Autor Tema: Diskusija oko CENA servisa - Ovlašćeni i/ili Neovlašćeni servis?  (Pročitano 20598 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže vule035Započeo temu

Mali servis preko 100 evra za Fabiju je dranje po mom mišljenju.
« Poslednja izmena: 08. Mar, 2016. 19:01 Karlheinz »
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4 MPI 50kW 2002. god.

Van mreže Beli82

Da ne reklamiram sada jednu firmu, meni skoro dali proračun za veliki servis oko 25000 sa sve delovima i vodenom pumpom...naravno Febi set lanca i najkvalitetniji kaiš, španeri,...u AČ bi morao da založim bubreg za to.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže mihajloalasp

http://forum.skodaforum.rs/servis-preporuka-reklama/ak-samardzic-prolecna-sevisna-akcija-2013/msg45674/#msg45674

Ja ne mogu da poverujem koje cene vidim ???

Filter ulja Filtron 350 din
Filter vazduha Filtron 750 din (SCT 450 din)
Filter kabine Filtron 800 din (SCT 500 din)
Filter goriva Knecht 1500 din
Ulje Mogul GX-FE 4l 1500 din (Divinol 1900 din, a ni jedno ni drugo nisu ništa manje kvalitetna ulja od Castrola)
Ruke ne smeju da budu više od 1000 din

Radili prošli vikend kod drugara na Ibizi 1.2 12v 47 kw mali servis, cene su te, jedino je filter vazduha u Filtronu nešto povoljniji ako je filter u odvojenoj kutiji a ne u poklopcu motora...
« Poslednja izmena: 07. Mar, 2016. 17:11 Karlheinz »

Van mreže djordje48

idealna kombinacija je naci majstora koji radi u ovlascenom servisu (ide na seminare i obuke u fabriku, kupi znanje), a radi i privatno kad zavrsi radno vreme bravo2 a delove nabavljati od poznatih komponentasa (npr delphi itd) u radnjama kao sto su Euroauto, Kit komerc, Euro O7, itd....naravno, pricamo o vozulima koja su izasla iz fabricke garancije bravo2  posto pricamo o skodi na ovom forumu, samo majstori kojima je VW grupacija uza oblast, univerzalci nema sta da traze sa kineskim dijagnostikama hearcut  samo ko ima fabricku ili ross tech :RR)
« Poslednja izmena: 06. Mar, 2016. 09:29 djordje48 »

Van mreže nkteam

Ja ne mogu da poverujem koje cene vidim ???

Filter ulja Filtron 350 din
Filter vazduha Filtron 750 din (SCT 450 din)
Filter kabine Filtron 800 din (SCT 500 din)
Filter goriva Knecht 1500 din
Ulje Mogul GX-FE 4l 1500 din (Divinol 1900 din, a ni jedno ni drugo nisu ništa manje kvalitetna ulja od Castrola)
Ruke ne smeju da budu više od 1000 din

Radili prošli vikend kod drugara na Ibizi 1.2 12v 47 kw mali servis, cene su te, jedino je filter vazduha u Filtronu nešto povoljniji ako je filter u odvojenoj kutiji a ne u poklopcu motora...

Jesu to znacajno manje cene, ali neko nije voljan da ugradjuje bilo sta sem originalnih, neko nije voljan da radi servis bilo gde sem u vlascenim servisima. Nekom je vreme skupo da bi isao i kupovao te filtere i ulje sam... Jednostavno, razlikujemo se.
Na zalost, finansijsko stanje na drzavnom proseku je takvo da masa ljudi ni ne pomislja na ovlascene servise, ali to ne treba da dovede do toga da odlazak u ovlascen servis nakon isteka garantnog roka predstavlja ludost.

