Autor Tema: Fabia II - saveti za kupovinu polovne  (Pročitano 16194 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #60 poslato: 26. Apr, 2017. 20:52 »
Pa dobro nije neka velika razlika u registraciji ali pricam ti iskustvom prodaja delova 1.6tdi vs 1.9tdi , cesce se trazi za 1.6tdi . A problem sa menjacem , ne znam sta se desava unutra , ali imam pozive cesto za to , nesto oko sinhrona ostane blokira skroz ostane slobodna tipa samo 3 brzina . Ali motor kao motor 1.6 benzin sve verzije od felicie fabije preko octavie do fabije fl i roomstera svi su ok , motor kao motor trpi svasta .
  • Vozi: Octavia vRS mk1


Van mreže -nebojsa-

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #61 poslato: 26. Apr, 2017. 21:07 »
Po mom iskustvu posto znam koja je potraznja delova za koji auto , fabia mk1 je daleko kvalitetnija od fabie mk2 .
U oba pravca razmisljati o 1.9tdi jer je najpouzdaniji motor , 1.6tdi dosta manje od 1.9 .
1.2 12v i 1.4tdi (pogotovo koji je malo vise presao) treba izbegavati u sirokom luku , 1.6 kod mk2 menjac lako strada .
Samo velika razlika je kome se sta svidja na izgled , meni se daleko vise dopada izgled fabie mk1 nego mk2 .

Bottom line : ko ima fabiu 1 da nema problema , a da hoce da menja , bolja varijanta je octavia nego fabia 2 . Nadam se da sam nekom pomogao  ;)




Ja tako i uradio :) Fabia I je svakako tenk, i sto se mene tice Skodin najkvalitetnije sklopljen auto, sem udobnosti :(

Registracija za 1.9TDI skuplja je 4-5000.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže shuxx

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #62 poslato: 27. Apr, 2017. 08:54 »
Ako ćemo po izgledu, MK2 FL mi je bombonica  :bravo:

Ako ćemo po motorima, meni 1.2 64 ks, odlično radio i završavao, a komentari su da je u  MK2 FL ovaj motor kultivisaniji, bolje radi, bolje vuče.... jači ( 70KS )..

Zanam putnike sa 1.6tdi 75ks, koji ga hvale... jedino što me brine je kad je bitno jeftiniji od ostalih dizelaša.... mislim 150-180000 km, nebi trebalo da bude problem nijednom dizelašu.... a sada na oglasima neki dizelaši koštaju koliko benzinci..... što budi sumnju
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #63 poslato: 27. Apr, 2017. 15:39 »
Nebojsa to je i prava odluka . Bilo je bas par ljudi koje poznajem preko posla preslo sa fabije mk1 na mk2 i posle jaoo sto sam prodavao moju fabiu  :B=)
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže -nebojsa-

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #64 poslato: 27. Apr, 2017. 20:07 »
Bilo je u porodici i Fabija I i II, benzin, dizel, sdi, tdi , 1,9tdi i 1. i 2.gen; 1,6tdi F2...
Fabiju II 1,6 TDI je brat kupio posle Fabije I 1,9TDI i prodao posle 5-6 meseci pa kupio Octaviju.
Ja jednini nisam ni  prelazio na F II...ucio sam iz tudjih iskustava  :D
FII je jedino udobnija, sve drugo...  :-\
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #65 poslato: 27. Apr, 2017. 20:33 »
Upravo govorim iz tog iskustva  ;)
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže msbgd

