Autor Tema: Škoda Kodiaq RS  (Pročitano 29508 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Super 20

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #195 poslato: 02. Nov, 2019. 22:28 »
Da ,kao sto rekoh auto od 500ks ima smisla samo da placas kazne posto skoro svaki put ce da prekoracujes dozvoljenu brzinu ,a potrole su sve cesce i kod nas i kod vas. Ima smisao 500ks ako zivis u DE, drugo sve je samo izgovor ili hir ako si previse bogat. Sportski auto je jedna stvar limuzina je druga, kakvo god podvozje i set up neka ima. Ne moze nikad velika limuzina da bude sportska,to je cista fizika.Zamisli samo jedan A8 ili S class i sportska voznja???  Uvek ce jedan ford focus imati 10 puta bolje drzenje u krivinu od jedan superb. Tako da djabe pricamo dalje. Naravno i udobnost i komfor ce uvek biti daleko vise na strani limuzine. Sve drugo su "kompromisi" i marketing.
  • Vozi: Superb

Van mreže djordje48

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #196 poslato: 02. Nov, 2019. 23:36 »
Odvojmo u diskusiji povlacenje od 80 do 160 i sportski ulazak u krivine.  ;) poredimo nekad babe i zabe. Tj zbog nedostatka da vozimo vise automobila ili finansijske situacije moramo da kupimo jedan za sve prilike. Npr mene interesuje SUV karavan ili mini ven (kombi) koji ce da otkine od 100 do 160 na autoputu. Ne interesuje me voznja po krivinama. Znaci kad je pun ljudi i tereta da lepi za sediste po ravnoj liniji na pravcu na autoputu.  :o  i da polozi test Begaljicko brdo npr. Ili test rudnik-Ibarska da kida u petoj uz brdo. A tek na takvim deonicama se vidi koliko 100, 150 ili 200 KS nisu dovoljni :-X

Van mreže Maksimus

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #197 poslato: 02. Nov, 2019. 23:58 »
Da ,kao sto rekoh auto od 500ks ima smisla samo da placas kazne posto skoro svaki put ce da prekoracujes dozvoljenu brzinu ,a potrole su sve cesce i kod nas i kod vas. Ima smisao 500ks ako zivis u DE, drugo sve je samo izgovor ili hir ako si previse bogat. Sportski auto je jedna stvar limuzina je druga, kakvo god podvozje i set up neka ima. Ne moze nikad velika limuzina da bude sportska,to je cista fizika.Zamisli samo jedan A8 ili S class i sportska voznja???  Uvek ce jedan ford focus imati 10 puta bolje drzenje u krivinu od jedan superb. Tako da djabe pricamo dalje. Naravno i udobnost i komfor ce uvek biti daleko vise na strani limuzine. Sve drugo su "kompromisi" i marketing.
Evo imam vec par hiljada km za volanom panamere sa 460ks,ni jednu jedinu kaznu i tvrdim da kroz krivine ima zavidne performanse iako ima skoro 2 tone,sa sve 4x4 sistemom hoce da zabaci zadnji kraj i po suvom,bolje lezi u krivini i inspirativnija je za voznju od vecine kupea koje sam probao.
Tako da i te kako postoje limuzine(automobili sa 4 vrata) koji mogu da budu jako zabavni i brzi,toliko da postide veliki broj sportskih automobila. Ali ne i npr S klasa,ona je okrenuta luksuzu cak i kad je amg izvedba u pitanju ;) .

@djordje48 Za to sto tebi treba,od pristupacnih SUV modela ima Cupra Ateca.
Kodiaq rs je ipak porodicni orijentisan,veliki prakticni SUV sa odlicnim performansama(za to sto jeste) koji je ucinjen zanimljivijim i nesvakidasnjim u svojoj klasi(motorom,active zvukom,sportskim detaljima spolja i unutra). Ozbiljniji auto od atece,ali i manje sportski.
Mada generalno ako te vise zanima brzina na pravcu to je dosta lakse i jeftinije za postici nego brzinu u krivini. Vise manje bilo koji automobil sa novom generacijom 2.0 tsi motora ima odlicne predispozicije za veliku snagu i sjajna ubrzanja na pravcu.