That said: meni je ova akcija Samardzica vrlo dobra.
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Van mreže Filip

pojedini "stručnjaci" ovlašćenih servisa nisu ništa više spretni od mnogih samostalnih majstora... pre je obrnuto

isto važi i za delove, mogu se kupiti podjednako kvalitetni kao fabrički po mnogo manjim, de ne kažem normalnijim cenama

ja prvi posle isteka garancije ne bih išao u ovlašćeni servis - nebrojano puta sam popravljao kola brže, efikasnije, kvalitetnije i jeftinije u privatnom servisu nego u Škodinom
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže lipovaccc

Evo primer moje komšinice od koje sam ja kupio Fabiju ona je fabiju kupila novu i nardeni 10 godina odrzavala samo u ovlašćenom ona ne zna ništa oko kola tako i njen muž on čovek ne ume ni haubu da otvori i ona šta god da je bilo ona u Ač , i sada su kupili opet fabiju i ona opet tera samo u Ač ona kaze da su njoj oni jako ljubazni i da izlaze u susret . A takvi ljudi danas ima gomila ...
Ja volim da odem u domaćinski servis lepo se ispričam sa majstorom dok radi on mi obajsni šta je najbolje za mene i na primer ne moraju uvek novi delovi mogu nekad i polovni ....
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže Beli82

Jesu to znacajno manje cene, ali neko nije voljan da ugradjuje bilo sta sem originalnih, neko nije voljan da radi servis bilo gde sem u vlascenim servisima. Nekom je vreme skupo da bi isao i kupovao te filtere i ulje sam... Jednostavno, razlikujemo se.
Na zalost, finansijsko stanje na drzavnom proseku je takvo da masa ljudi ni ne pomislja na ovlascene servise, ali to ne treba da dovede do toga da odlazak u ovlascen servis nakon isteka garantnog roka predstavlja ludost.

That said: meni je ova akcija Samardzica vrlo dobra.


Sve bi to bilo kao što ti kažeš da mi ne živimo u Srbiji. Taj neko ko veruje samo ovlašćenom servisu u Srbiji je jako ograničenih shvatanja-kao nekad naši stari kada kažu da se sa državom ne treba svađati, samo plati račune i kazne, iako nisi ni kriv ni dužan...kako da sumnjaš u ovlašćeni servis?
 Ja sam igrom slučaja jedno kratko vreme održavao prethodni auto kod jednog hvaljenog majstora iz jednog od ovlašćenih servisa Škode, i kada kažem da bi ga trebalo po Kim Džong Un-ovoj metodi streljati protivavionskim topom, to predstavlja najblažu varijantu kazne za nekoga ko je ugrozio bezbednost mene i moje porodice. Čovek je posle 3 kontrolna pregleda prevideo da mi je otišao prednji amortizer, silent blokovi na obe strane, i obe viljuške. Kugla se držala ne znam ni sam za šta(sam Bog je držao da ne otpadne)... kada je sledeći majstor pogledao i skinuo trap, rekao je "Matori, amortizeri, silent blokovi, viljuške, kugla samo što nije otpala - jel' znaš ti da od ovoga otpada točak i da se zbog ovoga gine?!" Pao mi je mrak na oči kada sam video sa kakvim trapom me debil pustio na put od 600km sa sve porodicom, iako sam mu 3 puta terao auto na pregled na kanal jer sam primetio lupanje na rupama...sva tri puta detaljno kao gledao i rekao -"ma tripuješ se, ti si k'o Stevo Žigon(pošto zna da sam psihopata za održavanje) samo - teraj".
 E, pa, teraj se ti...ovlašćeni "majstore".

Da se razumemo-majstor je majstor. Znanje o različitim modelima se lako stekne ako te zaista interesuje i ako si čovek, a ne pilićar. Ja radim u trgovini već veliki broj godina, odličan sam u svom poslu jer mogu da prodam svakome ono što ja hoću, čak i 2-3 puta preko iznosa budžeta koji je kupac planirao, ali nikada nisam nikoga zaje#ao. Ja mogu da prodam svakome mnogo skuplju stvar od one koju je planirao, ali moj kupac nikada neće biti nezadovoljan i misliti da sam ga odrao. Nije problem platiti u ovlašćenom nešto 3 puta skuplje, ali da je stvarno kvalitet. Ovako mi ulje koje je 600 dinara litar prodaje po 1500 umesto da mi preporuči za dva i po puta veću cenu od one u radnji bar duplo bolje ulje, a ne isto samo sa uračunatim porezom na budale.
Brate, ako kod mene dođeš po dušek ili krevet za 12000, ja ću ti prodati onaj od 20 ili 30 000 dinara, ali ima da ti objasnim razliku, i zaista ćeš osetiti razliku u kvalitetu kada ti detaljno objasnim prednosti i razlike u odnosu cena-kvalitet. Mene su svi majstori uvek cenili jer uvek kupujem najbolje delove što i njima olakšava posao ugradnje bez budženja i stavljanja- skidanja zbog reklamacija...
« Poslednja izmena: 06. Mar, 2016. 19:15 Beli82 »
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Na mreži bigor

