Autor Tema: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva  (Pročitano 23866 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži 00gile00Započeo temu

Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« poslato: 19. Feb, 2017. 15:10 »
Razmisljao sam da radim tuning na mojoj skodi. Ako neko ima iskustva dobro bi mi dosla

Послато са VIE-L09  
« Poslednja izmena: 21. Apr, 2017. 23:35 Karlheinz »


Na mreži m@c|-|oR

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #1 poslato: 19. Feb, 2017. 16:16 »
Vi'š, ovo bi i meni bilo interesantno.
Koji motor imaš 140 ili 170 KS?

Послато са D6503  

  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Na mreži 00gile00Započeo temu

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #2 poslato: 19. Feb, 2017. 16:29 »
140ks

Послато са VIE-L09  


Van mreže batke

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #3 poslato: 19. Feb, 2017. 17:24 »
Ja imam iskustva sa motorima 1.9tdi PD 105KS, 250Nm i 150tdi CR 150KS, 320Nm. Obe su Octavie, A5 i A7 respektivno.

Prvi ide na 135KS i oko 300Nm, a drugi na 195KS i oko 400Nm. Ovde govorim o tome koliko se dobije snage i obrtnog momenta u odnosu na fabričke podatke. Remap je najbolje da se radi kod onih koji imaju dino test odnosno valjke na kojima može da se izmeri "prava" snaga motora na radilici. Na prvom autu (A5) sam remap uradio na mestu gde nije bilo valjaka pa nisam mogao tačno da znam šta sam dobio, ali je razlika svakako bila osetna, čak je razlika izraženija nego na drugom vozili. Drugi auto (A7) sam odradio skoro, prešao sam od tada 2kkm. Razlika je velika, ali kao što rekoh manje izražena nego na prvom, jer je drugi išao i sa 150KS jako dobro.
Na merenju A7 je pokazala fabričkih 161KS i 360Nm. Dobijeni rezultat je 198KS i 420Nm što je i neka mera za njegov menjač koji po fabričkoj specifikaciji trpi obrtni momenat od 420Nm.
Napomena: Oba automobila su kupljena nova i remap je urađen nakon malog broja pređenih kilometara, što znači da su vozila bila u top stanju pre remapa.

Ako dobro pamtim, neko će me već ispraviti ako grešim, najpre pomenuti kolega Filip, da 140tdi PD mašina ide na 180KS. Obrtni momenat ne znam tačno koliki je (mislim 300Nm), ali bi trebalo da se digne za oko 60Nm. To ispadne potpuno druga mašina koja lakše diše, nema potrebe za velikim stiskanjem gasa, jer sve to što hoćeš od njega, auto radi mnogo lakše. Naravno da sve to ima svoje prednosti i mane. Povećava se pritisak na turbinu i ostali delovi su više napregnuti nego što je to u STOCK varijanti.
Ali ako je auto u dobrom stanju, nije puno prešao (200-300 kkm) i nemaš nameru da ga voziš narednih 10 godina, bitno ti je da uživaš u njemu, GO FOR IT.
Pozdrav
« Poslednja izmena: 19. Feb, 2017. 17:27 batke »
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Na mreži 00gile00Započeo temu

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #4 poslato: 19. Feb, 2017. 18:10 »
"Octavia 2.0tdi chip tuningom dobija 20-35% ukupnog poboljšanja i do 25% smanjenu potrošnju. Za svakodnevnu vožnju preporučujemo Komercijalni chip tuning, oko 20-25% poboljšanja i do 1l manju potrošnju. Komercijalni chip tuning podrazumeva doživotnu garanciju i najčešći je izbor naših klijenata. Cena je 130e, ceo postupak traje oko dva sata, a potrebno je da se najavite pre dolaska

Srdačan pozdrav!
Pro Tuning Chiptuning Experts"

Ovo je odgovor koji su mi dali iz pro tuning

poslato sa daljinskog za tv


Van mreže marko nis

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #5 poslato: 19. Feb, 2017. 18:22 »
Pitaj i ove pa odluci

http://www.revotechnik.com
  • Vozi: Skoda fabia vrs mk1

Van mreže batke

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #6 poslato: 19. Feb, 2017. 18:28 »
To piše i na njihovom sajtu.
Što se tiče procenata nisu pogrešili jer su dali veliki opseg, ali predpostavljam da je to uopšteno i da zavisi od vozila na kojem se radi remap. Ja sam njih preskočio.
Realan dobitak je oko 25%. Što se tiče potrošnje tu razlike nema. Isto troši kao i pre remapa. To da ćeš da uštediš 1l na 100km su šarene laže. Ovo je moje iskustvo sa vozilima koje sam naveo. Ima na forumu još kolega koji su uradili remap i verujem da će ti reći isto. Ima tu možda potencijala za smanjenje, ali ja bar nisam čipovao auto da bi smanjio potrošnju već da bi uživao u tome kako auto ide.

