Autor Tema: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?  (Pročitano 39401 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.



Van mreže Peja

  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #227 poslato: 05. Apr, 2016. 19:00 »
Počeo je stizati drugi set pisama :) Izvinjavaju se zbog kašnjenja, jer je velika kompleksnost promena. Kažu da im je CILJ da nema promena u performansama i potrošnji goriva. Pismo je stiglo vlasniku 2.0 tdi motora.
Pitam se šta li će biti za 1.6 tdi motore :) ne može se protiv zakona fizike primenjenih na postojeći hardver.
Iskreno, navijam da se obrukaju i plate debelo svoju alavost.

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=nfZ12UGiisM
« Poslednja izmena: 05. Apr, 2016. 19:06 Peja »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Karlheinz

  • Vozi: Yeti

Van mreže Karlheinz

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #229 poslato: 12. Apr, 2016. 23:10 »
VW će u Evropi kasniti sa opravkom novog Superba, a kada bude popravljen trošiće više dizela :-(

izvor: http://m.ihned.cz/c1-65245070-svolavani-skody-superb-a-vw-passat-do-servisu-se-zpozdi-softwarove-upravy-by-zvysily-spotrebu-aut
  • Vozi: Yeti

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #230 poslato: 12. Apr, 2016. 23:38 »
Evo prvog testa posle promene softvera za 2.0 tdi motore. Norvežani testirali pre i posle fix-a
Snaga ista, NOx isti u realnim uslovima eksploatacije, prosecna potrosnja povecana za oko 10% :)
Evo teksta (google translate ce prevesti veoma korektno na engleski i nemacki):
http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/dieselskandalen/foerste-test-av-vw-fiksen-noe-hoeyere-forbruk/a/23630469/
Da, to je ovo

https://www.youtube.com/watch?v=nfZ12UGiisM
« Poslednja izmena: 12. Apr, 2016. 23:41 Peja »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Peja

  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Beli82

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #232 poslato: 22. Apr, 2016. 22:23 »
Tako je Pejo, tek će biti skandala, al' za one koji ne plate reket:
http://www.blic.rs/vesti/svet/sirenje-skandala-u-auto-sektoru-izazvalo-pad-evropskih-berzi/vtprnrv

Sada ljudi koji stoje iza komisija mogu da licitiraju sa ciframa koje će tražiti svakom proizvođaču kako bi njegovi motori pokazali dobre rezultate na eko-testovima. VW verovatno nije platio na mostu, pa je platio na ćupriji. Posle predviđenih 16 milijardi evra koje je VW namenio saniranju problema, komisija može 'ladno da traži 10 milijardi od Peugeot-a ili bilo kog drugog proizvođača motora, kako ne bi dalje kopali i kako bi im dali potvrdu da je njihov motor "zelen" onoliko koliko tvrde. Kao što sam ranije rekao, svi oni muljaju sa svim i svačim, i ta evolucija navodne ekološke tehnologije se dešava iz hiljadu i jednog razloga, ali nijedan od njih nije zaštita životne sredine već čist profit.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #233 poslato: 22. Apr, 2016. 22:40 »
Ljudi, sve je to super. Udisacemo cistiji vazduh.
Mene samo apsolutno sebicno interesuje sta ce biti sa mojom pokretnom imovinom (iz potpisa)  hearcut a sto ce neki prozvodjaci patiti kao i njihovi investitori je vec nijhov problem, neka i ufitilje neki, zasluzili su  bravo2
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Beli82

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #234 poslato: 22. Apr, 2016. 23:17 »
Ne, nećemo udisati čistiji vazduh nego će globalni reketaši da uzmu pare od automobilskih giganata kako bi im dali sertifikat da njihov zeleni auto zagađuje vazduh u istoj meri koliko to čini i kokoška kad prdne...
Tebi će najverovatnije uraditi prepravku koja će omogućiti softveru za varanje softvera za sprečavanje varanja da prevari softver za sprečavanje varanja testova, a ti ćeš ponovo da misliš kako tvoj auto ne samo da ne zagađuje vazduh, već i proizvodi kiseonik.