Van mreže djordje48

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #198 poslato: 03. Nov, 2019. 08:38 »
Mislio sam na nesto vako O0

https://youtu.be/ZzmrW7h4UdM

Van mreže djordje48

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #199 poslato: 03. Nov, 2019. 08:49 »
Za ovom azdajom...svaka....rampa je moja! =))  babicu izadji mi na crtu =))  pardon RAMPU!

https://youtu.be/oHMUJOzBNYA

Od rampe do rampe za....3 sekunde...pardon od rampe do ramle sve samleveno! =))

Van mreže Melja

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #200 poslato: 03. Nov, 2019. 09:24 »
Nije ni ovaj los :)
https://www.youtube.com/watch?v=dIVxsEM191U

Sent from my VKY-L29  

  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TDI 170 2010 Ambition

Van mreže djordje48

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #201 poslato: 03. Nov, 2019. 09:48 »
Ijao odlican :bravo:  radila ga neka ceska tjunerska kuca...vrh

Van mreže Super 20

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #202 poslato: 03. Nov, 2019. 15:03 »
  • Vozi: Superb

Van mreže fobia24

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #203 poslato: 09. Nov, 2019. 15:52 »
Ljubljana Citypark

Van mreže Melja

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #204 poslato: 27. Dec, 2019. 11:18 »
Ne razumem bas razlog sto ne moze da se kupi, ali dok superb sluzi dobro je. No, doci ce brzo vreme promene buduci da je vec na 230000 km i ako oni ne budu hteli da prodaju RS icemo preko granice  :) Mozda se i promeni nesto kad izadje facelift.
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TDI 170 2010 Ambition

Van mreže djordje48

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #205 poslato: 27. Dec, 2019. 11:49 »
Svaka cast kolega! E to je pravi ljubitelj kad se po kodijak RS ide preko grane :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:

Van mreže Maksimus

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #206 poslato: 27. Dec, 2019. 12:30 »
Iako je mozda protiv pravila foruma,ali ja ne mislim da kodiaq rs opravdava tu cenu kod nas. U inostranstu ok,kod njih su cene generalno dosta vise pa i superb i kodiaq neretko prebace 50k,ali ovde je nekih 45(sa popustom) barijera preko koje mislim da ne treba ici za taj auto. Odes,narucis,nov auto,po svojon specifikaciji itd i to naravno ima svoju draz.

A ovako sa lagera za 50+ bih radije gledao npr x3 40d,pogotovo kad vec ides na uvoz.

Video sam par kodiaqa rs,meni licno se najvise svideo svetlo plavi,verovatno jer je boja jako neobicna,pogotovo na SUV modelu,a dobro mu stoji.

Van mreže Melja

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #207 poslato: 27. Dec, 2019. 12:38 »
Otom potom kad dodje vreme. Kazem mozda dotle i bude dostupan kod nas kad izadje facelift. Sto se drugih tice, sedeo sam jednom u X5 i ne odgovara mi. Ne znam zasto ali kod tih vozila je pod u visini praga od vrata, dok je kod Skode pod ispod, a to mnogo znaci za mene koji imam noge ko roda. Skoda mi se svidja zbog dobrog odnosa ulozeno/dobijeno, pouzdana, nije skupa za odrzavanje i dosta prostranija od konkurencije a i to mi je veoma bitno. Sto se tice cene takve Skode, da nazalost nije mala, ali ekvivalent neke premium klase je mnogo skuplji pa je to valjda neka uteha.

PS: Meni je race blue lepa boja ili crna, mada je crna lepa samo kad si daleko od nje i kad je opran, inace se sve zivo prepoznaje na farbi  :))
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TDI 170 2010 Ambition

Van mreže fobia24

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #208 poslato: 27. Dec, 2019. 12:54 »
Nema ga u Srbiji. Kako sam ja cuo od jednog dilera, nece ga ni biti. Jer cena je problem, dosta je povoljniji od trzista na zapadu, a minoran broj koliko se i po toj povoljnijoj ceni u Srb proda nisu isplativi njima da rizikuju negativne komentare npr u Nemackoj zasto je tooiko tamo skuplji. Cene skoda skacu. Mojima je kodijak proizveden u novembru bas u nedelji kada je bilo novo poskupljenje koje je kacilo sve one kojima auto do poskupljenja nije proizveden.

