Simply Clever
Zdravo!
Uloguj se
ili
Registruj.
Novi aktivacioni
Email
?
1 čas
1 dan
1 nedelja
1 mesec
Zauvek
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA forumi
»
Ostalo u vezi Škoda vozila
»
Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
Strana:
«
1
2
Dole
Autor
Tema: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi (Pročitano 2461 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Beli82
Laurin&Klement
Poruke: 459
Like ukupno: 0
L&K ugled:
13
Lokacija: BG
Putting the laughter back into manslaughter
Odg: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
«
Odgovor #15 poslato:
16. Feb, 2016. 19:14 »
Nebojša, problem sa prezubljenjem na 1,2 HTP je postojao samo kod ranijih varijanti MK1 koje su imale kratke klizače lanca. Revizijom i stavljanjem dužih klizača je problem otklonjen.
Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.
vlada320
Laurin&Klement
Poruke: 546
Like ukupno: 1
L&K ugled:
42
Lokacija: Beograd
Škoda - best for money
Odg: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
«
Odgovor #16 poslato:
16. Feb, 2016. 20:03 »
Da, vecina nedostataka se odnose na Fabiu HTP iz 2003, ukljucujuci i set kvacila (pucanje korpe). Nisu iste komponente ugradjivane u razlicite tipove i godista, zato se ne moze generalizovati. Npr, mogao je da pomene i probleme sa servo - letvom, ali niko sa Trw letvom nema problema.
Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v
Beli82
Laurin&Klement
Poruke: 459
Like ukupno: 0
L&K ugled:
13
Lokacija: BG
Putting the laughter back into manslaughter
Odg: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
«
Odgovor #17 poslato:
16. Feb, 2016. 20:19 »
pa dobro, zato autor teksta ima problem sa letvom...fali mu letva u glavi.
Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.
-nebojsa-
Laurin&Klement
Poruke: 1618
Like ukupno: 39
L&K ugled:
63
Lokacija: Čačak
Odg: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
«
Odgovor #18 poslato:
17. Feb, 2016. 00:52 »
@Beli82:
Problem je sto spaner nema tzv.kocnicu - nema mehanickog zabravljenja kad motor ne radi (samo opruga), tj.kad nema pritiska ulja.Prvo paljenje (ili neka druga okolnost sa pritiskom ulja, nizak nivo ulja npr.), nedovoljna nategnutost lanca i eto veselja
03E109507S ili 03E109507R
Revizija to nije ispravila.
Tako barem kazu mehanicari koji su ih radili.
A moglo je ovako nekako:
Uostalom, mozda gresim; 1.2HTP mi nije bio interesantan ni za kupovinu ni za analizu
Svakako stoji da je tekst bezveze, vise se informacija ispita i iznese provereno na forumu nego kod ovih tzv.novinara.
Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.
Beli82
Laurin&Klement
Poruke: 459
Like ukupno: 0
L&K ugled:
13
Lokacija: BG
Putting the laughter back into manslaughter
Odg: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
«
Odgovor #19 poslato:
17. Feb, 2016. 01:06 »
ja nisam čuo ni u jednom servisu da je bilo takvih problema sa HTp motorima, ali sam i na stranim sajtovima čitao za produžene klizače lanca. Ovo što ti pričaš mi zvuči kao onaj problem sa TSi motorima ako se ne varam...ono što su rešili zamenom filtera ulja sa novim tipom koji zadržava ulje u filteru tj ne dozvoljava da svo ulje siđe u karter i time sprečava problem podmazivanja lanca kada auto stoji duže. Inače, ja uvek prvo povučem ručnu pa ubacim u brzinu...nije ručna od sira pa da se tako lako potroši.
Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.
brele
Laurin&Klement
Poruke: 289
Like ukupno: 0
L&K ugled:
-1
Odg: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
«
Odgovor #20 poslato:
17. Feb, 2016. 09:21 »
Ako vučeš ručnu, zašto ubacuješ u brzinu? Čisto me zanima.
Vozi: Škoda Fabia mk2 1.2 htp
ugi85
Laurin&Klement
Poruke: 1754
Like ukupno: 4
L&K ugled:
53
Odg: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
«
Odgovor #21 poslato:
17. Feb, 2016. 10:22 »
Verovatno za svaki slucaj
Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance
lipovaccc
Laurin&Klement
Poruke: 1139
Like ukupno: 80
L&K ugled:
68
Lokacija: Beograd
Odg: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
«
Odgovor #22 poslato:
17. Feb, 2016. 10:28 »
Pravda za HTP-eovce
Evo kako izgleda španer lanca ovo je iz mog motora 2005god je motor
Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god
Beli82
Laurin&Klement
Poruke: 459
Like ukupno: 0
L&K ugled:
13
Lokacija: BG
Putting the laughter back into manslaughter
Odg: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
«
Odgovor #23 poslato:
17. Feb, 2016. 12:38 »
Ugi85 je u pravu-za svaki slučaj. Pogotovo što uvek zaključavam i zeder. Tako je jednom mom drugu "pobegao" auto nizbrdo zbog slabe ručne, a volan se zaključao(magarac nije ubacio ključ u bravu, hteo je samo da "spusti" auto bukvalno pola metra niz ulicu), i onda zaglušujuće "ka-booom"...ode i njegov i komšijin auto.