Downsizing, novi filteri, Adblue,...sve to ECO sra#e ne znači  ECO kao ECOLOGY, nego ECONOMY...ekonomičnost, ili u prevodu- prodavanje mu#a za bubrege, samo što sada ne samo da dobijamo mu#a umesto bubrega, nego dobijamo  mnogo manje mu#a  nego prethodnih godina, a plaćamo isto ili više. Jednostavna politika potrošačkog društva(consumer society).
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #235 poslato: 22. Apr, 2016. 23:42 »
delimicno se slazem sa tobom, a downsizing ne znaci po automatizmu bolju ekologiju, jer su neki drugi brendovi krenuli suprotnim smerom (BMW, Mazda)
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Beli82

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #236 poslato: 23. Apr, 2016. 00:07 »
Pa naravno da ne znači, ali ONI žele da mi mislimo da je downsizing bolji za ekologiju...a ne za njihovu ekonomiju.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže fobia24

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #237 poslato: 24. Apr, 2016. 11:35 »
VW i svakog proizvođača za koga se dokaže da lažira podatke o zagađenju treba sankcionisati. Daleko od toga da svi lažiraju, to može biti interes Nemačke i izgovor otkrivenih muljatora, ali neko se ubi praveći automobil sa što manjim emisijama izdvnih gasova, a neko samo izmisli softver. Što više goriva, to više izduvnih gasova. Vagen će se izvući jer je suviše jak da bi pukao, bolje reći već se izvukao. U EU ljudi kupuju po navici kola, a ne po zasluzi, pa može da ih prevari Vw koliko hoće, oni će kupovati sve više jer većina tih koji kupuju nova kola niti znaju za skandal, niti prave razliku iumeđu brendova. 2/3 njih niti zna razliku između korejskih i japanskih vozila, ne znaju čija je Toyota, za subaru nisu čuli, kao ni za dačiju. Takvi kada kupuju idu u zavisnosti od dubine buđelara u audi ili vagen. Druga grupa su kompleksaši, uglavnom gasterbajteri koji kupuju samo mečke i bmw jer im je to statusni simbol i moraju u svojoj vukojebini da se pokažu. 1/3 kupaca, poznavalaca automobilizma ima širok spektar i izbor.

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #238 poslato: 24. Apr, 2016. 12:15 »
U germanskom govornom području te 2/3 znaju sta kupuju, kupuju DOMAĆE.
1/3 deli sve ostale ne-nemačke brendove, sa blagim akcentom na kosooke.
Meni je Oktavija bila izbor zbog rasprostranjenosti nemačkih delova i majstora koji mogu u privatnoj režiji da mi održavaju auto pod normalnijim cenama.
Sledeći automobil će biti biran po istom principu, veliki gepek i majstori, naravno, govorim o polovnom.
Za nov imam drugačija opredeljenja.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Beli82

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #239 poslato: 24. Apr, 2016. 21:32 »
Ja sam 99% siguran da svi, ali baš svi lažiraju. Ekologija je njima izgovor za ugrađivanje još više elektronike i ostalih sranja koja ćeš kroz održavanje plaćati pored svih ostalih stavki. Nikada u istoriji ljudskog roda se kapitalizmu nije suprotstavila ekologija, pa neće ni sada. To što oni pišu da je to zbog "zelene" planete, okačite mačku o rep. Kao što sam već ranije rekao, Japan kao "zelena nacija" pravi sve ekološki i izmišlja nove standarde, a ovamo već 5 godina(ej, PET GODINA!) ispuštaju tešku-radioaktivnu vodu u okean, i niko ništa ne radi da se to zaustavi!? Pa gde su kompanije, države, zakoni, protesti, skandali, ostavke,...?! Niko više ni ne spominje Fukušimu koja dok mi ovde pišemo truje celu planetu, a prete nam Ebolom, Svinjskim i ostalim gripovima, Islamskom državom,...dok nam Japanci seju buduće maligne bolesti po planeti...
 Pet godina nepovratno truju planetu i tek ćemo osećati posledice sigurno najveće nuklearne katastrofe u istoriji jer je prema ovome Černobil mala beba. Zato pustite te priče o ekologiji i brizi kompanija o prirodi jer je to šarena laža...baš sam se potresao što VW ispušta malo više izduvnih gasova, kada će nam ionako uskoro sva hrana i voda svetleti u mraku...
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.