Autor Tema: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS  (Pročitano 18616 puta)

0 članova i 8 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže t.salai

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #30 poslato: 21. Jun, 2016. 11:03 »
Šta im je?

Ne znam jer ne vodim ja brigu o njima, ali kaze mi vozac da su sva tri otisla i da su im motori povadjeni. Sta se tocno dogodilo ne znam.
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+

Van mreže mirkuk38

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #31 poslato: 21. Jun, 2016. 13:34 »
Pa ti kupi polovan službeni auto :-(

Sent from my LG-D722  


Van mreže voyager

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #32 poslato: 22. Jun, 2016. 16:51 »
Pa na placevima su 90% ex službeni automobili.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Na mreži AcoSk

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #33 poslato: 24. Jun, 2016. 00:00 »
Evo da podrzim Zlatica, a i da iznesem cinjenice..
Postoje 3 octavie 1.2tsi 86ks u mom gradu koje su u taxiju. Voze se na TNG. Do sada su presle preko 100 hiljada km i nikakvih problema nisu imali.

Van mreže mirkuk38

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #34 poslato: 24. Jun, 2016. 08:38 »
Super, izgurale su pola prvog servisnog intervala.. kapa dole  :B=)

Perspektiva nam je donekle pogrešna. Generalno jako malo vozimo automobile, što zbog standarda, što zbog nepostojanja adekvatne infrastrukture, što zbog nedostajanja destinacija.. uglavnom sve se nalazi u Beogradu i to je to.

Tako da, ko dogura do prvog velikog servisa, komšije se klanjaju do poda... o komšo, 200.000km za deset godina. Bravo bravo!!

Drug u Nemačkoj gledao kola da kupi za sebe, naišao na Passata čini mi se, auto ima ne znam milion kilometara ili slično, star nešto malo. Auto prelazio 40.000km mesečno.

U svakom slučaju, svaki ovaj motorčić će da potraje desetak godina sigurno i sto ili 200.000km i to je to, s' obzirom na ciljnu publiku , idealno. Jeftin u startu, malo troši, jeftino održavanje... vuk sit i ovce na broju.
U svakom slučaju isplativ auto, pogotovo za grad.

Na mreži Markkoni

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #35 poslato: 11. Jul, 2016. 09:36 »
Jutros sam malo provozao Octaviu 1.0 TSI. Malo je reci da sam iznenadjen, najvise zbog gotovo otklanjanja svih mana trocilindricnog agregata (nemiran rad na leru, zvuk "kosacice"). Jedino gde sam uspeo da provalim da je rec o trocilindrasu jesu visoki obrtaji (preko 4000 o/min) gde se nazire zvuk cuvenog HTP-a. Auto ide odlicno, dosta ubedljivije od nase sluzbene Octavie 1.6 TDI 105 KS. Tako da ako neko razmislja o ovom agregatu - sto se mene tice samo napred. Ja ne bih imao problem da je kupim da mi treba ta klasa kola.

Van mreže nebojsar

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #36 poslato: 11. Jul, 2016. 16:11 »
Drug u Nemačkoj gledao kola da kupi za sebe, naišao na Passata čini mi se, auto ima ne znam milion kilometara ili slično, star nešto malo. Auto prelazio 40.000km mesečno.

Da li zaista verujes u ovako nesto? 40.000km mesecno!?
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže voyager

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #37 poslato: 11. Jul, 2016. 16:14 »
Moj kolega je na službenom autu ovde u Srbiji jedno vreme radio dva redovna servisa mesečno (preko 30000km) tako da je ovo sasvim moguće.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže mirkuk38

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #38 poslato: 11. Jul, 2016. 16:40 »
Auto bio star nešto malo... godinu i nešto, sa 500.000km na satu. Na auto placu.

Van mreže nebojsar

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #39 poslato: 11. Jul, 2016. 17:09 »
Moj kolega je na službenom autu ovde u Srbiji jedno vreme radio dva redovna servisa mesečno (preko 30000km) tako da je ovo sasvim moguće.

A ovo za Srbiju mi deluje kao posebna naučna fantastika :) Nego da ne gušimo temu...
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže voyager

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #40 poslato: 11. Jul, 2016. 17:29 »
I u servisu nisu verovali...
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže mlax

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #41 poslato: 11. Jul, 2016. 17:32 »
Da li zaista verujes u ovako nesto? 40.000km mesecno!?
Zasto da ne? Nagledao sam se ja takvih auta, nije to nista neobicno. Naravno, nije to vecina auta u inostranstvu ali ovi nasi uvoznici uglavnom takve i uvoze jer su najjeftiniji.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže vnov

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #42 poslato: 11. Jul, 2016. 17:35 »
Jutros sam malo provozao Octaviu 1.0 TSI. Malo je reci da sam iznenadjen, najvise zbog gotovo otklanjanja svih mana trocilindricnog agregata (nemiran rad na leru, zvuk "kosacice"). Jedino gde sam uspeo da provalim da je rec o trocilindrasu jesu visoki obrtaji (preko 4000 o/min) gde se nazire zvuk cuvenog HTP-a. Auto ide odlicno, dosta ubedljivije od nase sluzbene Octavie 1.6 TDI 105 KS. Tako da ako neko razmislja o ovom agregatu - sto se mene tice samo napred. Ja ne bih imao problem da je kupim da mi treba ta klasa kola.
Mare dok je stigao kod tebe na probu uskoro bi trebalo i kod dilera da se zna cena.
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Van mreže nebojsar

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #43 poslato: 11. Jul, 2016. 17:44 »
Pricao sam ja sa dilerima pre par meseci kada sam probao 1.4 tsi. Cena ce biti ista kao za 1.2 tsi koji bi po njihovim recima trebao da polako izlazi iz proizvodnje. Cak i diler koga sam kontaktirao je bio skeptican oko tog motora i savetovao je da se saceka malo da se vidi kako ce se pokazati. Ali po meni ako moze u Mondeo 1l motor moze I u oktaviju. Pitanje za taj motor je kako se ponasa kad je pod punim opterecenjem, tipa 3-4 ljudi u kolima + klima. Tu je i 1.2 htp bio najtanji, uz to je i surovo trosio. Trebace malo vremena da pokaze...
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Na mreži Peja

Odg: Na 3 cilindra: Oktavija 1.0 TSI 115KS
« Odgovor #44 poslato: 11. Jul, 2016. 18:45 »
Opet ću ja :) 1.0 tsi je novotarija spram fordovog 1.0 ecoboost motora. Neka se pokaze par godina sa par miliona primeraka, pa onda zasto da ne...

Markoni, koji nivo opreme je imala ta Oktavija? Jesi li je probao pod klimom? Koliko si je km exploatisao, kako bi stekao tako upecatljive utiske? Gde je nadje, kad se Austriji tek pojavila u prodaji (u cenovnicima, ali u salonima ne)? Imao si baš sreće da naletiš.
« Poslednja izmena: 11. Jul, 2016. 18:48 Peja »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD