Autor Tema: K: Skoda Fabia  (Pročitano 2147 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Lignjoslav

Odg: K: Skoda Fabia
« Odgovor #15 poslato: 24. Sep, 2016. 22:06 »
Meni u saobracajnoj pise 1083kg. Ako uzmemo u obzir da se merenje vrsi sa vozacem tezine 75kg i pola rezervoara ispada da prazna ima manje od 1 tone.
  • Vozi: Rapid Spaceback 1.0 tsi 2019- , Fabia htp mk1 2014-2019


Van mreže ugi85

Odg: K: Skoda Fabia
« Odgovor #16 poslato: 24. Sep, 2016. 22:14 »
Nije pola rezervoara vec 90% :) Verovatno vozis karavana jer je grbavac laksi.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže zare

Odg: K: Skoda Fabia
« Odgovor #17 poslato: 24. Sep, 2016. 22:17 »
Pa prazna bez vozaca sigurno nece da ide, tako da to nema nikakvog znacaja :).

Stvarno se ne secam da li se u saobracajnu upisuje masa praznog vozila ili sa vozacem.
Znam da sam u saobracajnoj video tezinu koju sam vec napisao i kod mene je slicna tezina mada je motor nesto veci i naravno tezi. Inace je bilo dosta brljanja u upisivanju tezine vozila na tehnickim pregledima pre nekoliko godina tako da ono sto pise u saobracajnoj ne mora da znaci da je stvarna tezina. Bio je tu neki cirkus oko tumacenja nekih propisa (naravno napisanih potpun nedvosmisleno  =)) ) sto samo moze kod nas...

Van mreže ugi85

Odg: K: Skoda Fabia
« Odgovor #18 poslato: 24. Sep, 2016. 22:23 »
Razlika u tezini izmedju ova dva motora je 20kg.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže zare

Odg: K: Skoda Fabia
« Odgovor #19 poslato: 24. Sep, 2016. 22:27 »
Evo sad nadjem u Haynes-u da je tezina od 1090 do 1315 kg u zavisnosti od modela.

Van mreže ugi85

Odg: K: Skoda Fabia
« Odgovor #20 poslato: 24. Sep, 2016. 22:31 »
To nije tacno, najtezi je RS i tezak je 1245kg.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže Beli82

Odg: K: Skoda Fabia
« Odgovor #21 poslato: 25. Sep, 2016. 00:53 »
1.2 HTP nije mrtva raga, pogotovo ne kada se potera u obrtaje. Klima ga kolje kao i svaki mali gradski auto, ali je opet bolji od dizela. U gradu je pravi zvrk, veoma elastičan motor koji je meni veoma zanimljiv za vožnju. Na otvorenom ga lepo teraš oko 90km/h i imaš smešnu potrošnju. Fabije sa ovim motorima su koka-kolini komercijalisti brutalno zlostavljali po svakakvim terenima i uslovima vožnje, i kada ih oni nisu sahranili, nećeš ni ti na kratke relacije.
Ovo je jedan od ubedljivo najboljih motora za grad, a pogotovo za kratke relacije, i zbog (ne)habanja motora, ali i zbog potrošnje i grejanja zimi. Meni zimi Fabija za mojih 3,3km do posla već na pola puta digne temperaturu na radnu tako da se ne mrznem u kolima, dok ću sada sa Fokusom neminovno da izigravam smrznuti filet Pangasius-a preko zime...osim ako ne budem pravio krug do Bežanijske kose, pa odande pravac na posao.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže Marko Curcic

Odg: K: Skoda Fabia
« Odgovor #22 poslato: 26. Sep, 2016. 22:09 »
Moje iskustvo sa Fabiom je fenomenalno, konkretno sa 1.4/100ks motorom. Umeren potrosac, kombinovane voznje 6-8L.
Moja je napunila 250000 radjeno je osvezenje motora na oko 190000. Ide solidno ali moram da iskljucim klimu kad zelim da preticem!
Ne bi da idem u off preterano, ali ja bi moju prodavao jer mi stize Octavia  :)

Van mreže shuxx

Odg: K: Skoda Fabia
« Odgovor #23 poslato: 01. Mar, 2017. 10:58 »
@ sub zero

da nisi iz prokuplja, ja jesam, i imam fabiu 2004 g, 1.2htp 64ks, lanac nije menjan do 215000km, ali sada će biti, samo se nadam da će poterati duže od 8000  :-[

lično imam dobro iskustvo sa tim motorom, sada bih rado kupio 1.2htp 70ks samo da naiđem na karavana
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI