Autor Tema: Diskusija oko CENA servisa - Ovlašćeni i/ili Neovlašćeni servis?  (Pročitano 28048 puta)

0 članova i 26 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže lipovaccc

225k je sa PDV-om :B=)
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže Beli82

Jel' može tvoja firma da pređe kod mene da održava vozila? Mislim, ja nemam servis i ne bavim se time, al' samo sa cifrom od te oktavije imam za učešće za kredit da otvorim servis i sve ostalo!  =)) :B=)
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže nebojsar

Evo fakture, po fakturi su menjali i filter goriva.

  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže IGOR 955

Sve go lopov i prevarant...

10 000 dinara za četiri filtera...strašno!!!  hearcut
  • Vozi: Škoda Oktavia A5 1.9 TDI 2004

Van mreže zoranius

Ali 5 litara ulja po 2000 a sipaju po 4 ili nesto preko 4.
Sveo ovo sam kod ovlascenog prodavca i servisera van Beograda za Superb 2.0 140ks platio 16500din.
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Van mreže MAKS

E pa ljudi nama je sve puno para.
Ali ipak su to novi motori i naravno ovlasceni servisi deru na delovima. Evo predlog za neku eventualnu ustedu. Filter vazduha i polena mozes sam da promenis , znaci platis jeftinije deo. I eto ustede. Ako znas jos nesto onda mozes i druge filtere i ulje da zamenis i eto ustede. Inace filter goriva nije jeftin pitao ja za moj auto  oko 20 evra. Dobro jeftinije je od cene u ovlascenom servisu.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže mlax

Ovo ne bi smelo da bude tako. Redovni servis u svim poslovnicama AČ za motor 2.0 tdi iznosi 20.000 dinara. Provereno u AČ Novi Beograd. Možda su još nešto radili. Postoje i drugi ovlašćeni servisi kod kojih je cena niža nego u AČ. A i kod njih ima razlike. Ja sam prvi redovan servis za O3 2.0 tdi sa svim filterima, uljem i radom platio 16.500 dinara
Nisi u pravu. Servis je oko 25.000 dinara i to sam proverio sa vise prijatelja koji su isto vreme kupili nove oktavie i radili prve servise u AČ Novi Beograd. Evo i Nebojsa ti je okacio fakturu.
Uprkos tome, mislim da to nije glavni problem, vec da je problem u tome sto za automobil koji nije u garanciji naplacuju duplo manje a posao i materijal je isti. To je skandalozno i mislim da tu ima posla i za inspekciju i udruzenje za zastitu potrosaca.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže lipovaccc

Ovlašćeni bi spustili cene da firme prestanu da idu kod nji pa sve državne instucije voze škodu nji bole uvo za nas male potrošače zato i drže cene ...
Samo moja firma ima 40 vozila marke Škoda i svaka 3 meseca se ide na neki servis ...
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže nebojsar

Ma lek je koristiti manje servise, ne AC i to je to. Jednostavno korektniji su sa cenama, opcijama (ulje) i marzama. Zato cemo mi u neki drugi ovlasceni servis. 
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže nikolaj

U AČ NBg, nakon isteka garancije cene su iste, s tim da fizička lica imaju popust od 15% na delove i ruke, a može i da se donese ulje ( donosio sam isto ulje koje oni sipaju, samo duplo jeftinije plaćeno). U AČ Zrenjaninski put, popust je 20% na delove i 30% na ruke, ali ulje obavezno njihovo.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže batke

@mlax 
Možda si u pravu. Kad sam zvao rekli su mi oko 20.000 dinara, ali kakvi su PDV nikad ne uključuju u cenu koju govore mušteriji nego kad dođeš da platiš daju ti račun u kojem je iskazan PDV. I to dođe oko 24-25 hiljada. Bez obzira na sve, kao što sam rekao u centru Beograda sam u ovlašćenom servisu platio 16.500 dinara. Ne znam da li je to cena za mene pošto sam tamo kupio dva vozila i oba servisirao kod njih.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže batke

Ma lek je koristiti manje servise, ne AC i to je to. Jednostavno korektniji su sa cenama, opcijama (ulje) i marzama. Zato cemo mi u neki drugi ovlasceni servis. 
Potpuno se slažem
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže ljusasd

Svojevremeno je kum koji se bavio mehanikom, a sveže stigao iz Italije hteo da uloži stečen novac u Srbiju.

