Autor Tema: Diskusija oko CENA servisa - Ovlašćeni i/ili Neovlašćeni servis?  (Pročitano 27987 puta)

0 članova i 17 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Karlheinz

Da, sećam se da si pisao ali predvideo sam da je baš u ovoj temi :-))) a piše ovde malo ranije da je u pitanju Auto Čačak na NBgd.
Definitivno stvar koju treba ispitati tj. da li postoji razlog i koji je za takvu naplatu.

  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Pisao sam u ovoj istoj temi o tome par stranica ranije i naveo sam tacne cene koliko su drugu trzili za auto u garanciji a koliko za isti taj servis ako auto nije u garanciji.
Moram ipak da te zamolim da mi pokažeš gde si o tome pisao, tj. te tačne cene za (mali) servis automobila koji je u garanciji i van nje, ja ne mogu da nađem.
Napisao si jedino da je duplo jeftinije.

Proverio sam, kad pitas za cenu jedna je ako je auto u garanciji a tacno duplo niza ako nije.
Servis je oko 25.000 dinara i to sam proverio sa vise prijatelja koji su isto vreme kupili nove oktavie i radili prve servise u AČ Novi Beograd. Evo i Nebojsa ti je okacio fakturu.
Uprkos tome, mislim da to nije glavni problem, vec da je problem u tome sto za automobil koji nije u garanciji naplacuju duplo manje a posao i materijal je isti.
AC Novi Beograd


To znači da ti tvrdiš da je mali servis za O3 1.6TDI van garancije, (ček, da li postoji O3 1.6TDI koja je van garancije?) 12.500 rsd
u Auto Čačku na Nbgd? Upravo sam spremio email da im šaljem i pitam ih ovo što ti tvrdiš, baš me interesuje jer definitnivno nešto nije tu u redu ili postoje neki razlozi koje mi ne znamo.

Da li još neko sem mlaxa ima tačne i proverene informacije o ovome da je isti servis duplo jeftiniji za Škodu van garancije u AČ na NBgd?
Čak evo ne mora da bude za O3, može za bilo koju noviju Škodu?
Ne mora ni AČ, može neki bilo koji ovlašteni za Škodu naplaćuje duplo manje van garancije?

Ciganjska posla?  :B=)
I da podsetim mirkuk-a da nam kaže u kom ovlaštenom servisu Škode je radio prvi mali servis za svoju superbcu i koliko je platio? :-)

  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže djordjebg

AC je bas striktan i kod njih nije isplativo servisirati auto van garantnog roka bas iz tog razloga.
Dakle i za vozilo u garanciji i za vozilo van garancije idu OEM filteri, koji su kao sto znamo skupi. Mozda postoji razlika u ulju koje sipaju, ali cak ni to ne mislim da se desava kod novijih modela tj. verovatno ide EDGE u obe varijente.
Mozda za starije modele, ali to nije relevantno, npr. u 1.9tdi sipaju Magnatec pa da se tu napravi neka usteda.

Ono sto jeste moguce je da povremeno prave akcije za vozila van garantnog roka, pa da se ukupan trosak bude puno manji. Mada nisam cuo da AC to radi, cuo sam za njihove dilere.

I na kraju da spomenem dilere, kod njih je moguce napraviti znacajnu ustedu, upravo preko pomenutih akcija gde se servisira OEM delovima i raznorodnim uljima ili ono sto svi omogucavaju da se servisira aftermarket filterima i uljima koje imaju na lageru. Takodje pojedini ovlasceni ne prave problem ni da doneste ulje i filtere i da naplate samo rad.

Dakle da rezmiram, moguce je servisirati auto u ovlsacenom servisu po znatno nizoj ceni, ali to nije AC.




Van mreže mlax

Da u garanciji su trazili 25.000 dinara a ako nije oko 13.000 (nesto ispod). Naravno da ima O3 1.6 van garancije zbog kilometraze. Ima ih veruj mi sa preko 200.000 km.
Da bih bio precizan, u pitanju je bio jul-avgust prosle godine.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže Karlheinz

moguce je servisirati auto u ovlsacenom servisu po znatno nizoj ceni, ali to nije AC.
Naravno da može i jeftinije, baš pod uslovima koje si ti i spomenuo - da koriste neke druge filtere ili ulje, a i cene radnog sata su negde jeftinije, npr. van BG. Međutim, ovde se radi baš o AČ i tome (mlax kaže) da je u pitanju potpuno isti "posao i materijal" i dakle isti auto za koji kada nije u garanciji "važi" duplo manja cena servisa.