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #66 poslato: 15. Maj, 2017. 15:18 »
Evo i moje iskustvo sa fabiom 2.. U martu sam kupio Fabiu 2011 1.6 tdi 75 KS  pre nje sam vozio puntica 2 1.2 16V.
Iskreno velika je razlika.. ceo zivot kao privatno vozilo vozim benzince i pre svega treba se navici na dizela.. nervira me prva brzina koja je jako kratka, tek da krene, nervira me kad mu na uzbrdici potuno pustim gas on nastavi da ide, nervira me doasdni dizel zvuk cak cak cak cak cak cak cak cak cak cak cak cak.. Ali me najvise nervira sto na instrument tabli nema pokazivac temperature vec sam plava lampica kad je hladan i crvene kada je prevelika temperatura..  E kad covek savlada taj otpor prema dizelu dolaze i prednost koja je nesumljivo snazan i siguran motor. To je i jedan od bitnih razloga sto sam se odlucio za dizela..
Kupio sam fabiu sa predjenih 98.000 od proverenog prodavca, sa istorijom vozila i siguram sam da nije nista muvano oko kilometraze..
Ocekivao sam od dizela da dimi kao golf dvojka uz zlatibor ali ovde ne izlazi nista vidljivo koliki god gas da mu dam ne znam u cemu je fora ali je dobra.. Koliko sam video i probao za ova tri meseca auto po gradu trosi do 8L i na otvorenom oko cak vise do 5L i po tome mi je slican puntu..  ali se pri brzini od 120km/h vrti na oko 2000 obrtaja dok kod puta ide preko 3000..
Stavio sam mu alu felne jer sam kupio fabiu sa dobrim zimskim miselinkama 14' 180 60 na celicnim felnama pa da ne bude skini ove stave one na zimu ostavio sam ih kako jesu..  Alu felne sam uzeo 15' na polovnimautomobilima za 150E i kapiram da ima i skupjih i jeftinijih ali su mi se svidele petokrake sa (koliko sam razumeo prodavca) oktavije 2004 god i bas mi se svidja.. mislio sam da stavim uze gume ali su me u beogumi savetovali da se drzim propisanih velicina jer u slucaju nekog cukanja gledaju te stvari pa sam stavio tigar prima u dimenziji 195 55 15 kako i pise na poklopcu rezervoara.. vrlo dobra guma za te pare..
Uradio sam Veliki i mali servis i ako su me savetovali da nema potrebe jer po kilometrazi nije vreme ali je proslo 5 godina od fabricke ugradnje.. kako god uradio sam da ne bi u makedoniji na putu za grcku razmisljao dal sam trebao ili nisam.. Servis sam uradio u Alprosu i gde zaista rade profesionalci i bas sam zadovoljan i jednostavno za prvi veliki servis nisam hteo da se igram za 100-200 evra gore dole kad sam vec kupio auto i sad sam miran narednih 5 godina..
Dobra stvar kod Fabie 2 mi je prostor u kabini i deluje mi konforno sa mojih 191cm i 100 kila sedim normalno bez da deci pritiskam noge sedistem, kao u puntu.. Enterijer fabije nije sad neko savrsenstvo italijanskih majstora renesanse vec je hladno nemacki sa dosta pregrada sto mi je i uredu..
Sve u svemu, za sad sam zadovoljan, inace privatnim kolima prelazim mozda 10.000 do 15.000 godisnje pa mi je za te potrebe Fabia savrsena za gradsku voznju sa povremenim izletima..
  • Vozi: Škoda Fabia 1.6 TDI 2011 AMBIENTE

Van mreže ugi85

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #67 poslato: 15. Maj, 2017. 15:50 »
Potrosnja je veca od proseka za taj motor. Verovatno se nisi navikao na motor pa zustrije vozis.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže shuxx

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #68 poslato: 15. Maj, 2017. 17:25 »
msbgd

hvala na odovojenom vremenu, ali kad si već za saradnju   :) ... da pitam..... gde si našao auto sa tako malom kilometražom, i kad si već radio servise.... koliko su te koštali i šta se radi na njima......

cenim da ćeš se uhodati i voziti na manjim brojem obrtaja, ipak je to dizel... pa će i potrošnja biti manja....

pozdrav
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže markoko

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #69 poslato: 15. Maj, 2017. 18:28 »
Za potrosnju potpisujem ja sam se mucio prvo vreme kad sam presao sa fabie benzinca ali kad pocnes da ignorises strelicu stvar je bolja

Van mreže Turbo

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #70 poslato: 15. Maj, 2017. 19:13 »
Šta gledati na Fabiji 1.6TDI 2011.? Idem da vidim neku, ima ~155kkm pravih (prvi vlasnik).

Van mreže klisko

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #71 poslato: 15. Maj, 2017. 20:18 »
Kolega kaže da su na službenim često menjali pumpe za vodu (nadam se da sam dobro preneo, nisam pažljivo slušao jer me fabije nisu mnogo zanimale). Uglavnom, obrati pažnju na pumpe, koje god da imaju :)
  • Vozi: Octavia A5FL 1.9TDI 2010 i Octavia A7FL 1.6TDI 2019

Na mreži Markkoni

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #72 poslato: 15. Maj, 2017. 20:48 »
Jeste mana pumpa za vodu. Obicno su menjane u garanciji.

Sent from my SM-N910C  


Na mreži observer

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #73 poslato: 15. Maj, 2017. 23:58 »
Meni je pumpa za vodu jos uvek ok (imam 99.500 km), ali mi je crkao EGR na 87.000 km - komotno se moze reci da je to bila fabricka greska tih serija.
Tako da gledaj da je neko to vec zamenio pre tebe, jer sam ja avanturu sa EGR platio 600 eur (u ovlascenom servisu, garancija odavno istekla).
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Turbo

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #74 poslato: 16. Maj, 2017. 08:31 »
Prodavac je kupio novu i održavao sve vreme u ovlašćenom tako da istorija ne bi trebala da je pod znakom pitanja. Hvala na savetima

Sent from my Redmi Note 3