Naravno pošto se bavio mehanikom, a pokojni otac stari mehaničar na glasu, počeo je da ulaže u očevu radnju koja je na odličnom mestu i na velikom placu tako da može sutra prekosutra da se i širi ako zatreba.

Pošto je doneo nove kompjutere-dijagnostike iz Italije za relativno sve marke, hteo je samim tim da radi mehaniku takoreći sa sve zastupljene marke na našem tržištu, kao i većina mehaničara.

Pošto sam ja već kupio drugu Octaviu, a Škodina vozila su već uzimala maha na našem tržištu, predložio sam mu da se sastanemo kod mog prijatelja u Čačku (Autočačku) i da vidimo šta sve treba da ispuni da bi bio ovlašćeni Škodin ovl.serviser i naravno koliko bi to trebalo na kraju da košta.

Da skratim, sve što je trebalo da ispuni: izložbeni prostor, broj dizaličnih mesta, broj radnika, obuka, izgradnja svega toga, nabavka prvog lagera delova, ulja, alata, novih dizalica itd. je trebalo na kraju da ga košta mnogo, mnogo, mnogo stotina hiljada EUR i naravno odustao je od te priče.

Pošto mi je ova priča poznata, učetvovao sam u svemu tome, a sa druge strane znam lično jednog vlasnika ovlašćenog Škoda servisa koji je decenijama gradio ime i na kraju je morao dodatno da uloži dosta novca da bi opstao i postao ovlašćeni serviser  Škode, mogu da razumem i sadašnje cene ovlašćenih servisera. Jednostavno veliki novac se ulaže u sve to. Na delove imaju rabat i od rabata samo toga zarađuju, jer ne smeju biti jeftinij od Autočačka, cena sata je čini mi se ista svuda jer mora biti na nivou Srbije. Bilo kakav seminar, doobuku, oni sami snose troškove a i to dosta košta.

Sa druge strane veoma poštujem neovlašćene servise, ali samo one koji rade savesno i pošteno. Naravno oni su u boljoj prilici da jeftinije dobiju delove i ulja pa samim tim su i jeftiniji, ali originalne delove imaju samo Ovlašćeni.

O garažama u zgradama, kućama, koji rade neprijavljeni i o ljudima koji rade u Ovl. a privatno u garaži popravljaju vozila ne želim ni da diskutujem, jer za mene to nisu servisi. Kome oni plaćau porez i doprinose, poreze na dobit, PDV itd. Naravno da će biti jeftiniji za uslugu, a mogu i džabe da rade, a vrlo je diskutabilno kako dolaze do orig, delova.

Kvaliteti ulja, delova itd u raznoraznim radnjama su i dalje veoma diskutabilni, jer mislim da ipak još nema reda u toj branši.
Uđeš u radnju i tražiš deo, a oni izdeklamuju šest vrsta istog (italija, Turska, Kina, ......) pa vi izaberite ili falš deo upakovan u originalnu ambalažu. Ulja iste marke a različitog kvaliteta?!

Zato je meni ipak nekakva garancija ovl.servis naročito za novije automobile, jer iza svega što urade, ugrade stoje i iza toga.   
 
Svi mi hoćemo i želimo naravno što jeftinije da prođemo što se tiče servisa, ali mislim da ne treba da toliko da kudimo ovlašćene servisere, pa zamisli čak da prizivamo kao neki Zakon o potrošačima, Inspekcije itd.

Kao što je neko napisao, naša je stvar gde ćemo i kako ćemo servisirati naše vozilo. Svako prema svojoj savesti i mogućnosti. Pa i kad je vozilo u garanciji možete pozvati više ovl. pa izabrati gde je povoljnije, pogotovu što Škoda ima relativno dobru mrežu. Zaboravljate da na deo koji vam ovlašćeni ugradi imate i dodatnu dvogodišnju garanciju, a kod tkz. kopija mislim da ćete teško to dobiti, naročito kod većina servisa koji nisu ovlašćeni.