E, al' pazi sada za lanac: Kod burazera u firmi, u servisu, kažu da su skoro imali jednu 1,2 htp kojoj su menjali lanac i ostalo(veliki servis), i da je na njoj bio neki tip lanca koji ima samo u originalu i koji su platili oko 25 000, možda i nešto jače! Kaže isti auto kao moj, sličnog godišta, ali nigde u nabavkama nisu našli taj tip već samo u ovlašćenim, i koštao je Boga oca...pa ti vidi. Sreća pa se meni još ne čuje lanac...ne moram skoro da razmišljam o tome.
Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.
-nebojsa-
Laurin&Klement
Poruke: 1618
Like ukupno: 39
L&K ugled:
63
Lokacija: Čačak
Odg: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
«
Odgovor #24 poslato:
17. Feb, 2016. 16:30 »
@Beli
Stavio sam slike spanera za HTP i "obicnog" spanera (nije Skoda,VW...) za pogonski lanac.
HTPov nema nazubljeni deo, iliti "kocnicu".
TSI je nesto drugo.Tamo je i lanac deo problema koliko sam upucen.
Kao sto sam rekao, nije ni bitno, nisam siguran koliko klizac nesto menja, cesto su revizije delova sa razlicitim uspehom.
Klizaci se razlikuju po slovnim oznakama motora, zato ih ima vise vrsta.
Iskreno, nisam proveravao detaljno, ali obzirom da radim na 2km od Autocacka i da poznajem nekoliko mehanicara (jedan je cak i kod nas u firmi sada) vise puta je pominjan spaner i pritisak ulja kao uzroci prezubljivanja.Znam mehanicara koji je jedan isti motor otvarao par puta zbog navedenog spanera.
Zamenski set lanca je 9000-15000 RSD otprilike, za original 25000 nije cudno...
Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.
Beli82
Laurin&Klement
Poruke: 459
Like ukupno: 0
L&K ugled:
13
Lokacija: BG
Putting the laughter back into manslaughter
Odg: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
«
Odgovor #25 poslato:
17. Feb, 2016. 17:31 »
Za klizač sigurno znam da je bilo problema jer su sa kraćim klizačima imali problema sa prezubljivanjem u određenim situacijama. dešavalo se da lanac preskoči na vrhu, na lančanicima bregastih, jer kratki klizači nisu vodili lanac do kraja, tj imalo je previše razmaka između lančanika i klizača, zbog čega je lanac preskakao.Sa revizijom je to rešeno jer su stavljeni dugački klizači lanca koji sprečavaju da lanac preskoči na lančanicima bregastih osovina.
Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.
-nebojsa-
Laurin&Klement
Poruke: 1618
Like ukupno: 39
L&K ugled:
63
Lokacija: Čačak
Odg: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
«
Odgovor #26 poslato:
17. Feb, 2016. 20:34 »
Sa 1.2HTP sam se davno bavio (radim u postprodaji vec 10ak godina, ali nije Skoda u pitanju) 2007; i to retko.Poslednji na kom sam "ucestvovao" u procesu popravke je prezubio zbog nedostatka pritiska ulja.
Od kolega iz posla znam da "kukaju" na spaner iz navedenih razloga.
Takodje moz' biti i da su klizaci deo problema i resenja.
Duzina klizaca ne bi trebalo da toliko utice na preskakanje lanca, barem po meni, pre ce biti da utice da se sila koju "daje" spaner bolje prenese na lanac.
Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.
Beli82
Laurin&Klement
Poruke: 459
Like ukupno: 0
L&K ugled:
13
Lokacija: BG
Putting the laughter back into manslaughter
Odg: Clanak u Blicu za Fabiu 1 Combi
«
Odgovor #27 poslato:
17. Feb, 2016. 21:09 »
Čitao sam na nekoliko mesta da se upravo zbog toga što su klizači bili kratki dešavalo da lanac preskoči. To je čini mi se bilo kada su prešli sa 6 na 12v tj kada u umesto jedne ubacili dve bregaste. Vidi se na ovoj slici kako sada izgledaju:
http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200901/2007-skoda-fabia_600x0w.jpg
A ranije su bili klizaći kraći, i upravo se na delu od klizača do bregaste dešavalo preskakanje u nekim situacijama. Verovatno se pri nekim naglim naprezanjima u različitim režimima vožnje (moguće i zbog malog lufta u lancu)dešavalo da upravo na tom delu preskoči. Stavljanjem dužih klizača je i smanjena mogućnost da lanac preskoči tj sleti sa lančanika, čak i kada ima lufta. Moguće da su tada uradili reviziju i hidro-španera jer su se navodno ti problemi javljali do 2004. godine.
Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.
Strana:
«
1
2
Gore