Autor Tema: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?  (Pročitano 19384 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nebojsarZapočeo temu

Trenutno aktuelna tema, danas sam procitao da su i automobili u evropi pogodjeni istim problemom a da je autobild objavio cak isto i za BMW. VW concern je izgubio pola svoje vrednosti na berzi a ugled je ozbiljno poljuljan u USA.  Pomenuti motori su se ugradjivali i u Skodina vozila pa ce biti zanimljivo kakva resenja ce biti ponudjena kupcima jer ako su americki podaci tacni takvi automobili ne zadovoljavaju ni euro 3 norme a samim tim predstavljaju i ozbiljan uvozni prekrsaj, makar ovde kod nas.  Sa americkog EPA sajta se vidi da cak i najnoviji modeli imaju ovaj softver tako da bi i Skoda ekvivalenti trebali da imaju isti problem:

Jetta (MY 2009 – 2015)
•Jetta Sportwagen (MY 2009-2014)
•Beetle (MY 2012 – 2015)
•Beetle Convertible (MY 2012-2015)
•Audi A3 (MY 2010 – 2015)
•Golf (MY 2010 – 2015)
•Golf Sportwagen (MY 2015)
•Passat (MY 2012-2015)

Osim toga pomenuto je da je i 1.6 TDI motor problematican.
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže Neba

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #1 poslato: 24. Sep, 2015. 21:23 »
Pomenuti motori su se ugradjivali i u Skodina vozila pa ce biti zanimljivo kakva resenja ce biti ponudjena kupcima jer ako su americki podaci tacni takvi automobili ne zadovoljavaju ni euro 3 norme a samim tim predstavljaju i ozbiljan uvozni prekrsaj, makar ovde kod nas.

Код нас је продавац заштићена врста а у САД је то купац. И ту је крај било чега...
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže vlada320

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #2 poslato: 24. Sep, 2015. 22:37 »
Sve je to namestaljka i naduvana prica, drugi proizvodjaci takodje "friziraju" podatke o normi izduvnih gasova. Nekome ne odgovara da VW bude toliko jak i da drzi konkurente na velikoj distanci iza sebe. Svakako da sve to negativno utice na celu VW grupu, jer medijski linc je cudo.
Nije mi jasno kako bi i evropski automobili iz VW grupe bili u takvom problemu, s obzirom da se u celoj EU prilikom registracije vrsi rigorozna provera emisije izduvnih gasova? Pa, zar ne bi taj problem bio davno otkriven, ako ga je bilo?
Ceo ovaj dogadjaj nimalo nije promenio moje misljenje o kvalitetu automobila iz VW grupacije.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže zare

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #3 poslato: 24. Sep, 2015. 22:57 »
Ako se nesto nije promenilo zadnjih 7-8 godina, koliko ne pratim sta se desava, ta "rigorozna" kontrola izduvnih gasova se radila na 2-3 tacno definisana rezima rada motora tako da su proizvodjaci podesavali motore da na tim rezimima ispunjavaju propisane norme. Izmedju tih rezima za ispitivanje, motor moze da izbacuje i bojne otrove, benzin, cadj, garez i sta god vam padne na pamet i prolazi "rigoroznu" kontrolu.

Na mreži hakkler

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #4 poslato: 24. Sep, 2015. 23:14 »
https://youtu.be/-Zb4hf_75CU

Ovi uopće ne zagađuju i cvijeće bolje raste gdje takvi prođu

Pih kakav undo-marketing

Na mreži bugarin

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #5 poslato: 24. Sep, 2015. 23:22 »
ma jedu ............. sto se ne jede.
vise zagadi okolinu jedan traktor na pull contestu nego 50 VW vozila u SAD. hakkler postavio odlican tube kao primer.

msm, ameri. nacija koja kupi dizela i u njega sipa unleaded pa se posle zale da slova DIESEL nisu bila dovoljno velika na poklopcu rezervoara................................
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Na mreži 2 Busy

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #6 poslato: 25. Sep, 2015. 03:42 »
Da ne govorimo o tamošnjim cenama goriva.
Najgora stvar je što su se u ovoj zaveri protiv VW kriju konkurenti.Priča je naduvana,pozadina je mnogo šira.

