Autor Tema: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi  (Pročitano 8202 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže nikolaj

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #45 poslato: 23. Feb, 2017. 11:41 »
Ne treba, nego mi je bila nedoumica reč resetovanje. Dve nedelje pre crkavanja pumpe za gorivo, desilo mi se isto što i tebi. Upalila se chek lampica, majstor poništio grešku, vozio normalno još petnaestak dana, a onda ponovo paljenje chek lampice, provera nivoa ulja ( nivo visok zbog ulaska goriva u karter ) i zamena pumpe za gorivo. Nije mi cilj da te plašim unapred, ali to se desilo meni pa obrati pažnju.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže djordjebg

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #46 poslato: 23. Feb, 2017. 11:56 »
Kod tih skupljih delova imajte u vidu da u AC Krnjaca imate 10% popusta na kes, cak i ako ne ugradjujete kod njih!
Na toj pumpi goriva se moze ustedeti 20 evra na taj nacin.
Opet ako ugradite kod njih imate 20% na deo i 30% na ruke pa se moze ustedeti prilicna svota.

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #47 poslato: 23. Feb, 2017. 12:14 »
Ne treba, nego mi je bila nedoumica reč resetovanje. Dve nedelje pre crkavanja pumpe za gorivo, desilo mi se isto što i tebi. Upalila se chek lampica, majstor poništio grešku, vozio normalno još petnaestak dana, a onda ponovo paljenje chek lampice, provera nivoa ulja ( nivo visok zbog ulaska goriva u karter ) i zamena pumpe za gorivo. Nije mi cilj da te plašim unapred, ali to se desilo meni pa obrati pažnju.
Mislim da to nije u mom slučaju. Naime predhodni vlasnik je na nekih 40 ili 50hiljada imao istu situaciju, resetovao i prešao još toliko do ovog trenutka. Neka nepravilnost postoji s vremena na vreme ali turbina nije pokvarena.

Послато са HTC Desire 820  

  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže nikolaj

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #48 poslato: 23. Feb, 2017. 14:48 »
Mislim da to nije u mom slučaju. Naime predhodni vlasnik je na nekih 40 ili 50hiljada imao istu situaciju, resetovao i prešao još toliko do ovog trenutka. Neka nepravilnost postoji s vremena na vreme ali turbina nije pokvarena.

Послато са HTC Desire 820  



Bilo bi lepo da je tako. Moguće i da je samo do prljavog goriva.

Kod tih skupljih delova imajte u vidu da u AC Krnjaca imate 10% popusta na kes, cak i ako ne ugradjujete kod njih!
Na toj pumpi goriva se moze ustedeti 20 evra na taj nacin.
Opet ako ugradite kod njih imate 20% na deo i 30% na ruke pa se moze ustedeti prilicna svota.

Hvala Đorđe, jedino loše kod njih je da ne možeš doneti svoje ulje prilikom tih radova, a ni za mali servis.
« Poslednja izmena: 23. Feb, 2017. 14:53 nikolaj »
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #49 poslato: 26. Feb, 2017. 12:21 »
Momci,

Da li da perem motor?

Volim da je sve čisto pa i motor, ali čitam da treba izbegavam.

Ima li neko iskustva?

Послато са HTC Desire 820  

  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže batke

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #50 poslato: 26. Feb, 2017. 14:38 »
Kolega Filip ima iskustva sa suvim pranjem. Može da te uputi.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže Filip

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #51 poslato: 26. Feb, 2017. 14:52 »
Hvala Batke. Evo o tome pri dnu ove strane: (ima i na sledećoj)

http://forum.skodaforum.rs/moja-octavia/skoda-octavia-1-8-tsi-elegance-bz-filip/390/

Posle pranja nikakvih problema ni sa čim nisam imao, ni bilo ko koga znam da je ovde radio /a dečko pere stalno, non-stop ima posla/ a posao je odrađen bez jedne jedine kapi vode.
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Karlheinz

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #52 poslato: 04. Mar, 2017. 10:14 »
Da li da perem motor?

Volim da je sve čisto pa i motor, ali čitam da treba izbegavam.

