Autor Tema: Emergency braking iskustvo  (Pročitano 5507 puta)

0 članova i 10 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže voyager

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #15 poslato: 01. Nov, 2017. 14:39 »
Acc i Front Assist na O3 funkcionise ali u uputstvu pise da magla, kiša i sneg otežavaju rad sistema. Ja za četiri godine svakojakih vremenskih uslova nisam primetio uticaj vremena.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Na mreži Peja

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #16 poslato: 01. Nov, 2017. 15:17 »
Hvala za info.
Mislim da FrontAssist detektuje kamerom. ACC detektuje ili radarom ili laserom. Ako je detekcija laserom, verovatno bi magla mogla zasmetati, ali ako je na principu radara, onda bi trebalo da nema uticaja.
https://www.youtube.com/watch?v=IeOoQ-kEhlQ
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Na mreži nidza

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #17 poslato: 01. Nov, 2017. 16:24 »
Da li bi uz pomoć radara zaustavio auto u mrklom mraku ili magli, ako stoji poprečen auto bez svetala na AP recimo, bez načina da ga svojim očima na vreme uočiš?



  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Na mreži Peja

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #18 poslato: 01. Nov, 2017. 16:43 »
Ne znam, ali nije to ono sto me zanima.

Pitanje u smislu povećanja bezbednosti vožnje u uslovima guste magle. Naravno da je najsigurnije ne voziti, ali nekada se mora. Osim vožnje brzinom spram uslova na putu, interesuje je me da li postoji mogućnost korišćenja bezbednosnih sistema vozila kao dodatna mera povećanja bezbednosti.

Dakle, da li ACC i Emergency-braking funkcionišu u uslovima guste magle na putu?

  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže voyager

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #19 poslato: 01. Nov, 2017. 17:06 »
Na principu radara na O3 rade i ACC i FA.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže voyager

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #20 poslato: 01. Nov, 2017. 17:06 »
Nisam probao :)
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže voyager

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #21 poslato: 01. Nov, 2017. 17:58 »
U varijanti DSG bi mogao da zaustavi sam. Da li bi na vreme detektovao prepreku ne znam ali verujem da bi mogao. Kod manuelca bi ili počeo da koči pa da traži da vozač preuzme kočenje zbog preniskog rpm-a ili bi odmah tražio da vozač koči jer je prepreka izuzetno blizu.

Ovako inače ACC i FA funkcioniše pa bi tako reagovao i na auto koji stoji.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Na mreži nidza

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #22 poslato: 01. Nov, 2017. 18:09 »
Vrh. Sad mi je žao što nisam kofigurisao.

Imam popriličnu km na AP po jakoj magli. Nije mi palo napamet da ima i bezbedonosnu ulogu, ne samo za održavanje rastojanja.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže mirkuk38

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #23 poslato: 01. Nov, 2017. 18:20 »
Meni samo pišti i vizuelno upozorava kada misli da ne pratim prepreku ispred, a razlika u brzini ukazuje na skori incident. Nikada nisam bio u prilici da mi ukoči zbog frontalnog udesa.
Ali prilikom isparkiravanja u rikverc mi je jednom zakočio zbog bočnog nadolazećeg saobraćaja. M6 je menjač bez ACC.
Imam sve parking senzore + blind spot detection.

Inače, vozio sam neko kraće vreme M6 Superbicu sa ACC na autoputu. Iako je distanca bila postavljena na MAX, prilikom sustizanja automobila u brzoj traci, sistem je odreagovao dosta kasniije nego što bih ja lično, i relativno naglo zakočio da zadrži rastojanje. Prva pomisao mi je bila: ala će ovo da obrije diskove, ako je ovo normalno.  Razlika u brzini nije bila nešto velika, možda 30ak km/h. Doduše, ja sam veoma nežan prema autu, kočim motorom, anticipiram situacije itd... pločice mi traju 150.000km+.  U svakom slučaju, ima tu dosta prostora za poboljšanje. Možda bi bilo bolje da je ACC bio onaj do 210km/h ili koliko već, pa da radar dobacuje na veću daljinu.

Sent from my LG-H815  


Na mreži nidza

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #24 poslato: 01. Nov, 2017. 18:25 »
Meni zapište prednji senzori kad neko pokušava da me iseče što je dobar štos. Prvo sam mislio da se tripuju, međutim reaguju na naglo prestrojavanje, pripreme te na reakciju unapred.

Baš sam zaintrigiran da li bi počeo da koci sam ako detektuje prepreku na sred puta. To je must have opcija za bilo koji vid smanjene vidljivosti, ako to radi kako treba i baš sam magarac. :D

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Na mreži Peja

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #25 poslato: 01. Nov, 2017. 18:52 »
A po magli?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Maksimus

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #26 poslato: 01. Nov, 2017. 18:52 »
Meni je kocio par puta (kad mi neko uleti u traku a lose proceni moju brzinu). Pisti nekoliko puta dnevno  :B=) . Inave front assist radi preko radara,ne kamere.

Na mreži Peja

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #27 poslato: 01. Nov, 2017. 18:54 »
Kako onda detektuje pešake?

Isuviše su mali kao objekat koji treba primetiti u tako kratkom vremenu.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže voyager

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #28 poslato: 01. Nov, 2017. 19:26 »
Moj ne detektuje pesake
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže voyager

Odg: Emergency braking iskustvo
« Odgovor #29 poslato: 01. Nov, 2017. 23:02 »
ACC je najbolji opcional koji možete staviti na auto.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M