Van mreže nebojsarZapočeo temu

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #7 poslato: 25. Sep, 2015. 08:59 »
U celoj prici ima vise cinjenica. Prvo je cinjenica da VW nije jedini koji je u USA pozvan na povlacenja vozila. To je tamo  standardna pojava. Toyota, GM vise puta su bili pozvani da otklanjaju nedostatke. Osim toga brojka od 500k na 5 kalendarskih godina za USA je prilicno sitna  da bi se pricalo o mega zaveri. Jednostavno oni su takvo potrosacko drustvo. Sa druge strane stoji cinjenica da je neko iz VW-a to servirao i na ostalim trzistima, pogotovo EU i tu sada treba da izadju stvari na cisto.

Jos jedna cinjenica je da su svi proizvodjaci "dodali gas" i skratili zivotne cikluse modela na ustrb tehnickih resenja da zadovolje ove standarde (i ne samo te standarde, verovatno i mnoge druge). Prica je verovatno rasirena prilicno medju evropskim proizvodjacima, medjutim na inicijalnom americkom testu na kome je otkrivena VW prevara bilo je dosta drugih modela koji su bili u granicama standarda. Dakle ipak je moguce igrati fer.

Sledeca cinjenica je da je amerika "benzinsko" trziste a da je benzin ipak nesto cistije gorivo od dizela. Ono sto upada u oko je to sto je VW reklamirao ta vozila kao "clean diesel" sto je ipak prilicna obmana pogotovo izrazenog potrosackog drustva kakvo su oni.

Ono sto je najvece pitanje je kako ce izgledati povlacenje/sredjivanje postojecih modela koje ce se neminovno desiti jer je i kod nas objavljeno obavestenje VW-a:

 http://www.volkswagen.rs/novosti/novosti/aktuelne_novosti/vazno_obavestenje_volkswagen_ag_koncerna/

Drugo pitanje je kako ce se ovo odraziti na investicione cikluse pojedinih brendova u okviru grupacije obzirom na poljuljan ugled, smanjen cash flow, finansijski udar po pitanju kazni i ispravki na vozilima. Mislim tu da ce mozda istaci neke brendove da bi smanjili gubitak na VW i Audi brendu.

Usput dok sve to traje 3.0 dizel je takodje na ispitivanjima tako da ce i za to info verovatno doci uskoro, ne verujem da ce proci bolje od 2.0.
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže Karlheinz

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #8 poslato: 25. Sep, 2015. 09:39 »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #9 poslato: 28. Sep, 2015. 18:01 »
1.200.000 automobila ŠKODA "zaraženo" VW "virusom" !

"Mogu da potvrdim da kada je u pitanju Škoda, postoji 1,2 miliona proizvedenih automobila (sa spornim softverom)", rekao je portparol Škode Jožef Balaž za agenciju Frans pres.

"Reč je o EA 189 motorima koji su potpuno bezbedni za svakodnevnu upotrebu" - dodao je Balaž.

Volkswagen grupa je ranije priznala da je 11 miliona njenih dizelaša širom sveta opremlljeno softverom koji prilikom testiranja ne pruža realne podatke o emisiji štetnih gasova.

Nemački proizvođač automobila Audi saopštio je u ponedeljak da je njegovih 2,1 milion automobila širom sveta, takođe, opremljeno istim softverom za manipulaciju vrednostima izduvnih gasova koji je odobrila njegova majka-firma Volkswagen.