Ima li neko iskustva?
offtopic23
Otvori zasebnu temu pošto tvoje pitanje nema veze sa tekućom ili pronađi odgovorajuću temu na forumu, možda već postoji.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Alpros_auto

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #53 poslato: 20. Mar, 2017. 19:04 »
Juce sam Alprosu sugerisao da je auto jednom vec imao ovakvu situaciju koja je resena resetovanje, jutros uradjeno resetovanje i auto perfektno radi bez da prikazuje bilo kakvu gresku na kompu.

Trosak servisa sa 140,000.00 din smanjen na 1,400.00 din(0.7 radna sata) =)) :RR)

U svakom slucaju cuo sam se sa Saletom iz AC Stojanov i covek mi je delovao dosta samouvereno, tako da cu svakako jednom svratiti do njega kako bi bi iscekirao ovaj problem(kada budem menjao ulje i lanac pred leto).

U subotu pada kupanje pa Vam slajem slike :)



Poštovani g. Nikola,

Odgovor servisa Alpros na problem sa EPC lampicom, vozilo Škoda Yeti – 1.2 TSI

Kada je vozilo primljeno u servis i urađena defektaža utvrđeno je da je potrebna zamena komplet turbine (sa regulatorom pritiska koji je integrisan u turbinu) za dugotrajno i konačno rešavanje problema. Lampicu koju je upalio i greške koje su tom prilikom uočene u istoriji grešaka računara ukazuju da je problem rešiv jedino zamenom turbine po Škodinom uputstvu, što je i konstatovano u servisu Alpros i pismeno dokumentovano klijentu. Trošak od 1400 dinara koji je naplaćen klijentu je inicijalna dijagnostika, a ne popravka vozila. Gašenje lampica, tj. brisanje greške se NE SMATRA POPRAVKOM VOZILA. Problem na vozilu i dalje nije rešen i pitanje je momenta kada će ponovo da se pojavi. Popravka turbine je u nekim slučajevima moguća, a u nekim nije. Konkretno u ovom slučaju, servis Alpros nije imao iskustva sa popravkom ove vrste turbine i ne može da izda garanciju na popravku iste. Obzirom da nestručna popravka turbine može da dovede do velikih oštećenja ostalih sklopova motora, a i samog motora, gde bi troškovi popravke bili višestruko veći od cene same turbine klijent je savetovan da zameni kompletnu turbinu u koju je integrisan regulator pritiska.

Majstrorima iz servisa Alpros niko drugi ne sugeriše kako se popravlja vozilo, već se koristi Škodina dokumentacija i uputstva za popravku vozila.

Ukoliko postoji neka nejasnoća vezana za gore izdato saopštenje, zamolio bih Vas da nas kontaktirate.

Srdačan pozdrav.

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #54 poslato: 20. Mar, 2017. 20:06 »
Poštovani g. Nikola,

Odgovor servisa Alpros na problem sa EPC lampicom, vozilo Škoda Yeti – 1.2 TSI

Kada je vozilo primljeno u servis i urađena defektaža utvrđeno je da je potrebna zamena komplet turbine (sa regulatorom pritiska koji je integrisan u turbinu) za dugotrajno i konačno rešavanje problema. Lampicu koju je upalio i greške koje su tom prilikom uočene u istoriji grešaka računara ukazuju da je problem rešiv jedino zamenom turbine po Škodinom uputstvu, što je i konstatovano u servisu Alpros i pismeno dokumentovano klijentu. Trošak od 1400 dinara koji je naplaćen klijentu je inicijalna dijagnostika, a ne popravka vozila. Gašenje lampica, tj. brisanje greške se NE SMATRA POPRAVKOM VOZILA. Problem na vozilu i dalje nije rešen i pitanje je momenta kada će ponovo da se pojavi. Popravka turbine je u nekim slučajevima moguća, a u nekim nije. Konkretno u ovom slučaju, servis Alpros nije imao iskustva sa popravkom ove vrste turbine i ne može da izda garanciju na popravku iste. Obzirom da nestručna popravka turbine može da dovede do velikih oštećenja ostalih sklopova motora, a i samog motora, gde bi troškovi popravke bili višestruko veći od cene same turbine klijent je savetovan da zameni kompletnu turbinu u koju je integrisan regulator pritiska.

