Autor Tema: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)  (Pročitano 3759 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bojanlazovicZapočeo temu

Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« poslato: 13. Apr, 2016. 23:32 »
Pisao sam u nekim ranijim tremama o mojim problemima sa plivajucim zamajcem i menjacem. Zamajac menjao dva puta a menjac jednom i drugi put reparirao!! E sad odakle ovaj naslov? Odem ja na redovan servis u AC , imaju neku akciju i dodje mi skoro kao da radim mali servis u svojoj reziji, sto je ok. Dok mi radnik u salonu uzima podatke , ja mu se onako pozalilm da sam menjao zamajac, on me pogleda i pita jel kod njih?? Ja kazem jok, privatno kod nekog majstora. Koliko vas je to kostalo? Rekoh od 600 e pa na gore, ni sam ne znam vise. A on mi kaze : Pa vi ste imali besplatnu zamenu plivajuceg zamajca, evo ovde pise , po vasem VIN-u , imate servisu akciju , opoziv!!!!! Ali sada kada ste vec menjali nista od toga... Bolje da mi je samar lupio nego sto sam to saznao. I posto nisam verovao sta mi prica, tri puta sam ga pitao, sve bi mi uradili za DZ? Da, da , tako je stiglo iz fabrike dopis!!!!!
Da sam prvog dana otisao u ovlasceni, da nisam slusao kako tamo deru i ovo i ono, postedeo bih sebe dve godine muke i prilicno bih ustedeo :)
« Poslednja izmena: 14. Apr, 2016. 09:17 Karlheinz »
  • Vozi: Octavia A5 Elegance 2.0 TDI 140 Hp


Van mreže klisko

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #1 poslato: 13. Apr, 2016. 23:38 »
Ne bih da ti pravim još veću muku, ali možda drugima bude korisno. Servisne akcije mogu da se provere i ovako:
http://www.autocacak.co.rs/mini-apps/recall-actions/
  • Vozi: Octavia A5FL 1.9TDI 2010 i Octavia A7FL 1.6TDI 2019

Van mreže bojanlazovicZapočeo temu

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #2 poslato: 13. Apr, 2016. 23:42 »
Sad znam :) Kasno, ali ako ima neko Octaviu A5 2.0 TDI PD kraj 2004 neka proveri nije na odmet :) Meni su rekli da je moja za 2005 , kupljena novembra 2004.
  • Vozi: Octavia A5 Elegance 2.0 TDI 140 Hp

Van mreže mirkuk38

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #3 poslato: 14. Apr, 2016. 02:07 »
Ladno postoji servisna akcija (recall) i za moj auto. Poslao sam im upit, čekam da mi odgovore o čemu se radi..  wac1

Van mreže nkteam

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #4 poslato: 14. Apr, 2016. 08:40 »
Ali sada kada ste vec menjali nista od toga...

Sa jedne strane cujem (a mislim da sam i ovde vise puta procitao) da AC servis "vodi racuna o svojim kupcima" i neretko odradi popravku o njihovom (tj. Skodinom) trosku i u nekom kracem periodu nakon isteka garancije. Nije mi jasno da ovo nece da odrade, pogotovo sto tu intervenciju ne finansiraju iz svog dzepa vec mogu da je naplate Skodi (kao uostalom i sve popravke u garantnom roku).
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Na mreži Markkoni

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #5 poslato: 14. Apr, 2016. 08:46 »
I ne treba da menjaju ako si pre toga ti nesto menjao sam. U VW su recimo do skoro za dzabe menjali dizne i bobine na problematicnim modelima starim i 8-9 god ako su bile prve i neremontovane.
Samo mislim da bi oni trebali da obavestavaju kupce o servisnim akcijama, jer na osnovu sasije znaju za koji auto postoji akcija. Eto to recimo nije fer.

Sent from my SM-N910C  


Van mreže nkteam

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #6 poslato: 14. Apr, 2016. 10:48 »
Jasno je da formalno ne moraju da menjaju (kao i da bi stvarno mogli da obaveste kupce o recall-u).
Ali isto tako ne moraju nista da ti uvaze/poprave nakon isteka garancije, pa cesto to rade...

