0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.
Doduše i auto je različit. Možda bi, da su oba motora u Oktaviji, ta razlika bila manja jer bi 2.0 tdi nosio lakši auto.
da li neko misli da su se ranije vozači opterećivali ovim podatkom, ili samo teraj miško......
1.2 TSI se prilicno brzo zagreje. Posle 3-5 min se rashladna tecnost popne na 90. Za ulje je od tog momenta potrebno jos oko 2-3 min da udje u merni opseg (krece sa 50 stepeni). Za jos 2 min stigne do 60-65 a posle toga temperatura ulja postepeno raste i za nekih 10 min stigne do 80 stepeni. Tu onda krecu varijacije, ako se nastavi sa laganom voznjom po gradu, ostane tu negde a ako se izadje na put penje se do oko 90. Na autoputu se krece od 95-100 a bas pri najvecim opterecenjima (usponi) penje se do 110-112.Vremenske odrednice uzeti sa rezervom, opis sam dao ne na osnovu preciznog merenja vremena, vec po secanju (koliko mi treba za odredjenu relaciju).Obrtaji na kojima vozim su 1600-2200 (grad i magistrala, 60-120 km/h) a do 2600-3500 na autoputu (140-160 km/h).Ovo se sve odnosi na 1.2 TSI.