Autor Tema: Škoda, AdBlue, Euro6  (Pročitano 20776 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Beli82

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #15 poslato: 31. Mar, 2016. 01:08 »
Čekajte, a FAP filteri kod Peugeot HDI motora? Tu se sipa aditiv za FAP filter koji košta od 6 do 10 hiljada dinara litar, i traje otprilike 100 000km, što mu dođe otprilike na isto kao ADblue kod ovih TDI motora. Ili se ja varam? Znam kada sam gledao neku 407-icu da sam čitao o FAP filteru i cenama tečnosti koja se sipa u određenim vremenskim intervalima.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.


Van mreže mlax

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #16 poslato: 31. Mar, 2016. 11:47 »
To ti je slicno kao DPF kod ostalih proizvodjaca. Ako ne koristis aditive za gorivo, retko koji dpf izgura preko 150.000 a znaju i mnogo ranije da zatrokiraju.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #17 poslato: 31. Mar, 2016. 17:06 »
@mlax
PUG-ov BlueHDI koristi NOx trap sa amonijakom
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Beli82

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #18 poslato: 31. Mar, 2016. 22:06 »
pa onda mu dođe na isto, samo što je adblue nekako lakši za džep pošto ne mora da se iskešira veća cifra odjednom.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže mlax

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #19 poslato: 01. Apr, 2016. 15:43 »
Ne bih se slozio. O ovome moras non stop misliti, tj. tociti i voditi racuna o tome. Kod PUG-a je to u sklopu redovnog servisa, prakticno ne moras misliti o tome.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #20 poslato: 01. Apr, 2016. 18:50 »
I pogonsko gorivo se mora dopunjavati i češće od plavog dodatka, pa šta? Svako vozi šta mu odgovara.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže djordje48

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #21 poslato: 01. Apr, 2016. 20:16 »
Znaci opet se vracamo na dvotaktne motore, mesavina ulja i benzina =))

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #22 poslato: 01. Apr, 2016. 21:22 »
U slucaju benzinaca nije iskljuceno, kako bi pratili norme u buducnosti za CO2, da ih svedu na dva klipa :)
Dizel motor će pratiti CO2, to mu je barem lakše, a za NOx će ga zalivati urinom :)
Mala šala... mada nikada se ne zna.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Beli82

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #23 poslato: 01. Apr, 2016. 22:54 »
Pa lakše ću da se naviknem da sipam adblue za 100-200 dinara uz svako ili svako drugo točenje goriva, nego da iskeširam 200-300e za trajniji aditiv.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže mlax

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #24 poslato: 02. Apr, 2016. 20:02 »
Kao sto sam vec napisao, auto treba da bude meni sluga a ne ja autu. Svaki dodatni posao oko njega je dodatno smaranje. Nije to da sipas pri svakom drugom tocenju i to je to. Prvo, na 10-ak pumpi po Bg sam pitao, nijedna nema u prodaji add blue. To znaci idi u posebnu prodavnicu trazi, kupuj, sipaj itd.
@Peja
I sipanje goriva mi je smaranje ali to mora na svakom autu. Mislim da je kupovina automobila koji zahteva jos jednu takvu obavezu zaista glupost.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #25 poslato: 02. Apr, 2016. 21:19 »
Pre ili kasnije bice Addblue kod svih dizelasa ili dva cilindra kod benzinaca, jer ce ekoloske norme biti prestroge, a vec prevazilaze mogucnosti konvencionalnih motora. Meni bi vise od Addblue smetao DPF.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže mlax

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #26 poslato: 02. Apr, 2016. 22:49 »
Da ali AdBlue ne elimise DPF. I dalje postoji dpf, tako da imas dvostruku za*ebanciju.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #27 poslato: 02. Apr, 2016. 22:54 »
Da, sve to stoji. Ali kada te tata "uslovi" :)
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Beli82

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #28 poslato: 03. Apr, 2016. 00:20 »
Kao sto sam vec napisao, auto treba da bude meni sluga a ne ja autu. Svaki dodatni posao oko njega je dodatno smaranje. Nije to da sipas pri svakom drugom tocenju i to je to. Prvo, na 10-ak pumpi po Bg sam pitao, nijedna nema u prodaji add blue. To znaci idi u posebnu prodavnicu trazi, kupuj, sipaj itd.
@Peja
I sipanje goriva mi je smaranje ali to mora na svakom autu. Mislim da je kupovina automobila koji zahteva jos jednu takvu obavezu zaista glupost.

Pa nema sada svaka pumpa, ali će imati čim počne kinta da zvecka pumpadžijama i kada se poveča potražnja. Evo ja imam ADblue na 2 ili 3 pumpe u krugu od 3 kilometra.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže djordje48

Odg: Škoda, AdBlue, Euro6
« Odgovor #29 poslato: 03. Apr, 2016. 19:57 »
Ima Lukoil Aerodrom ad blu