Ma to vam je malo bezsmisleno raspravljati jer svako ima svoje stavove i iskustva,sto dobra sto losa. Bitno je da se upoznamo sa cijenama,pa ko voli nek' izvoli
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže nkteam

Taj neko ko veruje samo ovlašćenom servisu u Srbiji je jako ograničenih shvatanja...

Nema potrebe za ovim "svako ko ne misli kao ja je jako ogranicenih shvatanja".
Sto bigor kaze, svako ima svoja iskustva i svoje stavove. Nema potrebe ni generalizovati stvari niti ubedjivati ikoga u svoje stavove.
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Van mreže Beli82

Nema potrebe za ovim "svako ko ne misli kao ja je jako ogranicenih shvatanja".
Sto bigor kaze, svako ima svoja iskustva i svoje stavove. Nema potrebe ni generalizovati stvari niti ubedjivati ikoga u svoje stavove.

Rekao sam ograničenih shvatanja, ne ograničenog mozga. Ograničeno shvatanje je gledanje samo pravo, tj nevoljnost da se potraži alternativa ovlašćenom  servisu i verovanje u njihove bajke...u Srbiji naravno. Nisam imao nameru da nekoga vređam.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže djordje48

sto ljudi, sto cudi, o ukusima se ne raspravlja :RR)  ja volim da posetim i ovlasceni servis i strarog dobrog neovlascenog majstora. Dobar mi je prijatelj jedan od jacih majstora u AC-zali se na platu. I kako on da bude zainteresovan da nekome lepo sredi auto kad ga gazda ne placa i hoce da ustedi?! Kako ja da verujem ovlascenom majstoru?! wac1 Opetr se vrtimo u krug wac1 Nek svako nadje dobrog majstora, bilo u ovlascenom, bilo van njega, pa je to samo po sebi velika stvar :RR)

Van mreže Beli82

Sada moram da elaboriram...i unapred se izvinjavam na dosadi, ali brate meni dosadi više ta priča samo ćuti i trpi.

Ako tako gledamo, onda 90% ljudi ne treba da radi svoj posao. Kao prvo -  ja svaki posao ili radim kako treba ili ga ne započinjem uopšte. Bez obzira na to kolika mi je plata radim apsolutno isto. Ukoliko uslovi na poslu prestanu da mi odgovaraju, ja ne prestanem da obavljam svoj posao savesno nego promenim posao. Što mušteriju briga što ti nemaš dobre uslove na poslu? On je došao i platio i očekuje uslugu za svoje pare. Uostalom, više ćeš štete imati ti kao loš majstor (i u firmi i u očima kupaca) nego sama firma koja će te napenaliti posle određenog broja grešaka.
Kao drugo, nikada ne znate na koga ćete naleteti na svom radnom mestu, što bi trebalo da vam bude u podsvesti kao još jedan razlog da radite posao kako treba. Ako ste dobar radnik i to stalno iskazujete, naćićete bolji posao tj poslodavci će vas sami tražiti. Ako fušerite i na posao dolazite samo da ubijete vreme, radite tu jer mislite da ne možete naći bolji posao, onda i niste za bolje jer to i ne zaslužujete. Ako ste dobri u svom poslu, to će se širiti kroz vaše mušterije, saradnike iz drugih firmi, i dalje, i možete postati veoma tražen radnik, ali samo ako to stvarno želite. Al' nama je lakše da sedimo tu gde jesmo jer nije bezbedno menjati siguran posao radi traženja boljeg. Strah od nepoznatog i neverovanje u sebe su krivci što je veliki deo našeg naroda postao klasa loših radnika. Jel' radite kao konj? Jel' se stalno usavršavate i svaki posao radite ispravno? Jel' želite bolji posao? Pa-potrudite se i možete ga naći jer ga niko drugi neće tražiti umesto vas. U krajnjem slučaju, nikada ne znate na koga ćete nabasati u vašoj oblasti rada na poslu, i jedan odlično obavljen posao, usluga, gest,...može vam pomoći da postanete radnik koji će biti tražen i koji će uvek imati razloga da gura na više i bolje jer će uvek biti poslodavaca spremnih da mu ponude bolje uslove ukoliko želi da promeni firmu.
 