Ali kao što rekoh, preporuka je da se remap radi tamo gde postoje valjci kako bi se video rezultat pre i posle remapa i to napismeno uz dijagrame. I tamo gde sam ja radio ono što piše na sajtu i ono što je rezultat u stvarnosti se razlikuje. Svaki motor je različit bez obzira što ga pravi ista fabrika i što se ugrađuje u ista vozila. Ono što je sigurno je da ne bi smeo da izađe sa performansama koje su niže od deklarisanih. Ako izađe sa malo jačim to nije veliki problem. VW koncern je poznat po tome da su motori na dino testu jači nego to je fabrika propisala.
« Poslednja izmena: 19. Feb, 2017. 18:38 batke »
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže Marko Curcic

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #7 poslato: 16. Apr, 2017. 11:06 »
Ja sam prosle nedelje radio chip u Smederevu kod Bobosport-a.
Kod njih je 130e sa dino merenjem pre i posle. Interesuje me kod nekog ko je radio i Revu a ima motor 1.9 105ks da vidim krivu obrtnog momenta. Ne zanima me brojka vec da li ima grbu izmedju 25oo-3000 rpm. To je najteze ispeglati na motorima ove generacije. Ako ima po meni je glupo davati skoro 3x vece pare za Revo.


Послато са SM-J710F  


Van mreže klisko

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #8 poslato: 16. Apr, 2017. 12:12 »
Mislim da to može na njihovom fejsu da se vidi (ja nemam fejs, za ove stvari koristio ženin, ali i ona ugasila). Baci pogled, ako možeš.
  • Vozi: Octavia A5FL 1.9TDI 2010 i Octavia A7FL 1.6TDI 2019

Van mreže batke

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #9 poslato: 16. Apr, 2017. 14:31 »
Ja sam prosle nedelje radio chip u Smederevu kod Bobosport-a.
Kod njih je 130e sa dino merenjem pre i posle. Interesuje me kod nekog ko je radio i Revu a ima motor 1.9 105ks da vidim krivu obrtnog momenta. Ne zanima me brojka vec da li ima grbu izmedju 25oo-3000 rpm. To je najteze ispeglati na motorima ove generacije. Ako ima po meni je glupo davati skoro 3x vece pare za Revo.


Послато са SM-J710F  



Malo sam bio zbunjen. Tema je remap 2.0tdi PD, a ti si čipovao 1.9tdi. Meni su ove brojke iskreno nerealne, pogotovu za ovaj novac. Obično se na ovim motorima rade mape sa pojačanjem od 30 do 40KS i povećanjem obrtnog momenta za nekih 60Nm. Pa bi to trebalo da izgleda da sa 105 odeš na max 145KS i sa 250Nm negde na 310Nm. Što ovaj motor izdržava bez problema. Problem je na ovim serijama kvačilo.
Ako ja dobro vidim ovde auto u STOCK-u nije imao deklarisanih 105KS što je čudno, obično su malo jači (110 do 115KS), a izašao je sa 170KS i obrtnim momentom preko 400Nm. Koja je to mapa druže?
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže Marko Curcic

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #10 poslato: 16. Apr, 2017. 14:51 »
Znam da je tema 2.0 ali bilo je pitanje kod koga raditi i slično. Ako se radi stg 1 to je tih 30-40ks. Ja sam radio stg 2 i to je max sa fabrickim diznama. Slazem se da kvacilo vise trpi.
Inace kod njih je ista cena stg 1 ili 2. Ja mislim i da je normalno da auto posle 200000km kalira 5ks, zar ne?

Послато са SM-J710F  


Van mreže batke

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #11 poslato: 16. Apr, 2017. 15:09 »
Htedoh da pitam da slučajno nisi išao na stage 2, a odgovorio si već. Slažem se da auto kalira posle 200kkm samo to nisi napisao pa nisam znao (mogao sam samo da predpostavim). I na kraju svaka čast za hrabrost da nakon 200kkm uradiš software za stage 2.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže Marko Curcic

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #12 poslato: 16. Apr, 2017. 15:52 »
Svestan sam svega, samo je bitno da ne ides gas patos stalno.
Hteo sam samo ovim da pitam ustvari da li je neko radio od ljudi sa foruma sa kao mojim motorom chip tamo i da ako ima krivu snage da uporedim. Poenta svakako chipa je povecanje tork-a a da isti uz maximalni gas traje sto duze. A ne da imas samo pocetni kik. Ja imam tu grbu na dijagramu kao sto se vidi, ako je slicna mapa u Revu, glupo je bacati pare.
Sorry ako sam otisao u off

Послато са SM-J710F  


Van mreže batke

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #13 poslato: 16. Apr, 2017. 16:59 »
Moje iskustvo sa 1.9tdi 105KS i 250Nm, nakon remapa 135KS i 310Nm je da je auto dobio potrebnu žustrinu i mapa je bila prilično uglađena, odnosno vukao je kontinualno i osetila se razlika u samom startu.
Sa O3 2.0tdi 150KS i 320Nm nakon remapa 198KS i 466Nm je malo drugačije. U samom startu se ne oseti neka razlika (odmah nakon remapa), vuče on kontinualno kad se od nule da gas, ali se tačno oseti na 2000rpm da povlači kao iz katapulata jer mu je tada najveći obrtni momenat (kao što napisah 466Nm što je izuzetno visoko). Odnosno u vožnji na oko 2000rpm kad stisneš gas proklizavaju točkovi....
Možda će se već javiti neko sa 1.9tdi ko je radio u Revu
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže marko nis

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #14 poslato: 16. Apr, 2017. 19:25 »
Marko a nisi napisao kako ide sada auto da li se oseca tih 170 konja? On ima pet ili sest brzina ?
  • Vozi: Skoda fabia vrs mk1