Jedino sto mi pada na pamet kao razlog je da ne zele da se petljaju sa necim sto je dirano od strane neovlascenih servisa, jer bi se u slucaju problema nakon intervencije brljotine tih servisa verovatno pripisale ACu.
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Van mreže nkteam

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #7 poslato: 14. Apr, 2016. 10:51 »
Ladno postoji servisna akcija (recall) i za moj auto. Poslao sam im upit, čekam da mi odgovore o čemu se radi..  wac1

Da nije problem sa elektronikom i T2A konektorom?
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #8 poslato: 14. Apr, 2016. 11:05 »
Nije mi jasno da ovo nece da odrade, pogotovo sto tu intervenciju ne finansiraju iz svog dzepa vec mogu da je naplate Skodi (kao uostalom i sve popravke u garantnom roku).

Не финансирају из свог џепа, али морају да врате у фабрику све те проблематичне дијелове, па самим тим што се на аутомобилу не налази фабрички дио = све и да хоће не могу то да ураде јер им нико неће рефундирати :-\
Ја сам мијењао у гаранцији пумпу за воду, па прије скидања саме пумпе морали су да је фотографишу као доказ да је дефектна(процурила). Наравно да је другачије код сервисних акција, али се дијелови свакако враћају, поента је у томе да фабрика итекако води рачуна шта им се и због чега враћа ::)


Samo mislim da bi oni trebali da obavestavaju kupce o servisnim akcijama, jer na osnovu sasije znaju za koji auto postoji akcija. Eto to recimo nije fer.
Слажем се да би могли да обавијесте купце који су купили нова возила код нас и постоје у њиховом систему, али за сервисне акције које нису одрађене на старијим (или млађим) возилима из увоза једноставно немају начин да знају да су уопште у Србији. Да се та возила и даље одржавају у овлашћеном сервису (што у огромном проценту није случај) приликом првог доласка би сигурно обавијестили власника (као што су и нашег колегу). Ипак су то сервисне акције а не опозиви возила па да они јуре власнике ::)
И мој 1.6 TDI CR је имао сервисну акцију помјерања/фиксирања неке инсталације око магленки и чим сам се појавио на редован сервис обавијештен сам и одрађено је, писао сам у својој теми и навео шифру акције да знају и остале колеге са сличним возилима да провјере. Све у свему, мислим да су коректни по том питању, мада понављам да се слажем да увијек може боље bravo2

Van mreže bojanlazovicZapočeo temu

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #9 poslato: 14. Apr, 2016. 11:14 »
Jesu korektni, I ne treba da rade ako je vec radjeno nesto mimo ovlascenog, jer oni moraju da pravdaju svaki deo, a originalni deo nije vise na vozilu. Mislim da je glavni problem sto kod nas vazi da su ovlasceni bauk, a sam znam nekoliko primera gde je jeftinije odradjeno kod njih nego privatno. Plus nema problema ako kasnije dodje do reklamacije.
  • Vozi: Octavia A5 Elegance 2.0 TDI 140 Hp

Van mreže ugi85

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #10 poslato: 14. Apr, 2016. 11:31 »
Nazalost, problem je cena pojedinih rezervnih delova, a ne cena radnog sata. Neki su izuzetno povoljni, a neki nisu. Npr. za moj motor, original set zupcastog kaisa kosta 19000, a puma za vodu 18500 dok je okvirna cena aftermarket zupcasnog kaista oko 14000, a pumpe za vodu oko 6000. Tacno je da ovlasceni servis daje garanciju od dve godine na delove ali njihova cena je skoro duplo veca.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže djordje48