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže Beli82

Nama je lakše da poričemo sve ovo ali to su surove činjenice. Ja svaki posao radim kao da je moja firma u pitanju, ali ga radim samo onoliko dugo koliko JA HOĆU. Pre nego što odem iz firme samovoljno, uvek imam nekoliko opcija u igri, ponekad idem na rizik ili blef jer u životu onaj ko ne rizikuje treba da sedi kod kuće i plače. Upravo zato što svaki posao radim bolje od 99% drugih ljudi ja imam pravo da sebi biram posao. I upravo to što sam perfekcionista u poslu  mi daje za pravo da svakom poslodavcu stavim do znanja da ću ja biti u firmi onoliko dugo koliko mi uslovi odgovaraju tj da mi nije bitno da li ću biti u njihovoj firmi 55 godina ili još 55 minuta jer ja radim 110% svaki dan, više i bolje od bilo kog radnika. Ako radite 110% profesionalno, nemate se čega plašiti. Onog trenutka kada naterate sebe da radite 110% svaki dan i pokažete poslodavcu da vredite više od njega-shvatićete koliku snagu posedujete u sebi. Tako i tom majstoru u ovlašćenom može doći ko zna koji "glavonja" kao mušterija, i može mu ponuditi posao iz snova ako vidi da čovek radi posao savršeno, ali mu isto tako može srediti i otkaz ako fušeriše, i tako mu zapečatiti celu karijeru u branši. Znači, naša sudbina je samo u našim rukama, ali moramo je sami uzeti u ruke jer se niko umesto nas neće potruditi da nam život bude bolji. Nama je najlakše da sedimo i kukamo jer je to lakše nego da priznamo da se plašimo promene...imajte principe u životu i držite ih se 100%.  Moji principi su  da radim 110% svaki dan, da se borim za svoja prava i bolje uslove rada, ali i to da onog trenutka kada kažem da dajem otkaz-povratka nazad nema. U svakoj od bivših firmi sam pre odlaska dobijao blanko uslove koje ja želim, ali posle papira na kojem ja napišem zahtev za raskid ugovora o radu-pregovora više nema-to je najvažniji princip. Ako ja pričam šta treba da se menja zbog bljeg poslovanja firme, a niko me ne sluša jednom, dva puta, tri puta,...pregovora više nema. I uvek idem samo na bolje jer svaki poslodavac misli da je savršen, a moje je da mu dokažem da nije. Bar ja takvog nisam sreo.  :B=)   
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Na mreži MAKS

Evo mojih iskustava vrlo friskih od jutros. Ovlasceni servis. :)
Zamenjen filter ulja i  ulje. Ja sam sam promenio filter vazduha. Placen u fibo 950 dinara. A dali je je cena ovog malog servisa velika procenite sami. Sto se mene tice mislim a jeste velika. Naravno da ovlasceni servisi ubijaju sa cenom delova. A za rad, hm pa 2.400.00 dodushe sa PDV-om mislim za ovu operaciju da je puno. :( O sledem redovon servisu cu sigurno malo bolje razmisliti i odluciti se za koga . . .
Naravno ljubaznost uvek na nivou.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE



Pretraga foruma [Google]