Ako se nešto desi nakon intervencije pa čak i njihovom krivicom, većina njih ladno kažu "pa ti si mi doneo to odkud ja znam šta si doneo"

Na kraju ova tema je i premeštena da se diskutuje o cenama između jednih i drugih, a ne odmah da pljujemo i jedne i druge i nazivamo kojekakvim pogrdnim imenima i svi mi da se pravimo pametnima da sve znamo.

Upoređujte cene od jednog do drugog, predlažite servise ali ne pljujte nikoga zbog toga što je skuplji, nego što nije stručan i ne obavlja savesno svoj posao.   

Izvinite ako je off.
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG Style 2019: AUDI A6 45 TDI Avant S-line 2018:

Van mreže Karlheinz

Ja nikome ne preporučjem da ide u ovlašćeni ili bilo koji drugi servis. Jedan od razloga i svrha ovog Škoda foruma je razmena iskustava i mišljenja na osnovu kojih SAMI možete doneti zaključak gde ćete ići na servis, pročitati iskustva, cene...

svoju Fabiju održavam u Auto servis Nenad Jagodina. Koliko ja znam u pitanju je ovlašćeni servis,
Čini mi se da to nije ovlašćeni servis, proveri i ti. Možda je nekada bio, (kao još dosta njih koji si bili) ali mislim da više nisu. Nije jeftino biti ovlašćeni servs - to je jedan od razloga njihovih visokih cena usluga.

platim taj isti mali servis po skoro duplo manjoj  ceni nego što bih platio u neki ovlašćeni u BG, NS ili Auto Čačku. Zašto zapravo ću platiti manje? Zato što u ovom servisu gde ja idem on na nabavnu cenu nekog filtera doda još par stotina dinara kao maržu a na taj isti filter u nekom fancy servisu marža bi bila preko hiljadu dinara.
Cene delova, koliko ja znam, bi trebalo da budu iste (za isti deo, ulje isl...) u svim ovlaščenim servisima.
Taj servis u kome ti ideš (kao i svaki drugi) je, ako želi da radi prema dugoročnom planu opstanka na tržištu, verovatno izračunao da mu je tih par stotina dinara dovoljno za željenu zaradu.
Fancy servis (pretp. da misliš na ovlašteni) ima mnoooogo drugih troškova koje jedan običan auto servis nema - dakle nema šanse da ima iste cene kao i običan servis - već samo veće cene.
Ne kažem da su te cene opravdano velike, samo kažem da moraju (tj. imaju osnova) da budu veće.

saznao da su njima glavna ciljna grupa državne firme koje plaćaju šakom i kapom, i nemaju primedbe da li račun ima 4 ili više nula...zato su i navikli da klepaju ljude koji ne znaju jer im se može.
Slažem se, ovo je sigurno jedan od razloga visokih cena u ovlašćenim servisima.

I dalje ne mogu da shvatim zašto je ulje koje je u radnjama 600 i kusur dinara litar u ovlašćenom servisu  1450 dinara litar?! Ali, sve je to slika i prilika 90% naših privatnika. Uostalom, videli su kako klepa vlast, pa počeli i oni jer svi ostali ćute i ne bune se.
Zato što ta radnja ima npr: ima 45kvm i mesečne troškove 2-3 plate, struju i kiriju, sve ukupno neka je 1000eur.
Ovlašćeni servis ima fiksne mesečne troškove neuporedivo veće i to mora da zaradi. Sa npr. 250 rsd po litri ulja zarade mogu sutra da stave katanac na ovlašećeni servis.
Lako je za sve okriviti vlast (koja god da je - ne zanima me), treba krenuti od nas - naroda - kakvi smo mi? Idealni? Malo sutra.
Molim bez uplitanja vlasti, države isl... na ovaj forum - imate mnoooogo mesta na internetu gde možete izraziti svoje nezadovoljstvo trenutnom političkom situacijom.

Sve go lopov i prevarant...