Majstrorima iz servisa Alpros niko drugi ne sugeriše kako se popravlja vozilo, već se koristi Škodina dokumentacija i uputstva za popravku vozila.

Ukoliko postoji neka nejasnoća vezana za gore izdato saopštenje, zamolio bih Vas da nas kontaktirate.

Srdačan pozdrav.
Znači regulator pritiska je u pitanju.

Hvala!

Послато са HTC Desire 820  

  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže mrghood

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #55 poslato: 06. Apr, 2017. 17:08 »
Imao sam problem sa paljenjem EPC lampice prošlog leta (59000 km) prilikom povratka sa letovanja. Zamislite samo muku da vozite u safety modu od Grčke do kuće. Oterao u servis, zamenili mi svećice i jedan kabal od svećica, kao to je bio problem i bilo ok nekih pola godine. Sada opet imam isti problem sa paljenjem EPC lampice nakon nekih 10-15 min vožnje (64000 km)... sutra vozim auto u servis AC Intersrem u Veterniku na servis... nadam se da nije turbina! Javljam Vam šta će mi reći...
  • Vozi: Škoda Yeti 1,2 tsi 2010

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #56 poslato: 07. Apr, 2017. 19:33 »
Imao sam problem sa paljenjem EPC lampice prošlog leta (59000 km) prilikom povratka sa letovanja. Zamislite samo muku da vozite u safety modu od Grčke do kuće. Oterao u servis, zamenili mi svećice i jedan kabal od svećica, kao to je bio problem i bilo ok nekih pola godine. Sada opet imam isti problem sa paljenjem EPC lampice nakon nekih 10-15 min vožnje (64000 km)... sutra vozim auto u servis AC Intersrem u Veterniku na servis... nadam se da nije turbina! Javljam Vam šta će mi reći...
Turbina ti nije crkla sigurno...verovatno ćeš problem privremeno rešiti sa brisanjem greške, a nakon toga proveri turbinu.

Послато са HTC Desire 820  

  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže nikolaj

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #57 poslato: 07. Apr, 2017. 20:46 »
Bilo bi lepo kada bi se brisanjem greške otklanjao problem. Prvo se rešava problem, pa nakon toga briše greška. ;)
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže mrghood

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #58 poslato: 13. Apr, 2017. 17:44 »
U servisu su mi zamenili neku podlošku na turbini, koju su menjali u servisnoj akciji nedugo nakon kupovine auta 2011-2012 god. kada su rešavali fabričku grešku na turbini,a koja se navodno već istrošila ili šta već... evo već nedelju dana vozim i ne pali se EPC. Mada imam veoma loš osećaj da je to samo budževina i da tu postoji neki problem koji ne znaju kako da reše... 'bem ti auto ako treba na svakom putu da strepim da li će mi se negde usput pokvariti turbina!!!!!!
Jel zna neko u čemu je tu problem sa tom turbinom?
Da li bi problem bio rešen ugradnjom nove turbine i koliko to košta?
  • Vozi: Škoda Yeti 1,2 tsi 2010

Van mreže zix

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #59 poslato: 13. Apr, 2017. 18:36 »
U servisu su mi zamenili neku podlošku na turbini, koju su menjali u servisnoj akciji nedugo nakon kupovine auta 2011-2012 god. kada su rešavali fabričku grešku na turbini,a koja se navodno već istrošila ili šta već... evo već nedelju dana vozim i ne pali se EPC. Mada imam veoma loš osećaj da je to samo budževina i da tu postoji neki problem koji ne znaju kako da reše... 'bem ti auto ako treba na svakom putu da strepim da li će mi se negde usput pokvariti turbina!!!!!!
Jel zna neko u čemu je tu problem sa tom turbinom?
Da li bi problem bio rešen ugradnjom nove turbine i koliko to košta?
Već ima na forumu diskusija na ovu temu. Odgovora konkretnih nema. Kao rešava se problem podloškom, update-om softvera i sl. Nisam nigde pročitao da je promenom turbine problem rešen. Podloška navodno rešava problem sa aktuatorom, a turbina je dobra. Ja sam na 55000km, za sada je sve ok, bez ikakvih intervencija.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI 2012.