Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA Octavia
»
OCTAVIA 2013-2020
»
Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
Strana:
«
1
2
3
...
6
»
Dole
Autor
Tema: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI (Pročitano 8828 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Filip
Laurin&Klement
Poruke: 2697
Like ukupno: 3
L&K ugled:
51
Lokacija: Požarevac/Beograd
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #15 poslato:
14. Nov, 2016. 21:21 »
evo jedne slične koju sam snimio na ulicama Praga pre skoro dve godine
Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
adamGT
Laurin&Klement
Poruke: 463
Like ukupno: 13
L&K ugled:
18
Lokacija: AR
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #16 poslato:
14. Nov, 2016. 21:59 »
Lepa ti ova racunica,ali kao sto kolege napomenuse bilo bi lepo da ukljucis u racunicu i cene malih i velikih servisa,koje su skoro pa duplo vece za recimo 2.0 tdi u odnosu na 1.4 tsi, onda je tu jos npr dpf filter,sta je sa gorivom potrosenim na regeneracije i mogucim potencijalnin problemima sa filterom na toj km, moje vidjenje je da kad se sve sabere i oduzme to je sve tu negde samo je pitanje ko sta vise voli i ko je na sta navikao
Sent from my Redmi 3tSi
bursa
Active
Poruke: 13
Like ukupno: 0
L&K ugled:
5
Lokacija: beograd
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #17 poslato:
14. Nov, 2016. 22:28 »
Lično, da novac nije problem ( a kad nije ) uzeo bi 1.8TSI, uvek dovoljno snage kad zatreba, rekao bih klasika. Ne divljam u saobraćaju al treba kadkad i preteći neki šleper e tu brale konjaža igra ulogu. Dizele u životu nisam imao, lično na mene ostavljaju po malo utisak našminkanog traktora. Jedino bi mogao uvek vozati komšijinog Mercedesa W123 200D e to je vanvremenska mašina, neponovljiv doživljaj. Staneš na semafor a on te ljuljuška i brekće. : ))) Ubrzanja nema džabe stiskaš papučicu gasa...ubrza kad se seti al kad ubrza ( a ti u medjuvremenu i zaboraviš zašto i kada si ubrzavao ) limuzina pliva eeee to su kolica.
Odlutah ja...elem da karavan napred nakačim android fon na tačped multikulti info pult a pozadi turim par tek sredjenih mangulica....divoteee!
Vozi: fiat punto
voyager
Laurin&Klement
Poruke: 868
Like ukupno: 1
L&K ugled:
10
Lokacija: Beograd
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #18 poslato:
14. Nov, 2016. 22:53 »
Ako voliš da računaš, mani se fabrički deklarisane potrošnje nego pronađi te modele na spritmonitor.de pa preračunaj ponovo.
I naruči auto pre FL-a
«
Poslednja izmena: 14. Nov, 2016. 22:58 voyager
»
Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M
nidza
Laurin&Klement
Poruke: 1319
Like ukupno: 54
L&K ugled:
32
Lokacija: Beograd
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #19 poslato:
14. Nov, 2016. 23:10 »
Nema još puno vremena. Mislim da se porudžbine zaključavaju uskoro, treba da proveri sa dilerom.
Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021
observer
Laurin&Klement
Poruke: 1055
Like ukupno: 250
L&K ugled:
16
Lokacija: Novi Sad
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #20 poslato:
15. Nov, 2016. 18:44 »
Svaki auto moze lepo da ubrza ako je ispravan, stvar je samo osecati (ili znati) gde mu je vrh obrtnog momenta i baratati menjacem u skladu sa tim.
Sto se tice racunice, ugrubo je sasvim ok, ne terajte decka da radi doktorat ovde.
Svaki potrosi do 20% vise u realnim uslovima ali odnosi ostaju uporedivi.
Sto se tice servisa, svi imaju bubice. Benzinci npr. imaju bobine koje im se smatraju za "potrosni deo". Sa dizelima treba racunati bar na zamenu dpf posle 150-200 kkm (oko 1500-2000 eur), dizne i turbina mogu da odu i benzincima (istina kod dizela su dizne skuplje, konkretno za "nase" tdi cr motore su cca 600 eur/kom). Sve u svemu, usteda na gorivu se kod dizela pojede povecanim troskovima servisa na oko 200 kkm. Ja licno volim dizele samo iz jednog razloga - volim da vidim prosek potrosnje ispod 5 litara
, malo tu ima i "trauma iz detinjstva" jer sam uvek bio frustriran potrosnjom benzinaca (z101) od oko 10 litara.
Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017
nelle
Style
Poruke: 79
Like ukupno: 0
L&K ugled:
5
Lokacija: Zrenjanin
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #21 poslato:
15. Nov, 2016. 19:28 »
Ah, drage li teme u našeg naroda
@bursa
Ili, uzmi računicu sa tng uređajem, pa za iste novce na 10 god. pazari i vozi S3 1.4tsi. Prtljažnik sa bocom isti ili veći nego kod O3, održavanje manje-više isto (razlika verovatno nije ni za uzimati za računicu od >30k E, motor je isti), prodaja sigurno bolja. Ako uopšte tng dolazi u obzir...
