Autor Tema: Skoda Octavia 2013 1.6 - nepravilan rad hladnog motora - Garancija se ne priznaj  (Pročitano 7327 puta)

0 članova i 10 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže draganmZapočeo temu

Evo cisto neki update.

Iz InterSrema su zvali i rekli da Cacak smatra da je auto ispravan i zvali me da potpisem da oni mogu da zatvore nalog i da naplate od fabrike na sta ja nisam pristao i trazio sam pismenu potvrdu gde tvrde da je auto ok.
Tako da InterSrem je opet pisao tom liku Drazenu iz Cacka (spona sa fabrikom) pa cekam odgovor.

U medjuvremenu sam pisao skodi u ceskoj na sks.service@skoda-auto.cz bez odgvora, probao na skoda face pa me uputili na info@skoda-info.cz tako da cekam odgovor.

Pricao sam ovima iz zastite potrosaca, navodno se ne primenjuje zakon o zastiti potrosaca jer sam drugi vlasnik vozila i auto je stariji od dve godine, ali kao da donesem iz skode info o svemu sto je radjeno pa ce videti da li mogu sta. Kao to  sto je moj subjektivan osecaj da auto treska to ne znaci da ne radi kako treba :D da ne verujes...

Tako da videcu sta ce iz Cacka javiti, a izgleda da cu morati ovo sam da resim o svojoj reziji na kraju jer je ovo dobra stara Srbija :D
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6 TDI 2013 Elegance

Van mreže Karlheinz

x neovlascenih servisa kod kojih sam bio.
Šta kažu majstori u neovlašćenim servisima kod kojih si bio, u čemu može da bude problem i šta je rešenje? Da li si to (problem/rešenje) sugerisao ovima iz ovlaćenog i šta kažu na to?

Ko je vozio auto pre tebe i da li je imao neke intervencije na njemu?
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže draganmZapočeo temu

Majstori u neovlascenim servisima sumnjaju na dizne (nisam isao detaljnije od prostog misljenja dok ne vidim sta ce ovamo biti).
Za sve detaljnije treba da se jel spoji na komp itd. To mi je opcija ako ovamo nista ne uspem resavacu privatno.

Danas su me ponovo zvali iz skode (nakon sto sam im rekao da sam se zalio skodi u ceskoj, zastiti potrosaca i trazio napismeno potvrdu od njih da auto po njima radi ok) da doteram auto danas popodne da ujutro opet premere kompresiju i sta sve vec ne pa da ponovo posalju skodi u ceskoj.

Pre mene privatno lice, nije imao nikakve intervencije bar ne u garanciji (sistemu) da je zabelezeno.

Javim sta rese...
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6 TDI 2013 Elegance

Van mreže BrRista

Nazalost to je cest problem sa nama krjnjim korisnicima i proizvodjacima automobila, delova, materijala. Svesni su i oni da nesto ne valja ali ce samo reci - Sve je u dozvoljenim granicama tolerancije. Tako im je najlakse da rese problem. Cesto nailazim na probleme sa materijalom u svom poslu i od proizvodjaca dobijem takav odgovor - da covek popizdi i otera ih u pm zauvek...
  • Vozi: Skoda Octavia Scaut 2.0 tdi

Van mreže draganmZapočeo temu

Bas su me sada zvali iz skode kazu da su prva i 4. dizna valjda u plusu druga i 3. u minusu i da negde je od ulja vlazno na grejacu pa valjda dizne ipak nisu ok, porucice 4 nove dizne. Ako to ne resi slace ga za Cacak.
A videcemo na kraju sta ce od toga svega biti...

pozz
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6 TDI 2013 Elegance

Van mreže mirkuk38

U prvom postu si rekao da su promenjene sve četiri dizne. Kako sad ponovo dizne u problemu ??

I sve to na 60k ???  Užas.  hearcut

Ja sam već prebacio tu kilometražu i nadam se da do 300k neću ništa dirati osim jednog velikog servisa... a kada pročitam ove horor priče, ne bude mi dobro  :(

Van mreže draganmZapočeo temu

Da prvi put je menjana jedna dizna, sve bilo ok 2 nedelje pa onda opet zezao. Potom su promenjen 3 dizne.
Sada opet porucene 4 nove. Sta da ti kazem nada umire poslednja  :B=)
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6 TDI 2013 Elegance

Van mreže observer

Dokaz kako nedovoljno informativan naslov teme ne pomaze - juce sam video temu, al ko velim, ne pise TDI pa sam mislio da je benzinac ;) ali posto nema bezinca 1.6 jos od sredine 2000-tih, danas sam ipak otvorio pa hajde da kazem koju.
Elem, ja sam imao slican problem - kada je auto hladan, ponekad na leru je znao da mi se bukvalno trese ceo auto - preko sedista cak - osecas kao da ti neko dupe pomera gore -dole. Nesto poput lakog zemljotresa. To sam imao prakticno od prvog dana ali se nisam mnogo uzbudjivao jer sam sve svoje "uzbudjavanje" potrosio u pocetnickim vozackim danima i sada kao vec mator covek sam resio da me "bole k-enis za sve".
I tako je to trajalo 6 godina i 87.000 km kada mi je u maju 2016 riknuo EGR (standardna boljka kod tog motora).
Nakon zamene (koja je van garancije a u ovlascenom servisu kostala cca 600 eur) nikada vise nisam imao isti problem.
Sada auto ima 97.000 km i za sada je sve ok.
Eto, ne znam zasto sam ovo napisao, ali mozda pomogne.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže draganmZapočeo temu

@observer iskreno nije mi ni palo na pamet da dodam TDI  :D
Hvala ti na podeljenom iskustvu, upravo tako kako si opisao celo sediste se zatrese i to samo dok je hladan (uglavnom na prvo paljenje ujutro). Preko leta se daleko manje manifestuje.
Da li se tebi desavalo isto i kada je motor paljen vise puta u toku dana?

Napomenucu u skodi i ERG ventil ako dizne ne pomognu...

Pozz
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6 TDI 2013 Elegance

Van mreže mlax

I tako je to trajalo 6 godina i 87.000 km kada mi je u maju 2016 riknuo EGR (standardna boljka kod tog motora).
Nakon zamene (koja je van garancije a u ovlascenom servisu kostala cca 600 eur) nikada vise nisam imao isti problem.
Zamena EGR-a 600 evra? Dal je moguce da je toliko skup za 1.6tdi?
Za 1.9tdi je bio oko 100 evra.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže observer

Sve isto samo sto je meni ljuljao bas dugo. Npr.prvo jutarnje paljenje (odmah krenem) i na prvom semaforu ljulja se ceo auto. I tako ceo jedan interval crvenog svetla na semaforu, dok ne krenem a onda vec na prvom sledecem semaforu (kad se malo zagreje) sve bude ok. Godisnje doba nije imalo uticaja na to koliko se secam.
Sto se tice cene, EGR ventil na novim CR motorima ide u kompletu sa hladnjakom gasova (to je ono sto mnogima procuri) pa je zato skup - sve zajedno cini jednu celinu.
Sve u svemu, jedan vrlo cudan motor, koji mozda jeste izdrzljiv (to cemo tek da vidimo) ali ima dosta svojih bubica (narocito kad se "udruzi" sa DPF).
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Pedja78

Imao sam isti problem. Prijavio sam problem servisu u Cacku gde sam i kupio auto. Za probleme koje sam uocio a to je nepravilan rad motora ujutru i vibracije na odredjenom broju obrtaja zamenili su mi trecu diznu i set kvacila i ceo menjac. Naravno sve u garanciji. Kazu da je popravka kostala pola miliona dinarA.

Van mreže Peja

Motor, automobil, godiste i pri kojoj kilometrazi?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže draganmZapočeo temu

Evo cisto update...
Zamenjen su sve 4 dizne, prema njima 80 posto treskanja je eliminisano (ja nisam sedeo/probao) ali navodno i dalje tresne tu i tamo, pa hoce sutra ujutro dok je hladan da probaju jos jedno.
Ukoliko bude i dalje trebalo bi da ga onda salju za cacak...

pozz
  • Vozi: Skoda Octavia 1.6 TDI 2013 Elegance

Van mreže lipovaccc

Druze tako je samo ti nji nagazi i nemoj da popustas ...
Evo mojoj komsinici Fabia mk3 1.4Tdi 110ks DSG stoji u servisu vec 4 nedelje zbog nosaca motora i trapa ...
Njoj vrate auto kazu sve uredu motor hoce da iskoci napolje zbog nosaca ...
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god