0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Ljudi, moj drug se vise od 10 godina sudi za odstetu i povredu koje je pretrpeo kao biciklista u udesu za koji nije kriv i gde je sve potpuno jasno. Par svedoka o ostecenoj bicikli i opremi, par vestaka za istu stvar i sud nikako ne moze da presudi za nesto sto je jasno kao dan. A vi hocete u ovoj "drzavi" da se sudite protiv kompanije koja je jaca od nase drzave .
Ima tu mnogo ozbiljniji detalj. Kod nas je zabranjen po uredbi/zakonu uvoz automobila ispod odredjenog eu standarda. Ako to nije zadovoljeno uvoznici nisu smeli uvesti te automobile. To je dovoljno da svako individualno tuzi uvoznika a najvise drzava jer je ostecena najvise. U sustini to je posao za tuzilastvo. Takodje eko taksa koja se placa, placena je na odredjenu euro kategoriju, i tu je drzava prevarena. Nakon toga ide i individualna steta. Iskreno jedan od parametara kad covek uzima nov auto je i euro standard, ako parametri emisije iskacu iz euro standarda onda taj auto nije ono sto je deklarisano i prodato.Da zivimo u normalnoj zemlji bilo bi kao u Koreji, optuznice i odsteta. Plus skupljanje na gomilu svih automobila i otkup kao u usa.
To o čemu govoriš je zaštita države od takvih vozila - štetnih po okolinu. Pojedinci nemaju štetu. Niti su platili višu taksu, niti im je na bilo koji način otežan uvoz. Šta bi onda tražili da im sud dosudi? Naknadu za državu?Ako država ne brine o sebi, to je problem sistema (ne kažem da ga nema, naravno ). A, ruku na srce, nije da treba da nas ispravni motori brinu koliko god da zagađuju. Bar 15% automobila troši ulje kao pogonsko gorivo, pa prođu tehnički pregled i voze se redovno. Takođe. mislim da je novinski tekst nedorečen, odnosno poluinformacija. Što bi nekom sud dosudio punu vrednost vozila, a da on to vozilo ne vrati nazad? Tako izgleda klasičan poništaj ugovora - svako svoje vrati i kao da posla nije ni bilo + se nadoknađuje šteta ako se dokaže da postoji. Ima i varijacija na ovu temu, od slučaja do slučaja, treba uzeti sve okolnosti u obzir...