Van mreže Maksimus

Odg: Škoda Kodiaq RS
« Odgovor #209 poslato: 27. Dec, 2019. 15:27 »
Njegovo visocanstvo X7 npr ;) ali on je 150 000 u fullu :(

Svakog centa vredis lepotanu :bravo:

Nema kodijak konkurenciju za 50 000 evra. Nema niko dizel motor od 2000 kubika sa tolikom snagom, 4x4 pogonom, tolikom ponudom prostora i takvim stilom i izgledom. Korejanski i japanski automobili nikad nekom nemcu ne mogu biti konkurencija >:(  Moze mu biti sam drugi nemac konkurencija, a to su premijum modeli koji kostaju 3 puta vise. X3 je manji od kodijaka, po velicini tuareg, Q5 i X5 mu mogu biti konkurentni, ali realno, ko je jak, on ce da kupi X7 ;)
Nemoj da se ljutis,ali mislim da bi trebali malo baratati i cinjenicama,ne samo navodjenjem premium modela.

1. X3 je zapravo veci od kodiaqa(marginalne razlike,ali je veci). Kodiaq jeste prostraniji unutra.

2.Poredjenje sa touaregom i x5 nema nikakvog smisla,drugaciji su u svakom pogledu i osetno veci,a o razlici u ceni da ne pricamo. X7 tek nema mesta u ovoj prici(licno mi je taj auto otelotvorenje losih trendova u autoindustriji  :)) ).

3.Q5 je vec ista klasa,mada u tom "SUV D segmentu"(kom pripada i x3,kao i kodiaq) dolazi do razlike izmedju premium i nepremium konkurenata,a ta ista razlika postoji i u "obicnom" D segmentu,tj medju limuzinama. Naime premium proizvodi u toj klasi imaju uzduzno postavljene motore i pogone koji su bazirani na zadnjoj osovini,a cesto i sofisticiranija prednja vesanja(iako tu ne vaze striktna pravila,gde je odredjeno resenje automatski bolje od drugog).
Nepremiumi imaju poprecno postavljene motore sa prevagom prednjeg pogona.
Naravno tu su i one "poznatije" razlike u vidu kvalitetnijih materijala,luksuzijeg dizajna,naprednijih tehnologija itd.
E sad,ta tehnicka resenja premiuma donose prednosti u voznji(upravljanju,lezanju,udobnosti) ali mana je manje prostora u enterijeru. Doduse to je konkretno veci problem u limuzinama D segmenta jer premium limuzine te klase nisu bas izdasne sa prostorom,dok sa SUV vozilima poput x3 ili q5 to nije slucaj i imaju dobru ponudu prostora.

3. Iako jeste odlican rezultat 240ks iz 2.0 dizel  motora,3.0 sestak ce ipak nuditi bolje performanse i ugladjeniji rad,i iako kod nas povlaci i veci trosak registracije, na vozilima te vrednosti pored svih ostalih troskova to nije krucijalan izdatak. A i bmw ima 2.0 dizel vrlo slicne snage.
 
4. Ne bih tako olako iskljucivao nenemacke proizvode,ima tu jako dobrih automobila.

5. Kodiaq RS je odlican za tih cca 45k u varijanti odes u salon,porucis sta zelis i kupis. Ja prvi maksimalno podrzavam kupovinu novog vozila(i sam to radim).

Medjutim kada se ide na uvoz iz inostranstva(i pratece peripetije) tu dolazi do zanimljive situacije. Vozila koja su u nekom smislu specificna,nisu se jos rasirila na trzistu ili spadaju u odredjenu "nišu" proizvidjaca(kao sto je slucaj sa pomenutim kodiaqom) drze jaku cenu i u inostranstvu,jer ih ima malo u ponudi na lagerima.
Medjutim nesto poput x3(ili q5,glc,nebitno) sa dobrom opremom i smaznim motorom je u Nemackoj zastupljeno i zbog ponude mu pada cena,tako da se izvorno skuplji automobil moze kupiti za manje novca.

Zasto je kodoaq rs povucen iz ponude ne znam,ali mislim da uvoz skode iz inostranstva kod nas jednostavno nije isplativ.



Pretraga foruma [Google]