Da bih bio precizan, u pitanju je bio jul-avgust prosle godine.
Dakle, ne radi se ni o ovoj akciji za automobile 4+ godina, a i O3 još ne spada u tu kategoriju.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže mlax

Dakle, ne radi se ni o ovoj akciji za automobile 4+ godina, a i O3 još ne spada u tu kategoriju.
Da, da, u pravu si. Mada i O2 ima iste motore i ne vidim zasto bi se razlikovala cena servisa.
Uglavnom ovo je bilo 100% tako jer sam ja licno zvao i ugovarao servis.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Na mreži netix

Da li u skoda ovlascenim servisima primaju vw modele (isti motori)
  • Vozi: 1.9tdi avb 74kw

Van mreže bojanlazovic

Ja sam pre dve nedelje radio mali servis u AC u Nisu, 12000 rsd , filteri i kastrol ulje, I pregled vozila . Toliko mi izadje I kada radim sam u neki xxx servis sa mojim delovima. Samo je razlika sto ja kupujem Edge a oni mi sipali Magnatec Disel ...Mada ni tu nisu morali da stede , nije tu neka razlika u ceni, 300-400 rsd po litru...
  • Vozi: Octavia A5 Elegance 2.0 TDI 140 Hp

Van mreže Karlheinz

Da li je to u pitanju cena koja važi za ovu akciju 4+ ili redovna cena?

PS. Poslato je pitanje (email) u AČ u vezi ovoga što mlax kaže pa ćemo videti šta će da napišu, ako odgovore.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže bojanlazovic

Cena u akciji , van akcije je bila oko 20k ne mogu da se tacno setim koliko. Ali oko 20k sigurno. S tim sto stavljaju magnatec a ne edge...
  • Vozi: Octavia A5 Elegance 2.0 TDI 140 Hp

Van mreže BrRista

Imamo 10ak vozila u firmi i trudimo se da servise obavljamo sami. Probali smo u ovlascenim servisima i odustali - cene su nenormalne. Pre 10ak godina odvezem Punto u ovlasceni servis (prvi servis, na 15 hiljada). Racun 100 e. Saberem se i skontam da su delovi oko 3000 dinara. Posle toga smo sami radili sve servise, na intervalu izmedju 5 i 10 hiljada i auto je bez ikakvih problema presao 160 hljada ( prodali smo ga sa tom kilometrazom), bez da je trosio kap ulja ili ikakvih problema sa motorom.
Inace, delovi za kompletan mali servis za Golf 4 - 1.9 tdi, 105 ks su oko 8 hiljada din. Svi filteri i Castrol Edge ulje. Servis odradim sam. Delove dobijam po nabavnoj ceni i uvek uzimam najbolje.
U ponedeljak vozim Scauta kod Vesnica na servis. Videcu kakva je cena rada i cena delova. Ako bude skupo - ubuduce cu sam da radim. Javljam kako je prosao servis.
  • Vozi: Skoda Octavia Scaut 2.0 tdi

Na mreži zare

Pa normalno da su cene nenormalne. Deru ljude makar u garanciji jer moraju da idu kod njih. Vec sam pisao da je "mali" servis u ovlascenom servisu u Cacku 2004. godine za Fabiu kostao 12000 (nije greska) dinara.

Obrisase mi post pre par dana jer sam pitao gde se nalaze ti kablovi za svecice kada im zamena u eminentnom servisu kosta 2000 din hearcut. TSI 1.2, nadjite slike na netu pa vidite da svaka budala moze da ih zameni za 10 minuta.

Nego mi nije jasno, sto se tice pravila, kako da pisemo o licnim iskustvima o servisima kada ovde pricamo uopsteno?

Van mreže nikolaj

Zare,
pošto vidim da deliš epitete i pošto se komentar odnosi na moj post o zameni kablova, da odgovorim:
Nakon paljenja chek engine lampice i neravnomernog rada motora oterao sam auto u pomenuti servis, rekao o čemu se radi i otišao na posao. Auto je stavljen na dijagnostiku, konstatovan je kvar na kablovima, majstor me pozvao, rekao o čemu se radi, kupio nove kablove, zamenio ih i to naplatio koliko je naplatio.
Da li je to po tebi mnogo, zavisi od više parametara. Možda sam ja za to vreme zaradio toliko, da mi 2000din. nije velika cifra.U svakom slučaju ne vidim zašto tebe toliko boli moj novčanik, da bi bilo koga nazivao budalom. ;)

PS
Taj isti majstor mi pre toga nekoliko sitnih intervencija pa i čišćenje klapne gasa nije naplatio ništa.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže Karlheinz

Nego mi nije jasno, sto se tice pravila, kako da pisemo o licnim iskustvima o servisima kada ovde pricamo uopsteno?
Ako ti nije jasno ili ne znaš kako - nemoj da pišeš.
Ako planiraš i dalje da javno remetiš diskusiju zato što ti je jedan post obrisan - zaobiđi ovaj Škoda forum.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže nikolaj

Ako ti nije jasno ili ne znaš kako - nemoj da pišeš.
Ako planiraš i dalje da javno remetiš diskusiju zato što ti je jedan post obrisan - zaobiđi ovaj Škoda forum.

Nema potrebe da zaoštravamo situaciju. Čovek je iskazao svoje nezadovoljstvo pomenutom cenom usluge i na tome je trebalo da ostane. Ne želi svako od nas, ili jednostavno nema vremena da se bakće dijagnostikom kvara i zamenom kablova. A što se tiče cene usluga, ponavljam različiti su aspekti nezadovoljstva ili zadovoljstva istom.


  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.