Evropska federacija za transport i životnu sredinu (T&E) u najnovijem izveštaju navodi da novi automobili proizvedeni u Evropi izbacuju u proseku 40 odsto više ugljen-dioksida nego što laboratorijski testovi pokazuju, kao i da je najnovija situacija sa Volkswagenom samo deo skandala širih razmera, preneo je Rojters.

izvori:
http://www.businesscar.co.uk/news/2015/vw-emissions-scandal-33-million-audis-and-skodas-affected
http://www.domain-b.com/companies/companies_s/Skoda/20150929_cheating.html
http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2015&mm=09&nav_id=1045066

Vozači ŠKODE  - proverite vašu emisiju  =))
« Poslednja izmena: 29. Sep, 2015. 22:00 Karlheinz Hell »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #10 poslato: 28. Sep, 2015. 20:01 »
Kako nisu prodali 1.200.00 Skoda samo sa 2.0 tdi agregatom, pretpostavljam da ce se afera prosiriti i na 1.6 tdi  hearcut
sto mozda i nije tako lose :)
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže nebojsarZapočeo temu

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #11 poslato: 28. Sep, 2015. 20:32 »
1.6 ce biti sigurno. Vidim da se situacija zahuktava. VW-u je stopirana prodaja modela sa 2.0TDI motorom u Švajcarskoj a u Nemačkoj na domaćem tržištu imaju rok do 7 oktobra da izađu sa rešenjem, u protivnom 2.8 miliona vozila neće imati ispravan tehnički, tj. neće moći u sabraćaj. Šta su ozbiljne države. Čekam još da vidim reakciju UK, pretpostavljam da će i tamo dati neki rok za ispravku. Vidim da su se sada u EU dotakli ozbiljno teme lažiranja cifara potrošnje vozila i tu su Mercedes optužili da je broj 1 po fejkovanju podataka. U proseku potrošnja je 50% veća od navedenih cifara.
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Na mreži Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #12 poslato: 28. Sep, 2015. 20:57 »
Na tehnickom pregledu ova nepravilnost se ne moze utvrditi, uz napomenu da kod novog vozila prvi tehnicki vazi 3 godine, posle toga 2 godine a posle se ide svake godine na tehnicki pregled (ovo je u Austriji). To bi onda znacilo da ko ima nov auto, do isteka lizinga od 3g ne mora se brinuti o tome. Kupac je u ovom slucaju takodje prevarena strana, tako da je jedino moguce da proizvodjaci nadrljaju.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže nebojsarZapočeo temu

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #13 poslato: 28. Sep, 2015. 22:14 »
Ako proizvodjac prizna da odredjeni auto ne zadovoljava odredjeni standard tu je kraj. Upravo to sto se na tehnickom pregledu ne vidi je najveci problem i srz celog skandala. Tako da ako dodje do povlacenja a odredjeni broj motora i sasije imas nema teorije da ce te u uredjenom sistemu pustiti da vozis par godina bez prepravke ili neke vrste sredjivanja. Ali da ispratimo celu pricu, videcemo sa kakvim ce predlogom VW izaci do 7 oktobra u Nemackoj, pretpostavljam da ce se to replikovati i na ostatak evrope.
 
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Na mreži Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #14 poslato: 28. Sep, 2015. 22:53 »
... e da znas koliko se automobila od 10+ godina vozi ovde... svakom od njih dozvoljeno da zagadjuje po deklaraciji proizvodjaca. Steceno pravo. Tako ti je i ovo.
Elem, ne vidim nacin (po zdravoj logici zakljucujem a ne po znanju i iskustvu) da nesto sto je projektovano kako je projektovano, da se moze prepraviti da bude 40x bolje. Nema sanse.
Druga stvar, zasto bih ja dozvolio da mi nesto karabudze na automobilu? Mene se njihova glupost ne tice. Tako razmislja 99% ljudi u Evropi (pa makar im propala ekonimija sutra). Surovo sebicno ponasanje.
Treca stvar, pripremali su se oni za ovo poslednjih godinu i po dana, jer su znali da su razotkriveni, ali opet, od babe devojka ne moze biti nikako.
Proci ce ovo u EU uz debelu kaznu proizvodjacu, a ko je kupio kupio je i vozi. Nije nemoguce da ce ljudi sa "ekoloskom svescu" (kada bi se salili) tuziti privatno ili organizovano VW, kako bi izvukli korist bilo kakve vrste iz svega ovoga... sve u svemu zacin C
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI



Pretraga foruma [Google]