10 000 dinara za četiri filtera...strašno!!!
Lako je na jednom auto forumu ovo napisati i okarakterisati nekoga kao lopova. Dokaži (li daj bar realnu pretpostavku na osnovu tvog lličnog iskustva) da je neko lopov, stavićemo na naslovnu stranu. Ko te je i kada i kako pokrao ili prevario?
Sva sreća postoji ovaj forum pa mogu cene da se napišu i ime servisa - i onda lepo NE ideš tamo ako ti je skupo.

Proverio sam, kad pitas za cenu jedna je ako je auto u garanciji a tacno duplo niza ako nije.
Uprkos tome, mislim da to nije glavni problem, vec da je problem u tome sto za automobil koji nije u garanciji naplacuju duplo manje a posao i materijal je isti. To je skandalozno i mislim da tu ima posla i za inspekciju i udruzenje za zastitu potrosaca.
Koji je to servis?

Ovlašćeni bi spustili cene da firme prestanu da idu kod nji pa sve državne instucije voze škodu nji bole uvo za nas male potrošače zato i drže cene ...
Otprilike tako nekako.

Bez obzira na sve, kao što sam rekao u centru Beograda sam u ovlašćenom servisu platio 16.500 dinara.
Tamo gde ti ideš imaju (imali su nekada, ne znam sada) mogućnost da sipaju npr. drugo ulje (drugi proizvođač) pa to značajno smanjuje cenu servisa.

Izvinite ako je off.
Nije off nego si sve manje više lepo objasnio.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže djordje48

evo da dam jedan konkretan primer, s obzirom na moj nacin voznje, prednje plocice sprzim na svakih 20 000km a diskove na 70 000 km. Odlucio sam da sam diskove i plocice uzmem aftermarket i u Euro autu za svoju fabiju Delphijeve, disk je bolji od fabrickog a cini mi se i plocice. Za upola manje cene, 7300 u odnosu na 15 500. Ali, opet postoji ali: ponavljam svoju tvrdnju od pre, dok je auto u garanciji, ovlasceni servis je svetinja, ali nikada po zapadnom principu das kljuceve i pijes kafu, citas casopis dok oni savesno rade svoj posao. Otici, pogledati sta se s kolima desava, pitati sta treba, sta ne treba da se menja, rizik i sl. Iz licnog iskustva navodim da ni jedan skodin servis u BG, a ni u Cacku, tj AC Cacak ne pravi problem ako se na trenutak udje u radionicu i pita majstor. Ja znam da neki ljudi rade, imaju obaveza preko glave i nemaju vremena da guglaju i citaju utiske kako se skodin OEM kocioni disk pokazao, a kako isti takav a proizvodjac je Delphi, ATE, ili neki drugi. Zato ce neko (90 posto dama) sam otici u servis, predati kljuceve i cekati racun uz pijuckanje kafe. Sigurno je da svo ovlasceni servisi zive od firmi i flotnih kupaca, ali mislim da su cene usluga u skodinim servisima manje nego u ostalim (izuzimam premijum brendove jer tamo cena treba da bude astronomska i to svesrdno podrzavam). Imam svoje majstore od kojih neki rade u AC i rade privatno, dvojicu momaka (AS Mandic Beograd) koji su eksperti za VW, u sustini kako stignem, nekad se nesto odradi u Alprosu, nekad u Cirincu, nekad u AC. Uvek se trudim da na brzinu proguglam i vidim sta je problem na autu, i sta moze biti eventualni kvar. To ne znaci da majstorima treba soliti pamet ali ih treba nadgledati i ne dozvoliti da vas prevare. Neovlasceni servisi cesto rade vise tipova vozila i nece da daju ulazu u opremu koja bi pokrivala jednu grupaciju vozila. Opet, iz prve ruke saznajem da su majstori u skodinim ovlascenim servisima nezadovoljni (ne mogu navesti primer male plate jer svi nismo zadovoljni platom) vec se ne ide na obude i seminare dovoljno, stedi se na alatu i ljudi se prebrzo menjaju. Ne znam kad ce nasim privatnicima doci u glavu da dobrog radnika i majstora moraju da cene a da ne drze nesposobne i nezainteresovane.  :( dakle, oprez u svakom slucaju i tri put meri, jednom seci... bravo2