Naravno, ili se zadrži na O3, ali sa manje troškova goriva (ne znam koliku ulogu igra prtljažnik) ili pojačaj na O3 na 1.8tsi i opet ostaje razlika u troškovima goriva.
U svakom slučaju(sa i bez tng-a), u prilog benzincu idu i troškovi registracije za sad zbog značajno manje kubikaže. U slučaju kaska (a valja nov auto osigurati) obračunava se na vrednost vozila, pa bi za tsi trebao biti nešto niži, valjda 10ak%.
Izvinjavam se za spam - jel' tng ok za nove/savremene tsi?
Vozi: O3 fl 1.2 tsi
bursa
Active
Poruke: 13
Like ukupno: 0
L&K ugled:
5
Lokacija: beograd
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #22 poslato:
15. Nov, 2016. 19:33 »
Na 1.2TSI sto posto znam da imaju vec pripremljene pozicije i dzekove u prostoru motora. Nedavno je kolega taksista od mog kuma kupio novu Fabiu, pa su cekali odobrenje od Skoda fabrike za naknadnu ugradnju gasne instalacije da ne bi izgubio garanciju i kad su je dobili ovlasćeni diler ih je uputio gde da odu i ugrade plin...otprilike oko 900e plus na cenu.
Vozi: fiat punto
bursa
Active
Poruke: 13
Like ukupno: 0
L&K ugled:
5
Lokacija: beograd
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #23 poslato:
15. Nov, 2016. 19:46 »
Poenta priče je da mi nije problem u potrošnji Oktavije 1.4 TSI već kako da dobacim do nje : ))
Gledao sam Rapid i ne svidja mi se, nije to to. Oktavija mi je prava mera.
Vozi: fiat punto
bursa
Active
Poruke: 13
Like ukupno: 0
L&K ugled:
5
Lokacija: beograd
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #24 poslato:
15. Nov, 2016. 22:24 »
Trebalo je vremena al ga konfigurisah konačno..
Vozi: fiat punto
ИгоР
Laurin&Klement
Poruke: 391
Like ukupno: 1
L&K ugled:
6
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #25 poslato:
15. Nov, 2016. 22:42 »
Купиш бензинца (што јачег можеш), уградиш LPG OBDII који ради истовремено на гас и бензин и сваки дизелаш губи смисао, моментално...као и напријед наведена рачуница.
Поготово ако већ има припрема за гас као што кажеш. То се може посложити да иде боље већ на бензин, уз повећану потрошњу наравно.
«
Poslednja izmena: 15. Nov, 2016. 22:46 ИгоР
»
bursa
Active
Poruke: 13
Like ukupno: 0
L&K ugled:
5
Lokacija: beograd
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #26 poslato:
16. Nov, 2016. 08:08 »
Videću sa zastupnikom oko ugradnje gasa, ono što je sigurno da je to nekih 900e preko.
Danas sam pogledao Seat i u šoku sam, Seat Leon je bukvalno španska škoda, čak i kad sam uporedio sa sličnim paketom opreme škodu oktaviju razlika u ceni manja od 200e.
Da se razumemo ne pada mi na pamet da uzimam Seat, Škoda je kod nas zakon, po zastupljenosti i brojnosti odmah iza Fiata.
Vozi: fiat punto
voyager
Laurin&Klement
Poruke: 868
Like ukupno: 1
L&K ugled:
10
Lokacija: Beograd
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #27 poslato:
16. Nov, 2016. 09:03 »
Seat i Skoda su sestrinske firme, nije to ništa čudno. U okviru grupacije gađaju malo različito tržište.
Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M
Skorpion
Laurin&Klement
Poruke: 336
Like ukupno: 21
L&K ugled:
8
Lokacija: Beograd
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #28 poslato:
17. Apr, 2017. 09:41 »
Sta bi na krajem si kupio Octaviu
Sent from my SM-G930F
Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw
observer
Laurin&Klement
Poruke: 1055
Like ukupno: 250
L&K ugled:
16
Lokacija: Novi Sad
Odg: Malo matematike : ) 1.4TSI ili 1.6TDI ili 2.0TDI
«
Odgovor #29 poslato:
17. Apr, 2017. 12:48 »
Ja bih samo da dodam malo ulja na vatru i da opisem moje trenutno zapazanje sa Golfom 1.2 TSI i doduse posle jako malo km (583): opsti prosek je 5.3 a u nekim dnevnim relacijama uspevam da ga spustim na 4.8.
Pri tome, vuce neocekivano dobro (bolje nego Polo 1.6 TDI sa 75 KS). Polo ima opsti prosek 4.78 od kupovine do danas (99.000 km) (uglavnom ujednacen odnos grad/magistrala/autoput, sve po 1/3 ukupne kilometraze). Dakle, tu su negde.
Jeste da se ne odnosi na konkretne motore iz naslova ali ima veze sa racunicom benzin - dizel.
Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017
Strana:
«
1
2
3
...
6
»
Gore