiš pa dodaš PDV može da se ispregovara popust kod dilera.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže nidza

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #429 poslato: 27. Avg, 2017. 00:57 »
Normalno.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Hidroponika

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #430 poslato: 27. Avg, 2017. 07:10 »
Toliko dobro izgledaju ovi odvojen i farovi, tako su se dobro uklopili u ovu masku da je to za pricu. Ja ne vidim ni jedan nesklad linija i oblika. Cist futurizam. Jok kao svako drugi napravi klasican far.
A i kad smo kod linija i haube, pogledaj malo bolje haubu kao celinu a ne samo ovaj bocni detalj pa ces da vidis da je za koplje lepsa od prethodne. Ali kao sto rekoh o ukusima ne treba raspravljati.


Sent from my iPhone  

Van mreže Peja

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #431 poslato: 27. Avg, 2017. 20:56 »
Meni se hauba dojmi. Cini mi se da je i aerodinamicnija od prethodne.
Imam zamerku a prednje farove. Mozda bi to izgledalo bolje da se u odnosu na branik, gril i hubu, stakla farova uvucena (3D efekat), a ne da se konturno ravnjaju.
Mnogo veca zamerka su totalno zastarela i dosadna zadnja svetla.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže slobodanalex

  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže klisko

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #433 poslato: 08. Sep, 2017. 11:57 »
Kažu „Novi motor povezan je sa šestobrzinskim manuelnim ili sedmostepenim automatizovanim DSG menjačem, koji menja šestobrzinski DSG iz modela sa 1.4 TSI agregatom. “
Zar nije već dugo i 1.4 dolazio sa 7 stepenim DSG sa suvim kvačilom?
  • Vozi: Octavia A5FL 1.9TDI 2010 i Octavia A7FL 1.6TDI 2019

Van mreže nidza

Odg: Skoda Octavia 3 - Facelift, informacije, utisci
« Odgovor #434 poslato: 08. Sep, 2017. 15:07 »
Jeste, a trebalo bi i 1.6 TDI takođe, tj. svi sa do 250Nm.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021