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #11 poslato: 14. Apr, 2016. 11:31 »
Kod nas su i ovlasceni i neovlasceni bauk zabog neobavestenosti ili zato sto nekoga mrzi da pita i da se cima pa na osnovu jednog dobrog ili jednog loseg iskustva nekoga previse hvali ili kudi. Delovi na otpadu cesto mogu da budu skuplji nego u ovlascenom servisu. Drugar sa I30 je pre neki dan imao problem sa senzorom radilice motora. I polomi se trazeci deo kod neovlascenih, a ne zna kataloski deo. U lav autu znaju kat deo, ali nece da kazu. Negde kosta 2000 din taj senzor a u lavu 10 000 i iznad zavisno od proizvodjaca. Ja kazem zovu Ehom auto ili Adriatik i pitaj za deo.On uporno odbija jer tvrdi da niko nista ne zna u ovlascenim servisima i da deru. Izmedju ostalog, ni u Adriaticu nisu hteli da kazu za sifru dela, al su odmah pogodili jer im program izbaci. A majstor u neovlascenom kaze da postoji 14 tipova tog senzora wac1 Na kraju je uzet originalni deo. Ruku na srce, nikad mi niko iz skode nije odbio da kaze sifru nekog dela. Posle guglam na osnovu te sifre trazim alternative ako necu originalni deo. Da se ogranicim na BG, na prste jedne ruke se mogu nabrojati dobri mehanicari i elektricari koji nisu ovlasceni servisi, a i svako zna koji su ovlasceni. Npr za BMW je poznat Moca. Sticajem okolnosti sam video kad je dosao covek iz Autokomerca sa test vozilom i dao Zoranu elektricaru (pisao sam o njemu) da sredi neki problem na autu. Vidim da za VW na forumima (Seat klub Srbija) dosta je dobrog receno za neke servise u zemunu (Cedo) i Bugarcic u Rakovici. Imam i pozitivna i negativna iskustva i sa AC i sa Cirincem i sa Samardzicem i sa Alprosom. Takodje sam video i los i dobar rad neovlascenih servisa. Ne postoji niko ko je perfektan 100 posto, ali zato je tu google, forumi, telefon (sprava koja se nekad koristila za govorne pozive) =)). Ja ne dam da me niko magarci i da vredja moj intelekt bilo da je iz ovlascenog ili neovlascenog servisa, a to cesto vole da cine. Kao i za sve, ako vide nekoga ko ne zna mnogo, odmah ce pokusati da ga prevare.  hearcut  takodje je bezobrazno ako postoji servisna akcija kako kaze kolega mirkuk a ne obavaste kupca. Zar je problem napraviti cirkilarno pismo svim vlasnicima problematicnih vozila na osnovu broja sasije? Treba li da zovem generalnog uvoznika svakog meseca i da ga pitam dal je fabrika izbacila neki update za moj auto dok je u garanciji hearcut
« Poslednja izmena: 14. Apr, 2016. 11:36 djordje48 »

Na mreži Markkoni

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #12 poslato: 14. Apr, 2016. 12:30 »
@pratilac_oglasa
I mislio sam za vozila koja su kupljena u Srbiji, jer i za njih ne obavestavaju.

Sent from my SM-N910C  


Van mreže nkteam

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #13 poslato: 14. Apr, 2016. 12:54 »
Не финансирају из свог џепа, али морају да врате у фабрику све те проблематичне дијелове, па самим тим што се на аутомобилу не налази фабрички дио = све и да хоће не могу то да ураде јер им нико неће рефундирати :-\
Ја сам мијењао у гаранцији пумпу за воду, па прије скидања саме пумпе морали су да је фотографишу као доказ да је дефектна(процурила). Наравно да је другачије код сервисних акција, али се дијелови свакако враћају, поента је у томе да фабрика итекако води рачуна шта им се и због чега враћа ::)

Ovo vec skroz ima smisla. Hvala.
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Van mreže mirkuk38

Odg: Od sada samo u ovlasceni!!! (servisna akcija - recall)
« Odgovor #14 poslato: 14. Apr, 2016. 14:08 »
Bravo nkteam, problem je u konektoru (nisu naveli koji), treba da izvrše kontrolu. Verovatno ovo što si ti naveo.
Svratiću jedan dan do njih, da bace pogled.. pa javljam.

Alpros je u pitanju.

Pozdrav !!